Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

doom

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 18:10

Jaduuh schreef:
Leuk zeg Doom! Gave jas en mooi strikje! Lachen

THNX!! Haha!

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 18:16

héhé, ik ben uitgeput van de fitness Bloos
Net als tussendoortje een kiwi genomen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 18:18

Leuke spullen!! Haha!

Die jongen waar ik over vertelde... Die is nu onderweg hierheen Schijnheilig
Hij had vandaag weer selectie voor de luchtmacht, conditietest en toestanden.. En hij is door! Haha!
Daarna issie naar dat meisje gegaan, met haar gepraat en uitgemaakt Bloos
En nou komt ie hierheen Nagelbijten / Gniffelen Hyper! Haha! Lovers

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 18:25

Hallo

Nog ff de tassen inpakken en dan morgen lekker op vakantie!!!!!!!! Cool

Ik heb zojuist Wodan verkocht! (mini shet) Hij krijgt 3 vriendinnetjes om kindjes bij te verwekken.
En ik heb vanmiddag Carel verkocht! Jaja meneer gaat naar friesland Cool Hij krijgt een geweldig huisje. Daar ben ik bijna wel zeker van.

We zouden vanavond stampot eten maar ik denk dat het gewoon een boterhammetje wordt. Ik heb het nogal druk namelijk. Ik wacht nog op een hotelbevestiging per e-mail. Als die binnen is moet de laptop ook nog naar de dokter Clown

Vandaag kom ik uit op ongeveer 1200 kcal. Niet slecht dacht ik zo. Straks nog ff een groot glas karnemelk en dan gauw weer verder met de werkzaamheden.

Beweging: 10 km gefietst naar de tandarts voor controle

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 18:28

Gefeliciteerd Nienke!

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 18:28

Wahw, Nienke_ gelukzak! geniet maar van je vakantie!

Wendy! Amuseer je!! Haha! Goh ik twijfel nog steeds ove rmijn situatie Bloos Die jongen zal het ook zo makkelijk niet gehad hebben Tong uitsteken

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 18:32

Waar ga je heen nienke? Heb ik dat even gemist? Bloos
Wat fijn dat ze zo'n goed plekje hebben gekregen! Haha!

Haha, moet nog even afwachten. Hij komt vanuit Utrecht naar Voorthuizen, maar weet niet welke trein hij heeft. Duurt nog wel ff voor ie er is. Oooh hij had het er echt moeilijk mee om het dat meisje te vertellen! En zij liep altijd mee naar het station, dusja, ze zou ook zien dat hij op de trein mijn kant op stapte Nagelbijten / Gniffelen Best hard en hij vond het wel zwaar klóte om haar zo te kwetsen en kan ik me goed voorstellen Ja

Moeilijk Pascaline! Heb je het er ook met je vriend over gehad dat je twijfelt aan jullie relatie en wat jullie daar aan gaan proberen te doen?

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 18:45

Heb het er nog niet echt met hem over gehad, maar ben nu al Verdrietig met het gedacht dat we uit elkaar zouden gaan, maar volgens mij ook uit schrik hem met een ander meisje te zien Bloos Ik ben absoluut niet jaloers nu, uit vertrouwen denk ik, maar ik zou het er wel moeilijk mee hebben! en ik denk dat dat is omdat ik schrik heb dat het weer zoals bij m'n ex met een goede vriendin van me is ofzo

En dat omdat ik de indruk dat een vrienidn van me verliefd op hem is, en ik zou absoluut niet willen dat die ooit samen zijn Bloos

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 18:46

Misschien toch eens rustig met hem praten? Als je hem niet kwijt wilt kun je het er misschien over hebben dat je twijfelt en over de dingen waar je je aan irriteert, en er misschien samen oplossingen voor bedenken?

