Sylhouet schreef:** Okee, nog 1 kopje koffie en dan eerst maar aan de studie ...**

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylhouet schreef:** Okee, nog 1 kopje koffie en dan eerst maar aan de studie ...**
Justarman schreef:jaa vet irritant he, die knoppen andersom?ik zal zo even mijn eetplanning maken
denice schreef:ik ging vandaag ook wegen en ik woog: 67.2!! hoera, mijn startgewicht was op dit forum 69.5 en eigenlijk 73.4!
ik ben trots op mezelf. en dat terwijl ik dat topic heb geleden van te weinig eten echt een stuk meer ben gaan eten, zeker wel rond de 1700 kcal elke dag!
Annetje schreef:Trisca wat een mooi paard zeg die witte
Sylhouet: Ik doe de lerarenopleiding nederlands, maar je moet elk jaar 2 keuzemodules volgen. Deze modules hoeven eigenlijk niets met je studie te maken te hebben. Zo hebben klasgenoten van mij spaans gedaan, of gymnastiek. Ik doe kunstgeschiedenis en schilderen in deze periode. Gewoon omdat ik dat super interessant en leuk vind.
...
Mijn WW-uitslag: 59kg En nog altijd een weegschaal die zegt dat de batterijen bijna leeg zijn, dus of het klopt? geeeeen idee!
Justarman schreef:@denice: afvallen..
Justarman schreef:@denice: afvallen..
Annetje schreef:Haha, ja batterijen halen lijkt me best een slim plan
Maar er moeten van die dikke in en ik weet nu al dat ik dan met de verkeerde thuis ga komen...
Annetje schreef:Haha, ja batterijen halen lijkt me best een slim plan
Maar er moeten van die dikke in en ik weet nu al dat ik dan met de verkeerde thuis ga komen...