zag ook een blender...werd eigenlijk heel hebberig van die folder

ga nu de oven maar eens aangooien en mn stamppot andijvie erin doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

heb deze week nog teveel dingen in Rotterdam te regelen...
dit ruimt lekker op!

je kiest veel producten die veel suikers bevatten (ontbijtkoek, cruesli, en die multivit is gewoon pak sap? zitten vaak ook veel suikers in).
Mahitri schreef:Ik voeg me ook maar weer toe. Het heeft de vorige keren zo ontzettend goed geholpen. En ik krijg steeds weer tips en ideeën voor nieuwe menu's.
Zal voornamelijk meelezen en mijn menu's plaatsen. En natuurlijk de verhalen van iedereen volgen.
Mijn menu voor vandaag:
O: Cruesli + halfvolle melk, kopje thee,
T: appel, kopje thee
L: 2 mb met 30+ kaas, glas melk
T: rijstwafel met 30+ kaas
T: 2 kiwi's
A: Stampot rauwe andijvie met spekjes
T: Bakje kwark
T: Een banaan voor na het sporten
Beweging: 20 minuten hardlopen, 90 minuten volleybal
En nog even kort wat over mezelf. Ben 27 jaar woon in Friesland. Weeg nu 68 kilo en ben 1.72 m. Wil graag weer naar de 65 kilo maar voornamelijk weer een goed ritme krijgen in mijn eetpatroon.
Ik rijd een Friese merrie van 8 jaar en ben nu bezig om nog een driejarige Friese merrie in te rijden.
Vragen dan hoor ik het wel!

) die momenteel geen koolhydraten eet.. Is dat dat dr frank dieet? Hoor daar momenteel veel over, dat dieet op zich lijkt me niet heel gezond.. Maar zit er wel over te denken om zelf iig wel wat minder koolhydraten te eten en dat wat te vervangen door andere dingen. Wat kun je dan zoal eten? Want echt verder dan groenten, kwark en vis enzo kom ik niet 
Eerst een uur wezen spinnen, en toen zag ik dat de zumba les net begon, snel andere broek aan gedaan en nog een uurtje mee gedaan
Had alleen tijdens het spinnen erg veel gedronken dus werd na de zumba wat misselijk
Maar vond het wel tof dat ik het wat betreft conditie toch al heel aardig kon volhouden zo 2 uren achter elkaar
Ik doe geen dr. Frank (al krijg ik wel de mails met de menu's), maar South Beach. Dat is veel gevarieerder. Je zit op de goeie weg wat voedingsmiddelen betreft. Verder natuurlijk zuivel, vlees af en toe wat fruit en je mag ook kaas en noten.
Het is best vol te houden, ik was toch al geen brood-eter. Avondeten is soms wat lastig, vooral omdat ik natuurlijk samen met mijn vriendje eet en die wel koolhydraten wil. Gister heeft hij dus aardappels gebakken voor zichzelf.
heb het boek geleend omdat ik toch wel benieuwd was naar de achterliggende gedachten, vond het erg interessant!
Vooral ook omdat je wel dingen als salami en brie enzo mag, en dat is heel vet. En fruit mag weer niet, terwijl dat juist wel weer heel gezond is..
Maar ik eet zo 5 boterhammen op een dag en met avondeten aardappelen, rijst of pasta. Heb de laatste tijd ook veel vreetbuien gehad en ben nogal wat aangekomen, ik weet met gezond eten wel op gewicht te blijven, alleen afvallen vind ik heel moeilijk. Dus misschien nu ook even wat boterhammen enzo vervangen door dingen zonder koolhydraten.
We eten thuis bijna nooit vis en ik hield er ook nooit zo van. Maar had laatst zelf eens iets gemaakt met vis en dat vond ik toch wel erg lekker, dus wil best eens vaker iets met vis maken, weet alleen niet goed wat en hoe