Wat balen dat je nog steeds niemand heb gevonden en alles met de hand moet doen, sportschool hoef je niet naartoe in ieder geval. Wat een leuk initiatief Malenka!
Wauw, jouw planten zijn wonderbaarlijk gegroeid Sjolvir
Ik ben begonnen met kruiden kweken in een van onze bakken, veel staat nu nog binnen en de eerste bieslook lijkt buiten omhoog te komen, maar pffff, die plantjes kopen klinkt toch wel aantrekkelijk. Eerst maar eens afwachten hoe dit zo gaat. Had nog laurier staan van vorig jaar en rozemarijn en salie laatst wel gekocht. Ik heb vorig (na)jaar ook een druif gekocht en geplant, die begint nu een beetje leven te vertonen. Onze braam daarentegen.... Van vorig voorjaar, lijkt het toch niet helemaal overleefd te hebben. Hij deed het vorig jaar ook niet zo goed dus eens kijken wat er mis is gegaan.
Hier zijn de eerste zwammen zichtbaar die ik op koffiedik ben begonnen te kweken! Aardbeien toren is inmiddels ook af en de planten zitten erin. Binnen staan nu nog bosaardbeien, maar die zijn nog een beetje klein om naar buiten te gaan.
Ach sportschool hoef ik inderdaad niet naar toe en zo nog maar weer even een stukje spitten.

En ik ga even hopen dat probleem linker schouder niet erger gaat worden anders moet ik naar ha. Maar zeer waarschijnlijk weet ik dan al wat ik te horen gaat krijgen.
Lees ik het kaartje beter> real good silk plants...
) gewoon steeltje losgemaakt en in een aarde pot met aarde gedaan. Staat best leuk. Zal binnenkort eens foto's maken (en vooral kabeltje telefoon/laptop zoeken)

En weer een randje verder met spitten.