Hihi. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hihi.
Elke keer als ik doodga kijk ik hier eventjes.
Ach, ze zijn ook lekker met appelmoes als dip
!
maar goed...koffie met whisky en slagroom is sowieso geen schoolvoorbeeld van een gezond drankje natuurlijk , maar wel
Nada schreef:Beterschap Phor!
Mijn planning voor vandaag:
O: Amandelmelk, havermout, theelepel honing, lijnzaad, appel, munt thee
T:2 rijstwafels
L:23 bruine boterhammen met hummus, verse jus
T: Handje noten
A: Uit eten, dus ?
B: Paardrijden en25 min. hardlopen
. Morgen dan maar ! Anoniem schreef:O: havermout met peer en water
T: 3 roggecrackers met pindakaas
L: havermout met peer, water en een scheutje kokosmelk
T: appel,wortel
A: sperziebonen met paprika, tofu en kaas; salade met tomaat, feta en olijven; 2 stukjes 80% choc
T: handje (ongezouten) amandelen
B: 20 min fietsen, paard longeren
Beterschap aan de zieken!

Wiener melange ging er tijdens mijn vorige stageperiode ook wat te enthousiast in haha. 
Ik zal de schade morgen wel even posten maar denk een aantal drankjes en misschien iets lekkers

vandaag ook echt de hele tijd trek! Maarja ga dit weekend maar even genieten maar is wel even lekker met onwijs drukke dagen en veeel schoolwerk
Plien91 schreef:Vandaag:
O: 20g havermout, 5g spelt, lijnzaad, water, sojamelk, agavesiroop, cacao. Kleine portie, ik kreeg maar de helft weg van mijn normale hoeveelheid.
T: Paar dropjes, 3 galette wafels
L: 2vk wraps met hüttenkäse, runderrookvlees en sla, bakje salade van ijsbergsla, tomaat en ui met een dressing van balsamico en olijfolie
T: 2 mandarijntjes,appel
T2: 1vk cracker htüttenkäse, 2 galette wafels
A: ? Nog onbekend Vooraf: 2 glazen champagne, salade van garnalen, tomaat en verse kruiden. Hoofd: Pangasiusfilet met witte rijst, naanbrood en salade van tomaat/komkommer/ui met dressing. 2 glazen rode wijn
T:BorrelKoffie met chocoladetaart
B: 40 min fietsen