Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LittleAnn schreef:Sizzy!!! Goed gaat het hier het is weer goed weer na die orkaan dit weekend... ik ben nu al op de manege want hier kan ik tenminste lekker internetten, bij de tante van mijn vriendin mag ik maar een klein uurtje erop ofzo! Ze is erg strengHoe is het met jou, had je je eerste college vandaag?
Ja die mannen.... ik blijf maar stil....
Pascaline schreef:Doen we ook tijdens de les.Haha, goed stretchen hé syll
Sizzy schreef:Hij komt nog wel vanavond?
Jaduuh schreef:Luuz schreef:
Hee, dat vind ik helemaal niet erg.Fijn juist als mensen iets vinden en het zeggen. Ik ben inderdaad het fruit vergeten (dat doe ik zo vaak
), ik zal vanavond bij het toetje nog een appel eten.
Het is misschien wel een beetje weinig, maar ik zat vandaag van half 9 tot half 5 op school.. dan ben ik om kwart voor 6 thuis, dus erg veel valt er dan niet te eten. Normaal eet ik zegmaar nog wel wat dingen als ik thuis kom, maar ik kom thuis en het eten staat al op.
[edit]
Oja, alleen dat appelstroop. Ik weet neit wat ik anders makkelijk mee naar school kan nemen. Kaas en ham vind ik niet lekker, hagelslag is onhandig, honing gaat zo plakken, pindakaas vind ik alleen 's ochtends (als ik nog m'n tanden moet poetsen) lekker.
Oke, fijn dat je niet boos wordt om mn commentaar
Probeer idd eens een appel mee te nemen naar school of een koekje tussendoor ter afwisseling van je bb met appelstroop (of een plakje ontbijtkoek).
Halvajam is ook niet vet en lekker voor de afwisseling, kipfilet vind ik erg lekker op brood, tomaat met een beetje peper en zout vind ik ook lekker op brood (alleen niet als je het meeneemt naar school) en misschien (light) smeerkaas? Maar je lust geen kaas dus smeerkaas misschien ook niet.
Verder beweeg je wel veel en enorm gezond dus
Succes!