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 19:42

Ben er even om te zeggen dat mijn eerste dag erg vermoeiend was, maar leuk. Heb op de terugweg mijn nieuwe auto meegenomen, dus die is ook thuis. ppffff

Zal vanacht wel goed slapen Clown

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 19:59

Jaduuh schreef:
Luuz schreef:
Heey Jaduuh..
Ik heb eigenlijk een beetje het idee dat je erg weinig eet bij erg veel beweging. Ik weet niet of dit een uitzondering is op je normale eetpatroon, maar ook vind ik het erg eenzijdig en mis ik groente en fruit en zie alleen maar appelstroop.
Ik wil natuurlijk niet stom overkomen, maar wilde gewoon even zeggen dat dit me niet erg gezond leek..
Groetjes en succes verder!

Hee, dat vind ik helemaal niet erg. Lachen Fijn juist als mensen iets vinden en het zeggen. Ik ben inderdaad het fruit vergeten (dat doe ik zo vaak Nagelbijten / Gniffelen ), ik zal vanavond bij het toetje nog een appel eten.
Het is misschien wel een beetje weinig, maar ik zat vandaag van half 9 tot half 5 op school.. dan ben ik om kwart voor 6 thuis, dus erg veel valt er dan niet te eten. Normaal eet ik zegmaar nog wel wat dingen als ik thuis kom, maar ik kom thuis en het eten staat al op. Clown

[edit]
Oja, alleen dat appelstroop. Ik weet neit wat ik anders makkelijk mee naar school kan nemen. Kaas en ham vind ik niet lekker, hagelslag is onhandig, honing gaat zo plakken, pindakaas vind ik alleen 's ochtends (als ik nog m'n tanden moet poetsen) lekker. Nagelbijten / Gniffelen

Oke, fijn dat je niet boos wordt om mn commentaar Knipoog
Probeer idd eens een appel mee te nemen naar school of een koekje tussendoor ter afwisseling van je bb met appelstroop (of een plakje ontbijtkoek).
Halvajam is ook niet vet en lekker voor de afwisseling, kipfilet vind ik erg lekker op brood, tomaat met een beetje peper en zout vind ik ook lekker op brood (alleen niet als je het meeneemt naar school Knipoog) en misschien (light) smeerkaas? Maar je lust geen kaas dus smeerkaas misschien ook niet.
Verder beweeg je wel veel en enorm gezond dus Lachen
Succes!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:00

Hij komt niet... Scheve mond Verdrietig

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:02

hoezo niet!?
Ach gut Ach gut

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:06

Hij had het uitgemaakt met dat meisje en zou hierheen komen.. Ging ze helemaal over de zeik dat ie op de trein mijn kant op zou stappen.. Hij ging al om half 3 naar haar toe!!! En hij is er nu nog steeds, ze zijn nog steeds aan het praten ofzo.. iig hij gaat naar een vriendin van 'm toe omdat ie het lúllig vind.. Scheve mond
Wil ie morgen langskomen. Ben voor hem hierheen gegaan.. Hoef pas woensdag boeken te halen. Vriendinnen zijn er ook nog niet.. Zit ik dan tot woensdag Scheve mond Wil ie morgen langskomen, hij zoekt het maar ff lekker uit Scheve mond Verdrietig Verdomme wat een klóte gevoel ook meteen weer Verdrietig

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:07

Ai wendy arme meid!!!! je moet die kerels ook niet zo snel vertrouwen hoor, hopelijk maakt hij het wel echt uit nu...

Hier is het werkende leven weer begonnen, mjn planning:
o: magere vanilleyoghurt met muesli en een banaan
l: 5 mini bruine bolletjes met light roomkaas
t: appel (ja ja ik heb eindelijk een keer een tussendoortje meegenomen!)
a: rijst met vis en groenten

Ik heb straks 3 uur les te geven, beginners halfgevorderd en spingen (ik ben een leeeek op dat gebied maar het interesseert niemand echt hier hahahaha) en vanavond een business afspraak... druk druk druk!

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:08

Aaargh, venten hé! Ach gut denk maar even aan iets leukers !

