Ik was vannacht wakker geworden en ik had honger. Echt niet normaal, heb ik nooit. Niets gegeten, wel veel water op, waardoor mijn blaas deze ochtend op springen stond.
Vanavond gaan we wsl naar de mac. Heb geen keuze, anders zie ik mijn vriendje de hele week niet. (Is zijn pauze vanavond.) Als ik mezelf daar kan bedwingen om niet een mega menu te eten en nog eens een extra hamburger, voel ik me fantastisch. (Als ik daar kom, kan ik echt niet normaal eten. )
Heb de hele nacht niet geslapen Hij was hier gebleven En nou issie naar het ziekenhuis voor harttest voor de luchtmacht. Vanmiddag komt ie nog hierheen en hij blijft hier eten Nou weet ik alleen echt niettttt wat ikmoet maken
ik ben gisterenavond met mijn nieuwe lover ( nu een week aan) naar amsterdam geweest. we hebben daar wat gelopen en zijn 's avonds uit eten geweest. ik heb een taco met gegrilde kip genomen en gewoon niet alles opgegeten! ik ben ook helemaal verliefd.
zometeen weer autorijden, mijn paarden worden vandaag gedaan dus vanmiddag ga ik maar aan mijn school!
Zo op kamp, moeten pas om 12 uur verzamelen dus dat is relaxed. Wel slecht weer Nou ja, hopen dat we tussen de buien door fietsen.
Ga zo nog even aan mijn fiets werken gisteravond heeft m'n vriend met super veel moeite een grote sporttas achterop gekregen + 1 fietstas aan de zijkant. Nou wil ik hem er eigenlijk afhalen en de fietstassen van m'n vader achterop, maarre nu bedenk ik me dat hij met de fiets naar school is dus dat kan niet eens meer.. oke laat maar zitten Ik ga echt in belachelijke kleren, sportbroek, schoenen (waar wel water door heen komt ) en een groene wintersportjas van m'n vriend hihi. Die is wel dun maar houdt alle wind + regen buiten.
nou, ik heb rijles, ik heb hem af,het neuwe topic, na mijn rijles lanceer ik hem de lucht in goed? en dan zijn er allemaal opties voor een leuke titel bedacht!
ik heb echt geen zin in dat autorijden meer, maar het moet maar.
Hahaha! Jammer dat het daar zo'n slecht weer is, hier schijnt de zon af en toe en dan kruipt ie weer achter een wolkje, maar regen heb ik nog niet gezien.
Vandaag lekker vrije dag, zou eigenlijk een vriendin komen maar die moet morgen onverwachts ergens heen, dus dan komt ze morgenavond. Wel jammer, kan nou niet meer naar de paardjes, maar goed. Had gister na m'n werk nog een beetje lasagna gegeten, kreeg me daarna toch opeens buikpijn... Weet ook niet wat het was, want m'n vriend (die hetzelfde at) had nergens last van.
Net gewogen met kleding aan, was al een tijd geleden dat ik op de weegschaal stond Maar het stelde me niet ontzettend teleur. Volgende week, als uni weer begint, weer écht beginnen, want dan kan ik ook weer sporten enzo.
Planning: O: 2 bb met kaas T: snack a jack rijstwafel L: 2 bb met ... iets. Misschien salami. T: 2 kiwi's. T: druifjes. A: ?, ik zou eigenlijk met die vriendin bij m'n vriend gaan eten maar nu moet ik dus zelf nog wat gaan regelen.
Ik heb m'n rooster nog steeds niet En 't is niet alleen vervelend voor mij, maar op m'n werk moet ik het ook doorgeven en ja... dat is dus een beetje lastig. Grrrr