Ik heb niet echt duidelijke foto's van toen ik 96 kilo woog, wilde nooit op de foto
doom
Geplaatst: 12-03-09 13:59
Wendy15 schreef:
Ik heb niet echt duidelijke foto's van toen ik 96 kilo woog, wilde nooit op de foto
96 kilo jeetje mina.. veel he . Als ik zo naar die eerste foto kijk heb ik echt zoiets van hoe heb ik het zover laten komen, dit voor mij nooit meer... Maar het sluipt er gewoon langzaam in
Ik heb geen voor en na foto’s, het is nog allemaal voor
Wendy15
Geplaatst: 12-03-09 14:03
Ik ben zolang ik me kan herrinneren altijd gepest en raakte in een cirkeltje met niet goed meer mee durven/mogen spelen en dus thuis gaan zitten met een zak chips oid, uiteindelijk toen ik een jaartje of 13 was woog ik 96 kilo en toen kreeg ik Tryggur, was toen al veel actiever, begon meer voor mezelf op te komen, en wilde ook voor de pony afvallen Keihard voor gewerkt en afgevallen naar 74 kilo Een aantal jaren er af weten te houden, maar na een rotperiode weer aangekomen naar 76,8 en nu probeer ik het er weer af te krijgen, maar kost érg veel moeite en gaat met ups en downs Maar belangrijkste nu vind ik dat ik wat fitter wordt en meer energie krijg
Ik heb denk ik ook geen foto's Zal eens even kijken
doom
Geplaatst: 12-03-09 14:10
Katja schreef:
Ik vind het altijd heel dapper om voor en na foto's te plaatsen.
Je had mij ook nooit die foto's zien plaatsen als ik nog die 87 kilo woog hoor. Maar nu is het gewoon een trots gevoel, ik zie dat plaatje ook niet als mij zelf, dat ben ik niet.. zo heb ik nooit willen zijn.
Ik heb dus geen gevoel bij dat plaatje en had hem net zo goed van google af kunnen trekken, misschien is dat het verschil?
doom
Geplaatst: 12-03-09 14:11
Het zijn ook geen voor en na foto's want volgens mij moeten we allemaal nog op het streefgewicht komen. Het is dus : voor en nu
Pff, man ik verga van de honger. Mijn dag al tot nu toe
O: 2 Bb ham, 2 plakken ontbijtkoek T: eierkoek T: liga T: bastognekoekje L: appel, 3 Bb ham T: fanta zero en ik ga niets meer eten tot het avondeten, ja een peer of druiven maar meer NIET D: ?
Als ik het zo houd, dan valt het misschien nog wel mee. Maar ik moet voor ogen houden wat ik wil en dat dat niet vanzelf gaat. Lightdranken helpen mij meestal erg goed van mijn hongergevoel af..
Ik heb net chocospritzen gegeten en nu heb ik een mega suikerdip Denk dat ik zo ff lekker met een boek m'n bed induik Alvast uitrusten voor het weekend
lesilla
Geplaatst: 12-03-09 14:16
SAKKIA schreef:
Nee ik heb geen voor en nafoto's die heb ik allemaal thuis
Heb wel deze, heerlijk fanatiek en 72 kilo denk ik Net als nu dus Maar goed je ziet mijn figuur hier natuurlijk helemaal niet