Ik vind hem ook niet geweldig nee, maar voor een keer best prima. Ruimte voor verbetering is er. Nu moet ik er bij zeggen dat we eigenlijk naar het zusje wilden maar die was al vol toen ik van de week belde. Dat zijn ook twee restaurants die je echt niet moet vergelijken haha
Het is op zich goed te doen, vind het altijd wel leuk dat je van alles kan proberen. Als ik moet kiezen, zou ik eerder naar Merlijn (Oosterhout bij Breda, beetje ver voor je ) of 't Zusje (iets minder ver) gaan. Zelfde idee, wel wat prijziger, maar qua menu een stuk beter vind ik.
Eigen schuld hoor, moet je maar in de bewoonde wereld gaan wonen
Jilletje
Geplaatst: 14-08-20 05:45
prugelpiet schreef:
Ik heb nog nooit bij la cubanita gegeten. Is het een aanrader?
Naja wij vinden het wel leuk als we doordeweeks ff ergens een willen eten, de restaurants hebben een hele leuke en gezellige uitstraling! Maar het is geen cullinair hoogstandje zegmaar
prugelpiet
Geplaatst: 14-08-20 07:26
Exitium schreef:
Eigen schuld hoor, moet je maar in de bewoonde wereld gaan wonen
xTammyy
Geplaatst: 14-08-20 09:04
Zeker geen culinair hoogstandje nee. Maar goed, daar is (zeker door de weeks) de prijs ook naar. Het is bij mij ook een beetje de ‘laatste’ optie als t zusje of andere hapjes restaurants geen plek meer hebben. Zeker wel leuk om te proberen hoor, maar zet je verwachtingen niet te hoog.
Moet er wel bij zetten dat we er een aantal jaar geleden met kerst zijn wezen eten en toen zijn we echt aangenaam verrast. Dus het kan wel
Ik was gisteren wel zeer tevreden over hun Corona maatregelen en al het personeel ansich, erg gastvrij.
ellepel
Geplaatst: 14-08-20 09:14
ok, zo zie je dat smaken weer verschillen. la cubanita in Groningen is wel absoluut een aanrader! echt heerlijk eten, kom er altijd propvol vandaan.
Majabeestje
Geplaatst: 14-08-20 11:27
ellepel schreef:
ok, zo zie je dat smaken weer verschillen. la cubanita in Groningen is wel absoluut een aanrader! echt heerlijk eten, kom er altijd propvol vandaan.