Gisteren gekruide worst, gebakken aardappels met zeezout en witlofsalade met appel en sinaasappel. Vandaag rijst met Spaanse gehaktballetjes in saus met wat tomaatjes erbij.
Destino
Geplaatst: 18-07-13 09:06
Destino schreef:
Wraps met kerriekip.
Dat eten we vandaag.
Gisteren pizza op.
Sunrise_
Geplaatst: 18-07-13 09:43
Geitenkaassalade met spekjes en pijnboompitten en een stukje kipfilet gevuld met mozzarella en rode pesto uit de oven.
Kaatje
Geplaatst: 18-07-13 10:04
Ik wil salade eten maar de broccoli moet op . braadworst van de grillpan en iets aardappeligs.
Maandag/dinsdag: nasi (uit de diepvries, zelf ingevroren maar moet weer wat 'legen') Gisteren: ovenschotel met vis (aardappelpartjes, ui, courgette, cherrytomaatjes en basilicum, met pangafilet) http://i648.photobucket.com/albums/uu208/Miek80/Ami%20juli/SAM_2271_zps330c3a62.jpg Vandaag.... tja ik heb worstjes die op moeten, maar daar wilde ik andijviestamppot bij eten en ik heb eigenlijk geen zin om stamppot te gaan maken of lang in de keuken te staan, dus het wordt of weer een rondje vriezer (ik heb nog toscaanse kip van braadstomen ingevroren, met bijv. frietjes erbij) of ik moet ergens nog zin vinden om andijvie te gaan halen op de markt :p
Vanmiddag aardappelen, spinazie en een stukje kip. Was niet helemaal geslaagd, dus net nog even snel pasta met courgette, paprika, champignons en broccoli gemaakt.