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:10

Het is al uit. Hij heeft het wel uitgemaakt, en hij wil met mij verder. Alleen hij zou hierheen komen en dan zouden wij ook ff over alles praten enzo.. Hij blijft ook niet bij haar slapen, hij gaat naar z'n nichtje. Maar tis gewoon kút dat ik voor hem hierheen ben gegaan, hij vanmiddag nog zegt datie naar mij toe komt en dan krijg ik om 6 uur een smsje dattie op weg is naar het station. Half uur later dat zij over de zeik is dattie naar mij gaat en toen hoorde ik niks meer. Dus net gebeld en toen zegtie dat ie niet komt.. Maar geef mij dan verdomme duidelijkheid Scheve mond
Hij smst net dus dat het wel uit is en dattie me zo wil bellen en hoopt dat ik opneem.. Ik weet het ff niet Scheve mond

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:11

Ik heb mijn buik ook GOED vol van kerels.... pff ik heb hier al een drama meegemaakt met een jongen die binnen 2 dagen zo smoorverliefd op me was geworden dat ie de hele dag gehuild heeft toen ik niet gek op hem bleek te zijn.... mijn god hij was zo overstuur dat ie met mijn beste vriend wilde gaan vechten!
En de jongen op wie ik zo vreselijk verliefd was heeft niks meer laten horen nadat ie weer in nederland was....
Neeee die mannen laat maar lekker zitten.......

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:16

Mijn dagje aangevuld:
O: 1 br boterham honingchoco
L: 1/2 sandwich omelet met tomaat, ajuin en kaas in
T: 1/2 galette
T: 1 kiwi
A: 1/2 vegetarische curry burger met gestoomde brocoli en wortel

Hjmm heb tegen m'n vriendje gezegd dat ik hem zo snel mogelijk alleen wil zien, en nu is z'n naam op msn inneens verandert, toeval of niet, ik weethet niet...
Heb bij m'n vriendje ook wel gehuild toen het in het begin moeilijk ging Bloos njah was een beetje rare situatie allemaal en ik was o zo verliefd! maar eens ik dan samen ben gaat dat precies heel snel weer over en fixeer ik me veel te hard op de negatieve details Sigaar

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:19

LA!! Hoe gaat het daar in Curacao??

Mannenperikelen zie ik al Scheve mond wat een gedoe zeg...

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:21

Sizzy!!! Goed gaat het hier het is weer goed weer na die orkaan dit weekend... ik ben nu al op de manege want hier kan ik tenminste lekker internetten, bij de tante van mijn vriendin mag ik maar een klein uurtje erop ofzo! Ze is erg streng Knipoog Hoe is het met jou, had je je eerste college vandaag?
Ja die mannen.... ik blijf maar stil....

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:22

jeetje LA Ach gut Mannen Rolleyes

Hij komt trouwens wél hierheen Bloos

Hij was op weg naar z'n nichtje en belde me vanuit de bus. Het is uit met dat andere meisje en hij wil met mij verder. Hij vond het alleen vet lúllig voor haar om meteen naar mij toe te gaan. Mja, ik zat dus al helemaal over de zeik hier dat ie zo vaag deed en al de hele middag en avond bij haar was en verder niks liet horen Bloos Dus dat hij belde hoorde die dat ik gehuild had Bloos En toen zei die van dat ie nu de bus terug naar Utrecht pakt, op de trein stapt en mijn kant op komt. Dus om een uurtje of 11 issie hier..
Hij wil wel écht met mij verder en dat heeft ie ook tegen dat meisje gezegd Ja

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:24

Gelukkig maar wendy....

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:25

Hihi, gelukzak! hopen dat het allemaal goed loopt Knipoog
Ik sta nog steeds geen stap verder Tong uitsteken Maar ach, genoeg jongensgelul van mijn kant Haha!
LA, waarom zijn ze zo streng om die PC uren

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:29

De energie is nogal duur hier, en tante is met pensioen en houdt allessss in de gaten Knipoog