Voor degenen die afgelopen jaar bij de High Tea meeting waren: daar hadden we theebloemen, weten jullie dat nog? Die heb ik afgelopen zondag aan mijn vader gegeven voor zijn verjaardag.
ik ook ! En dan door naar de uitreiking van de master van mn zus en vanavond uit eten
WendyBZ
Geplaatst: 23-06-09 12:22
Even flink doorkletsen dus? Ik heb zin in dit weekend, ga het hele weekend naar Aalten voor een TREC wedstrijd. Op zaterdag de POR (rit van ongeveer 25 km, route moet je zelf overtekenen en van de kaart lezen, staan geen bordjes onderweg) en op zondag de MA (gangenproef, zo snel mogelijk stappen en zo langzaam mogelijk galopperen) en de PTV (vaardigheidsparcours met o.a. brug, hek, paar hindernissen, op- en afsprong, slalom, labyrinth). Vorig jaar hebben we ook een keer meegedaan, is goed bevallen. Leuk het hele weekend paard in de paddock en zelf in de trailer slapen
neuh, vandaag niet meer, ga over 3 kwartier richting gesprek en tot die tijd beetje voorbereiden, heb net al hoop info gehad van collega'tje!
Heb ook mail gehad van mn vriendinnetje in Maleisie...die is 7 kilo kwijt geraakt door een voedselvergiftiging daar en ze was al zo mager heeft een week op bed gelegen zodner iets te kunnen, dus das nie goed Gelukkig komt ze eind aug. weer terug helaas komt ze in Frankfurt aan, anders hadden we even ontvangstcomité gedaan samen met nog vriendinnetje
doe je toch morgen weer wat? je kan ook niet alles in 1x doen hoor en hier moet je toch echt ff je kop bij houden
7 kg afvallen! pfeiw! meestal komt dat er ook weer heel moeilijk bij bij van die magere personen...
Sizzy
Geplaatst: 23-06-09 14:55
Even een zwaai vanuit VU, net afspraak gehad en uberlang op de metro moeten wachten, heel irritant. Wel nog lekker met commissiegenootje drankje gedaan in de zon het is echt superlekker weer!!!
Zo ff wat dingetjes uitzoeken, om 16u afgesproken met m'n oekraine-groepje en om 18:30 vergadering met commissie...pffrt geen zin in
Ik ga misschien half augustus naar Peru met recycleman hij zit dan in Chili voor z'n werk en is dan klaar.
Zwaai naar BA!
Heb net m'n foute party e-tickets binnen gekregen haha, weet nog niet zeker of ik wel kan, wel jammer! Heb nl ook een bruiloft, maar die is wel in brabant ook...ff denken nog.