Jaduuh schreef:Leuk zeg Doom! Gave jas en mooi strikje!
THNX!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaduuh schreef:Leuk zeg Doom! Gave jas en mooi strikje!
Jaduuh schreef:Luuz schreef:Heey Jaduuh..
Ik heb eigenlijk een beetje het idee dat je erg weinig eet bij erg veel beweging. Ik weet niet of dit een uitzondering is op je normale eetpatroon, maar ook vind ik het erg eenzijdig en mis ik groente en fruit en zie alleen maar appelstroop.
Ik wil natuurlijk niet stom overkomen, maar wilde gewoon even zeggen dat dit me niet erg gezond leek..
Groetjes en succes verder!
Hee, dat vind ik helemaal niet erg.Fijn juist als mensen iets vinden en het zeggen. Ik ben inderdaad het fruit vergeten (dat doe ik zo vaak
), ik zal vanavond bij het toetje nog een appel eten.
Het is misschien wel een beetje weinig, maar ik zat vandaag van half 9 tot half 5 op school.. dan ben ik om kwart voor 6 thuis, dus erg veel valt er dan niet te eten. Normaal eet ik zegmaar nog wel wat dingen als ik thuis kom, maar ik kom thuis en het eten staat al op.
[edit]
Oja, alleen dat appelstroop. Ik weet neit wat ik anders makkelijk mee naar school kan nemen. Kaas en ham vind ik niet lekker, hagelslag is onhandig, honing gaat zo plakken, pindakaas vind ik alleen 's ochtends (als ik nog m'n tanden moet poetsen) lekker.