[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

denice

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 14:10

Geeft niet hoor!

Hij heeft geen pijn denk ik, hij is erg rustig. misschien moet hij gewoon rusti doodgaan. Ik heb al een kruikje in zijn hok gelegd. Dan blijft hij warmer.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 14:12

Hopen dat ie gewoon rustig in kan slapen!

Wilde het je ook alleen even laten weten, mn hoofd stond er even totaal niet naar deze week :o

Pfft dr hangt hier echt een ráre geirriteerde sfeer, iedereen is kortaf naar elkaar toe...vermoeiend :=

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 15:08

Fijn dat het gesprek goed ging Ingrid, wat voor functie is het precies? Wat houdt het in?

Pivanti: en? en? en? en? :D

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 15:25

account executive bij een pr-bureau...veel teksten schrijven, contact met media, veel netwerken :j
Heeft echt wel veel mogelijkheden ook om door te groeien dus klinkt echt superleuk :j

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 16:06

Ik ben gezakt! Helaas... ;(

Doorstroming was niet goed. Moet sneller optrekken. En bij een kruispunt, moesten we links en direct weer links en toen stond ik te wachten op een auto van rechts, maar die zat op de rechterbaan terwijl ik gewoon de linker kon nemen, want moest toch gelijk weer links...
En bij de bv moest in parkeren, maar die straat was al voorbij voor ik t wist (liep met een bocht met huizen, dus kon niet zien dat t maar zo kort was) dus had niet geparkeerd want reed zo t straatje weer uit... Heel dom natuurlijk dat ik niet achteruit terug gereden ben, maar wist niet of dat mocht
En bij van die wegversmallingjes met drempel, moest ik harder overheen ruim van de voren al midden op de weg gaan rijden.
En had ergens voor een stoplicht de wat langere rij gekozen ipv de wat kortere
Verder ging het wel goed eigenlijk, keren ging netjes, snelweg (invoegen, inhalen), kijken ook geen commentaar op gehad. Alleen het puntje doorstroming.

Maar ja ik kan nog steeds niet perfect overweg met die nieuwe auto, koppeling.. en rijd daardoor voorzichtiger weg, wat zij dus te langzaam vind.

Instructrice kan pas donderdag nieuwe datum aanvragen en dan duurt t volgens haar 5 wk vanaf de aanvraag voor je nieuwe datum hebt. Dus gaat dus weer 6 wk duren!
Vind ik wel erg lang!

Lees zo de rest bij... moet nu naar oppassen... (heb ik weer tijd om te bokken daar haha)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 16:10

Dat is balen, Patricia. :\ Wel fijn dat een groot deel wel goed ging. Is altijd rot als je zo lang moet wachten tot je weer kan.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 16:11

aah das balen zeg Patricia!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 16:23

He getver, dat is balen Pivanti!! Wat duurt dat lang zeg voordat je weer op mag :\

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:46

Ja met aanvragen van t examen duurde het ook 9 wk zelfs! En nu duurt t weer 6 wk! Ga wel even informeren bij andere rijscholen. Misschien hebben grote rijscholen wel examens ingekocht ofzo dat je daar eerder kan... wie weet....

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:56

Hedwig, S'morgens eet ik eigenlijk altijd havermout of yoghurt met muesli. En tussen de middag 2 boterhammen. Vandaag nog niet veel gegeten, kreeg voor t examen niet zo veel naar binnen haha

Denice, ahh wat zielig van je hamster. Als hij geen pijn heeft, kun je hem wel dood laten gaan, anders zou ik hem wel in laten slapen.

Ingrid, fijn dat de baan je erg leuk lijkt! Hopen dat je op 2de gesprek mag komen!

marleeniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 20:08

Pivanti: zonde joh, volgende keer gaat het vast beter!
Denice: is je hamster al naar de eeuwige jachtvelden vertrokken?
Ingrid: super dat het zo goed ging, nu afwachten!

