Oh nou ik heb gisteren nog een hlave chip zitten weg emo eten Nou ja moet een keer kunnen, normaal doe ik dat niet en het is dat ik aan de medicijnen ben anders waren er wel 3 rozeetjes ingegaan denk ik
Niemand kan dat zonder operatie, ja op opera waren de fat fighters 50 kilo in 5 maand dat was dus twee maand korter dan ik. Maar drie jaar later kun je zelf invullen.
ach ingrid, ik vind je gewoon een gezonde meid.. maarja, dat zeggen ze ook van mij en toch ben ik niet teveden.
doom
Geplaatst: 12-03-09 14:22
hahaha kan hier vol trots op der werk zeggen dat mijn schema vandaag echt super gaat !! Heb hier dan ook niks om mee te gaan snoepen... ja de pepermunt bak !!!
lesilla
Geplaatst: 12-03-09 14:22
Katja schreef:
Echt heel knap van je!! Je ziet er ook veel jonger uit op de laatste foto dan op de eerste.
Ik heb een heel ander gezicht gekregen, beetje alienvormig is echt grappig. Ik was zo blij dat ik van de dubbele kin afwas. Daar had ik het meest last van voor mezelf
Denice, ja I know...heb ook geen zwaar overgewicht, maar heb ook beslist geen strak lichaam meer, mn buik irriteert me mateloos
Madeira_
Geplaatst: 12-03-09 14:23
Wouw jullie zien er zo goed uit! Sorry maar ga geen foto van mezelf plaatsen haha. Ben echt mega vergeleken met jullie
Katia, wel balen dat je zo ziek voelt. Je hebt wel een super mooie resultaat behaald!
Ik ga wel mijn maagband op laten spuiten. Denk alleen dat ik dan geen vlees (en ook dus geen vleesvervangers) en geen brood meer kan eten (doe ik nu al heel lang over en doet mij soms nog zeer). Weet iemand wat ik daar in plaats van kan doen? Ga vrijdag ook even op nacontrole. Ik wil ook ooit de 68/69 bereiken.. Ik denk dat het wel een haalbare doel is voor iemand van 1,72..... Sommige vinden van niet, maar ik ga er gewoon voor
Ik weeg nu 103, ooit woog ik 130. En ik ga dus nog gewoon lekker 35 kilo ongeveer afvallen! Het gaat mij wel lukken. Gaat natuurlijk ook meer om hoe ik mij voel dan wat de weegschaal aanwijst.
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 12-03-09 14:25, in het totaal 3 keer bewerkt
Zals mij melkjes met kinderpap, crakotten mag je ook als broodmaaltijd.
Waarom geen vlees als je goed kauwt zou het toch geen probleem moeten zijn?
Madeira_
Geplaatst: 12-03-09 14:26
Katia, ik kan een uur blijven kauwen op een stukje vlees, maar als ik het dan doorslik doet het als nog beetje zeer. Nu voel ik het wel maar doet niet echt pijn pijn (alleen als ik te snel eet). Maar ik denk als ik nog een keer opspuit is het afgelopen met vlees.. En ook vleesvervangers.. Brood.. Maar ik wil zo graag weer afvallen. Ook verlang ik weer naar de zomer
Ik ben blij dat ik heb doorgezet. Ik was dus gestopt met de AD (onder begeleiding van mijn arts) maar gelukkig voel ik mij weer gewoon goed!! Blij blij blij
doom
Geplaatst: 12-03-09 14:27
ukje schreef:
ach, die zou ik zo in een keer leegeten als ik in een bui zit.
Ik heb er misschien 5 op een dag puur om er voor te zorgen dat de geur uit mijn mond normaal is door al dat water
lesilla
Geplaatst: 12-03-09 14:28
Dat moet je het blenderen Uit je dieet halen is ongezond basisrecept is 30 gram aardappelen, 30 gram groenten en 30 gram vlees of vis. Uit je dieet halen is slecht voor je lichaam.
ooh verlang ook naar de zomer!!! mijn eerste zomer met een rokje
Laatst bijgewerkt door lesilla op 12-03-09 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt
madeira, hoe snel ga je nu gemiddeld naar beneden dan?
Madeira_
Geplaatst: 12-03-09 14:30
Hmm heb nu wel een jaar over gedaan om 27 kilo af te vallen! Erg he. Maar het is tenminste er niet nog is bij gekomen Eerst ging het heel snel. Nu merk ik ook dat mijn lichaam te veel is gewend aan het weinige eten, daarom wil ik nog een keer opspuiten zodat ik nog ietsje minder eten ga.
Katia, vlees blenderen? Iewl.... bah. Toen ik was geopereerd moest ik 3 weken vloeibaar eten. Nou, ik heb gewoon 3 weken ongeveer niets gegeten, zo vies
lesilla
Geplaatst: 12-03-09 14:31
Je moet eten om af te vallen, hoe beter je eet hoe beter je afvalt.
27 kilo voor een jaar vind ik heel goed niks erg aan,is gewoon beter dan gemiddeld voor een maagband
Laatst bijgewerkt door lesilla op 12-03-09 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Katia, idd moet je eten om af te vallen. Ben ik mee eens. Maar ik kan nog best wel een bakje chips bijvoorbeeld naar binnenwerken, maar dingen dat goed voor mij is kan ik minder goed eten (vanmiddag brood laten staan, lukt mij gewoon niet meer goed).
27 / 12 = 2,25 kilo ongeveer per maand.. Soms sta ik stil en soms val ik meer af..