Ik heb onwijs gezondigd vandaag... Maccie met een MacChicken, Quarter Pounder en een kleine friet met frietssaus... en we zijn weer 1000 cal. verder.... Morgen maar fietsen!
Omelet met paprika, ui, courgette, spekjes, champignons en tomaat (restjes groenten moeten op ) met een gemengde salade.
Annemiek80
Geplaatst: 19-07-13 16:05
Daenerys schreef:
Omelet met paprika, ui, courgette, spekjes, champignons en tomaat (restjes groenten moeten op ) met een gemengde salade.
Heel herkenbaar... al is het bij mij vaak een lunchgerecht.... Komt bij mij meer neer als 'gebakken mengsel van groenten' met een beetje ei en wordt het daarom een roerei, want omdraaien lukt echt niet
Bij mij is het gisteren uiteindelijk toch rauwe andijviestamppot geworden En dat eet ik vandaag dus weer want je kunt het nu eenmaal niet invriezen.
Rauwe andijviestamppot met kruiden roomkaas en losse (verse) bieslook er doorheen geroerd, met een worstje
Zelfgemaakte tomaten-groentesoep (1.5 kg tomaten, halve courgette, prei, wortel, verse basilicum, gehaktballetjes en balsamico azijn) en nog een restje van mijn geïmproviseerde pasta van gisteren.