Trouwens Hicky, hebben jullie Dravers echt in training? Pony in mijn profiel is nl. ook een echte Draver
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ilse schreef:Meeting ervan maken?
plakken we er een weekendje Antwerpen achteraan hahahhahaha, er staat dat je nergens pijn van hebt na de ingreep....
, enige waar ik een beetje huiverig voor ben is dat het zo onbekend is, ik bedoel als het echt zo goed werkt waarom is het dan geen enorme hype?
Ilse schreef:Dat is geloof ik heel erg laxerend he?
Trouwens Hicky, hebben jullie Dravers echt in training? Pony in mijn profiel is nl. ook een echte Draver

dus ja dan denk ik snickers is meervoud

Verschillende sauna's gehad, bubbelbaden, zwembaden, zoutwaterbad, heerlijk. En doet me gelijk weer goed, je ziet zóveel dikke mensen lopen, dan heb ik weer een stimulans om verder te gaan.
Heerlijk zacht huidje nu, lekker gescrubt. 

hicky schreef:Heb even in je profiel geneusd Ilse..en ik ken de vader Heir to Crown wel...Wij hadden ook een beesie van heir to crown.
Maar om even terug te komen op die suikervrije muntdropjes, laxerend was het zeker, maar ben heb er ook erg van moeten spuugen, eveneens als mijn vriend(ex sorry...)
Jamy schreef:Ja idd dat vraag ik me ook af, waarom het geen hyp is dan, klinkt te mooi om waard te zijn
Ow nou ja ik zeg altijd Snickerdus ja dan denk ik snickers is meervoud
Ilse schreef:Jamy schreef:Ja idd dat vraag ik me ook af, waarom het geen hyp is dan, klinkt te mooi om waard te zijn
Ow nou ja ik zeg altijd Snickerdus ja dan denk ik snickers is meervoud
Ik noem iets anders altijd Snicker![]()
haha 
.
Zelfs met allerlei drama's ertussendoor