Sommige mensen die willen vermageren en dat doen, reageren hun hersennen ook al krijgen ze genoeg kcal binnen als uitgehongerd wanneer ze eten zien. Interessant voor degen die het dieet niet kunnen volhouden
komt weer eens. Zie dat het topic alweer bijna vol is op naar het nieuwe dan maar he.
Sorry voor mijn gezeur maar ik heb een beetje veel stress nu en ook behoorlijk druk aangezien ik weet dat ik de deadline voor economie niet ga halen aangezien ik het halve weekend weg ben en geen kans zie om aan mijn werk te gaan. Volgende week nog een weekje bikkelen op school en dan lekker vakantie ben ik wel aan toe.
Denice, werkse Sizzy, je krijgt pb. En rustig aan doen he beterschap. Sanne, jij ook beterschap Katia, veel plezier Noor, ik vind helemaal niet dat je zeurt.
Poeh, drukke dag gehad. Vanmorgen gewerkt en twee spoedklussen afgehandeld, daarna met vriendje een broodje gehaald bij Subway en om 2u naar stal. Om 3u kwam namelijk de dierenarts om Kveld te enten en om 5u de hoefsmid om hem nieuwe ijzers te geven. Tussendoor Kveld gelongeerd en Jónas 20 minuten gereden. Jónas moest ook bekapt, was om kwart over 7 thuis en heb net mijn eten op. Zo even de studeerkamer en slaapkamer stofzuigen en dweilen en dan douchen. Ben echt moe.
sizz, kan idd van de overgang naar dit weer komen. hoe is het nu met je? en met jou sanne? plien, topper! ik snap wel dat jij moe bent irme! lekker rustig aan na het soppen dus...
Sizzy
Geplaatst: 24-06-09 20:38
Gaat nu wel weer wat beter gelukkig, vannacht ook niet zo heel top geslagen. Heb het gevoel dat ik de hele nacht heb gedroomd en dan niet de leukste dromen
Niet meer wezen paardrijden helaas, omdat ik me zo duizelig voelde en hoofdpijn had, gelukkig was dat niet zo erg. Hij staat toch de hele dag lekker met z'n vriendjes buiten.
Hoe is het met jou BA? Druk weer gehad vandaag?
Mijn dag vandaag: O: (voor het sporten) activia yoghurtje t: (na het sporten) 4 cracottes met slankie/kipfilet/augurk/tomaat L: 4 crackers met slankie/kipfilet/tomaat/augurk t: appel t: mandarijntjes t: bakje optimel yoghurt D: ceasar maaltijdsalade aangevuld met doperwtjes & worteltjes en ananas t: optimel yoghurt met magere yoghurt en aardbeien
suus, fijn dat het weer beter gaat. lekker is dat met dit weer he dat de paardjes het land op kunnen en het geen enorme ramp is als het even niet uitkomt?
met mij is het goed. vandaag mijn laatste modulepresentatie gehad (en met een GOED beoordeeld) en dus ook het laatste college van dit schooljaar. van het weekend ga ik kijken of ik mijn onderzoeksplan kan herschrijven, al is de motivatie ver te zoeken momenteel...
Nee heb twee kansen om het goed te krijgen, anders kan ik opnieuw beginnen. Er is evt een 2e kans, maar kan moeilijk met een schraal stuk aankomen, moet wel gewoon af zijn dan. Balen...