Jaduuh schreef:Leuk zeg Doom! Gave jas en mooi strikje!
THNX!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jaduuh schreef:Leuk zeg Doom! Gave jas en mooi strikje!

Hij krijgt een geweldig huisje. Daar ben ik bijna wel zeker van.
Goh ik twijfel nog steeds ove rmijn situatie
Die jongen zal het ook zo makkelijk niet gehad hebben

Best hard en hij vond het wel zwaar klóte om haar zo te kwetsen en kan ik me goed voorstellen 
met het gedacht dat we uit elkaar zouden gaan, maar volgens mij ook uit schrik hem met een ander meisje te zien
Ik ben absoluut niet jaloers nu, uit vertrouwen denk ik, maar ik zou het er wel moeilijk mee hebben! en ik denk dat dat is omdat ik schrik heb dat het weer zoals bij m'n ex met een goede vriendin van me is ofzo
Jaduuh schreef:Luuz schreef:Heey Jaduuh..
Ik heb eigenlijk een beetje het idee dat je erg weinig eet bij erg veel beweging. Ik weet niet of dit een uitzondering is op je normale eetpatroon, maar ook vind ik het erg eenzijdig en mis ik groente en fruit en zie alleen maar appelstroop.
Ik wil natuurlijk niet stom overkomen, maar wilde gewoon even zeggen dat dit me niet erg gezond leek..
Groetjes en succes verder!
Hee, dat vind ik helemaal niet erg.Fijn juist als mensen iets vinden en het zeggen. Ik ben inderdaad het fruit vergeten (dat doe ik zo vaak
), ik zal vanavond bij het toetje nog een appel eten.
Het is misschien wel een beetje weinig, maar ik zat vandaag van half 9 tot half 5 op school.. dan ben ik om kwart voor 6 thuis, dus erg veel valt er dan niet te eten. Normaal eet ik zegmaar nog wel wat dingen als ik thuis kom, maar ik kom thuis en het eten staat al op.
[edit]
Oja, alleen dat appelstroop. Ik weet neit wat ik anders makkelijk mee naar school kan nemen. Kaas en ham vind ik niet lekker, hagelslag is onhandig, honing gaat zo plakken, pindakaas vind ik alleen 's ochtends (als ik nog m'n tanden moet poetsen) lekker.

) en misschien (light) smeerkaas? Maar je lust geen kaas dus smeerkaas misschien ook niet.

Wil ie morgen langskomen, hij zoekt het maar ff lekker uit
Verdomme wat een klóte gevoel ook meteen weer
denk maar even aan iets leukers ! 
njah was een beetje rare situatie allemaal en ik was o zo verliefd! maar eens ik dan samen ben gaat dat precies heel snel weer over en fixeer ik me veel te hard op de negatieve details
wat een gedoe zeg...
Hoe is het met jou, had je je eerste college vandaag?
Mannen 

Dus dat hij belde hoorde die dat ik gehuild had
En toen zei die van dat ie nu de bus terug naar Utrecht pakt, op de trein stapt en mijn kant op komt. Dus om een uurtje of 11 issie hier..
Maar ach, genoeg jongensgelul van mijn kant