Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChantalSmook schreef:Jeetje Phor jij ook goed beroerd!! Goed om ff alles te skippen. Ik werd wakker met honger en mijn maag rommelt niet meer dus al 2BB met kaas op en daarna in bed gekropen. Voel me nog heel moe maar wel wat beter drnk ik. Zo maar eens mijn bed uit en kijken als ik actief word. Ik denk dat ik toch iets verkeerds met bedorven eten ofzo heb gehad woensdag.in ieder geval rustig aan komende twee dagen zodat ik zondag weer kan werken. Vriendinnen waar ik mee af had gesproken om terasssn en stappen komen lekker naar mij dus dat is wel gezellig.
Ik was wel misselijk, maar er gebeurde verder niets. Ik heb nu trouwens ook ontzettend honger en mijn maag rommelt ook niet meer.
Wat me vooral aan je lijstjes opvalt is dat er weinig pure producten waar je lichaam iets m heeft opstaan. Als je minder kcal eet om af te vallen moet je wel zorgen dat wat je binnenkrijgt nuttig is 
.
. Ben inmiddels uit bed, mijn hoofd voelt alsof ik een dikke kater heb. Bedacht me ook dat ik gister alleen maar een halve kop thee op heb. Dus even verplicht wat drinken ook.
), normaal gesproken niets of een zoetje als ik daar behoefte aan heb
Van die kip zal het wel niet zijn, het is best koud 's nachts.
.
. Wat voor werk doe jij eigenlijk dan wbt behandelverslagen en cliënten?
? Ook lekker een relaxt dagje dus.
.