[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:20

wat dan sanne?
je houdt goed contact met de hulpverleners uk en dat doe je goed! mag ik vragen wat je nu weegt of vertel je dat liever niet?
ja sizz, we wachten wel op verslag! maar je hebt het natuurlijk erg druk met je ventje die weer thuis is Haha!

wat vinden jullie van mijn dag dames? ben het spoor weer een beetje bijster en heb de hele dag zin in zoetigheid.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:21

pasta met spinazie was ook lekker en is een blijvertje! was een uitprobeersel, maar goed gelukt!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:25

Ga zo is naar je dag kijken Angelique.

Ik had mijn tante al een poos niet meer gezien. Maar ze weet van alles, is nog wel in het ziekenhuis op bezoek geweest etc. Ze weet dus ook dat ik nu veel en zware medicijnen slik, waardoor je dus aankomt. Bijna allereerste wat ze zegt toen ze binnenkwam; 'Goh wat ben jij aangekomen.'
En zo bleef het de hele middag een beetje doorgaan.

Als je me ergens op wilt pakken waarmee je me ontzettend kwetst en nog onzekerder maakt, is dat het wel. Huilen Dus moet ook zeggen dat ik me nu behoorlijk rot voel.
Jullie zullen wel denken, trek het je niet aan. Maar het komt bij echt hard aan. Ik heb er al zoveel moeite mee, ik voel mezelf al lelijk qua gewicht hoe ik nu ben. En dan moet zij het er nog lekker even inkomen wrijven. Bedankt, zullen we maar zeggen.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:28

Angelique, vind je dag netjes. Alleen je onbijt te weinig. En ik persoonlijk zou niet 2 keer per dag een banaan nemen. Had je beter de 2e keer een ander stuk fruit kunnen nemen. Althans dat zou ik gedaan hebben, denk ik.

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:29

Pff Sanne dat is echt niet fijn nee Ach gut
Mijn tante kan dat ook zo lekker, gelukkig heb ik haar al meer dan 5 jaar niet meer gezien.. Haha!

Mag ik vragen waarom je medicijnen slikt ? Ik weet nog niet zoveel dingen van jullie.. Maar als je het liever niet wilt vertellen dan begrijp ik dat wel hoor Ja

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:29

Mieske, ik heb even in je profiel gespiekt! Wat een lief dochtertje heb je!!!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:30

wat balen sanne! kan me voorstellen dat je je nu hartstikke rot voelt. vooral omdat je er niets aan kan doen.

mijn dag is niet ideaal. ontbijt was snel omdat ik op de buienradar zeg dat het zou gaan regenen en ik snel noob wilde doen. 2 bananen ook niet goed, maar al het fruit is op Clown

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:31

Mieske, dat mag. Ik heb een zware vorm van epilepsie. Waarvan we de insulten niet goed onder controle krijgen, dus ik slik behoorlijk wat medicijnen.

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:33

SannevdM schreef:
Mieske, ik heb even in je profiel gespiekt! Wat een lief dochtertje heb je!!!

Dank je Bloos Ze lijkt erg op papa, vooral die grote ogen met die lange wimpers en met het pittige eigenwijze karakter van mij haha Haha!

Oke vervelend zeg dat je dat hebt ! Weet je ook hoe het komt dat je die aanvallen hebt ?

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:35

Ik ga samen met Amy lekker onder de douche staan en daarna haar lekker in haar bedje leggen..
Dan lekker bankhangen met Michel..
Misschien dat ik morgen wat foto's plaats van mijn paardjes,
mannetje en dochtertje als jullie dat leuk vinden ?

Bye Doei!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:38

Mieske, hihi, nou het is in ieder geval een scheetje om te zien!

Angelique, hihi, vandaar. Ach, zo slecht is je dag ook niet. Op je ontbijt na dan. Morgen weer een dag. Haha!

