Morning ik ga vooruit, vanmorgen tot 8 uur geslapen ipv 6.30 Vanochtend eerst maar even die baan afbellen, en vanmiddag naar Sueño en Randstad toe!
Hihi yeah, Siz is in da house Doorkletsen maar dan Als je t niet redt kun je hem ook evt aan mij sturen, plaats ik m wel?
Goede morgen,Het wordt vandaag gewoon 17 tot 20 graden!!! En uitgerekend vandaag kan ik niemand vinden die met mij op een terrasje wil zitten... Kunnen we mooi die laatste pagina's vol kletsen!
pffffff zo origineel ben ik niet... Geen zak chips meer in de hand, want wij willen met strakke bips aan het strand?Hmpf ik weet niks
Deze titels hebben we tot nu toe gehad:[VT] Wie gaat er mee op dieet???[VT] Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2[VT] Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3[VT] Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4[VT] [HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die[VT] [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k[VT] [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7[VT] [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!