Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
danoesje schreef:Phor, niet verkeerd toch voor een zwangere?
Wel vervelend dat je je zo naar voelde zeg! Ik word misselijk van (te laat) te vet eten, maar verder gelukkig niet herkenbaar. Hopelijk kan de verloskundige je vragen beantwoorden. Wat doen die hormonen toch ook rare dingen met je!
ChantalSmook schreef:Kiwi daarom had ik hem ook geplaatst. Daarnaast was het ook moeilijk om gezond te eten. Voor gezond eten betaalde je echt de hoofdprijs en gezond eten meenemen op de camping was ook niet echt mogelijk naast een appeltje. Dus heb er lekker van genoten.
![]()
Phor Leuk dat je er weer bent!!
Kan je lichaam niet van slag zijn door de totaal andere levensstijl die je nu hebt. Eerste sportte je ontzettend veel, nu nauwelijks. Soms zie ik ook dat je zoiets hebt van ik laat het lekker los allemaal (Groot gelijk!) Maar ik kan me voorstellen dat je lichaam soms meer moeite heeft met de opname van bepaalde stoffen omdat het een bepaald ritme gewend is? Misschien dat je lichaam gewoon at van slag is. Daarnaast heb je natuurlijk ook ontzettend veel hormonen die door je lichaam gieren.
Wel leuk dat je er weer bent trouwens!
ChantalSmook schreef:Amira, is dit een lijstje wat je dagelijks eet of even balansen? Ik vind het behoorlijk karig. Heb je wel eens ingevuld op hoeveel kcal je zit? Zonder tussendoortjes, vlees/vis(vervangers) en een karig ontbijt/lunch zou ik omvallen. Lijkt me eerder dat je lichaam in de spaarstand komt als je meer gegeten hebt afgelopen dagen en eindelijk genoeg binnen krijgt dan dat je echt aankomt van brood.
ChantalSmook schreef:Debbels, bio pindakaas is echt heerlijk. Gezonde vetten en geen toevoegingenAppelstroop is sowieso prima
Wil je persé zoet? Al eens gedacht aan Houmous ( makkelijk zelf te maken) of cottage cheese?
Amira goed om te horen dat je jezelf er wel bewust van bent
Phor wauw dat is echt al bijna joh! Ik ben zo benieuwd naar de beeb!
Trouwens zit even te kijken voor bestelling bij body&fit shop. Ik probeer zo af en toe nieuwe dingen toe te voegen aan mijn dagelijks eetpatroon. Jullie nog tips? Ik zit nu nog te kijken naar de Smart bar voor af en toe wanneer ik laag in eiwit zit en zin heb om te snacken. palmsuiker als alternatief voor suiker, lijnzaadzolie (of is walnoot olielekkerder? ) en de pure salade mix italiaans.
(Ik gebruik trouwens nu cacao nibs, kokos snippers, kokos olie, lijnzaad, chia zaden, ongezouten notenmix, bio pindakaas).
Jullie nog tips/advies voor lekkere/handige dingen? Ik ben op dit moment nog niet echt bezig met afstemming van macro's maar wil nieuwe producten proberen voor mijn dagelijkse eetpatroon.