Mieske, ehm nee ze hebben geen idee. 9 van de 10 keer weten ze ook niet hoe je eraan komt. Moet ook eerlijk zeggen dat, dat me niet uitmaakt. Belangrijker dat het goed onder controle komt, ik geen last van bijwerkingen heb en gewoon mijn leven kan lijden (met wat aanpassingen) zoals ik wil. Dan maak je mij al gelukkig. Clown

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:42

foto's zijn altijd welkom mies! Hoe meer hoe beter. ik bedoel.. je hebt mijn billen ook al langs zien komen Haha!

morgen na het werk ga ik even boodschappies halen. hoop dat ik tussendoor nog even naar het kleine suupertje kan, dan kan ik iig wat fruit halen voor tussendoor. anders heb ik alleen brood en daar trek ik het niet op een hele dag.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:45

Hahaha, ja mooie billenfoto Angelique! Haha!

Foto's zijn inderdaad altijd welkom, leuk!!!

Wel handig inderdaad Angelique, als je nog even wat kunt halen. Ja

Nou ik ga nu ook, tot morgen! Doei!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:07

Oooeh, ik blij! Hyper!
Ik ben net met een groepje gaan eten bij eetcafe The Ugly Duck. En ik kon daar gewoon een maaltijdsalade bestellen (met paddestoelen, gemengde noten en granaatappelpitten) en een vegetarische ovenschotel (met paddestoelen, perzik, honing, gemengde noten, gevarieerde groente en fruit...)

Party!!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:31

klinkt lekker sheran,

BA, je mag het wel vragen hoor alleen ik schaam me er nu een beetje voor. tussen de 66 en 67 kilo schommelt een beetje. Bloos

maar ik voel me er niet prettig bij zit veel lekkerder in mijn velletje als ik 56, 57 kilo zou wegen hoewel ik weet dat dat al aan de lichte kant voor mij is. Maar op de manier die ik vorig jaar heb gedaan nooit weer.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:33

Ukje: Het beste gewicht voor je is, vind ik, het gewicht waar jij je goed bij voelt. Als dat voor jou 57 kilo is, dan is dat 57 kilo. (aangenomen dat je geen eetstoornissen hebt of een vertekend zelfbeeld). Ben je ooit op dat gewicht geweest? En voelde je je toen goed omdat het een leuke tijd was, of kwam het echt door je gewicht?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:36

Sanne, wat ontzettend l*llig van je tante! (Sorry weet niet hoe ik het beter moet verwoorden!) Ach gut

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:42

BA, Mieske, Sanne, Noor, Sheran geen reactie op mijn foto? Verdrietig

*Ik ben erg, weet het Lachen

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:43

Sorry Madeira, ik las alleen het berichtje bovem mij, want ik ben lui Haha!. Ik wilde later bijlezen. *gaat braaf foto bekijken*

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:46

Sheran schreef:
Ukje: Het beste gewicht voor je is, vind ik, het gewicht waar jij je goed bij voelt. Als dat voor jou 57 kilo is, dan is dat 57 kilo. (aangenomen dat je geen eetstoornissen hebt of een vertekend zelfbeeld). Ben je ooit op dat gewicht geweest? En voelde je je toen goed omdat het een leuke tijd was, of kwam het echt door je gewicht?

sheran, het probleem is ik heb een eetstoornis gehad, sterker nog ik kan nog steeds niet eten. in de zin van gezond

En ten tweede ik moet nu heel langzaam afvallen anders dan zegt mijn lever het is genoeg geweest. En als ik dan eenmaal op dat gewicht zit dan proberen om zo min mogelijk door te slaan in eten of niet eten.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:12

Leuke foto's, Madeira! Het is een hele mooie haf!

ukje Ach gut dat is lastig zeg! Langzaamaan dan maar. Middenmaat houden is moeilijk...

Ook ik kom een foto spammen van paard en vriendje! Vriendjes eerste buitenrit (ik vond het wel eng Tong uitsteken). Foto is zo vaag omdat ik vriendje er niet herkenbaar op wilde zetten Lachen

Afbeelding

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:16

Sheran, aparte foto Lachen
Kan er niet veel van zeggen, kan 't amper zien Tong uitsteken

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:34

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:38

Idd vage foto sheran .. Waarom wil je je vriendje er vaag op hebben ? Tong uitsteken

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:39

Madeira is Pauliens eigen paard. Ja