Ik ben helemaal blij: mijn tentamens zitten er op en ik geloof dat ik ze nog alle 3 heb gehaald ook! Whoehoe nu alleen nog wat laatste dingetjes en mn scriptie en ik kan afstuderen!
Moet alleen zo eerst nog werken tot een uurtje of 2 vanacht, morgen ochtend ponyrijles geven tot 13.30 en dan om 16.30 weer horeca tot een uurtje of 12... * zucht *

qua eten ben ik vandaag in mn slechte studenten gedrag terug gevallen: niet regelmatig en vanavond pizza... wel de geitenkaas pizza van de ah, daar zitten minder calorieen in... :+

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 20:37

Pivanti, wat duurt dat lang! Echt balen joh :\ Was dit je eerste keer?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 21:08

Getver, wat duurt dat nog lang Patricia!

Zo, ben lekker op stal aan het rommelen geweest, daarna lekker salade gegeten en nu tas inpakken en richting Brielle...anders moest ik morgenochtend vroeg, daar had ik geen zin in :+

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 21:23

Vraagje: d'r is toch een tijdstip ofzo waarop je je het beste kunt wegen? Welke?

Ik vul nu iedere dag op voedingscentrum.nl in wat ik eet, dat werkt voor mij goed als stimulans moet ik zeggen! 't Gaat me allemaal beter af dan verwacht, alleen moet ik echt een sport gaan zoeken.. Eerst maar eens fatsoenlijke sportkleding kopen :')

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 22:35

Imd, Ja was m'n eerste keer. Elke ochtend voor het ontbijt bijv. dan heb je nog niet gegeten dus heeft dat geen invloed.

Ingrid, hoe gaat het met je bijrijdpaard. Loopt die alweer rad?

Marleen, fijn dat je waarschijnlijk je tentamens gehaald hebt! Wat doe je voor studie eigenlijk?

Ja baal echt dat t zo lang duurt voor ik weer kan afrijden!

Morgen ben ik niet veel hier te vinden.Werd gevraagd of ik morgen kon werken, collega is ziek. Hoef toevallig niet op te passen. Dus ga maar werken van 7.30 tot 15.15u Tweede keer alleen op die groep (is ook de groep waar ik per 1 april vast op kom te werken). Eerste keer alleen was kort ochtenddienstje en is ook alweer een maand geleden. Dus ben benieuwd... of t servies en de kleding heel blijft die dienst haha
En daarna 16u feestje op t zelfde werk, maar op de andere groep, omdat een collega stopt met de dagdiensten daar. Gaan we naar pannenkoekenhuis en de fanfare met die collega's van die groep en de clienten.
Zondag verjaardag van pgb kind... maar ga niet zo lang, moet daar maandag en dinsdag ook weer werken. Heb eigenlijk helemaal geen zin, om maar bij ieder kind waar ik werk op visite te gaan.. Maar ja.. ga maar heel even. Vorig jaar ben ik ook niet geweest.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 00:28

Ik vind m wel weer aardig goed lopen ja, been was ook minder dik...heb alleen nog niet gehoord over rijden oid, dus tot die tijd doe ik dat ook niet :) maar ben vandaag beetje aan het grondwerken geweest, ook leuk!

Lekker druk weekend weer voor de boeg Patricia!

Je kunt idd smorgens vroeg voor je ontbijt en na het plassen wegen, Imre! Dan ben je in principe 'leeg' :)

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 16:33

Wat een rust hier... Ik ben even snel thuis tussendoor... Over half uur weer naar het werk.
Dienst was aardig verlopen. Tuurlijk wel uitproberen. Een natte broek, bij een. Maar geen kleerscheuren of servies gesneuveld ;)

Fijn dat t al wat beter gaat met z'n been ingrid

Hedwigb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 16:56

Middag allemaal!

Pivanti: balen zeg dat je gezakt bent.. 6 weken duurt inderdaad erg lang. Ik weet nog wel dat mijn instructeur examens 'inkocht' en dan keek wie er het snelst aan toe was, zo hoefde je nooit lang te wachten. Ik snap dat je niet veel naar binnen kreeg voor het examen! havermout is supergezond.
Marleeniej: fijn dat je examens zo goed gingen.
Imd: op de eetmeter van het voedingscentrum kun je ook nog alle voedingsstoffen bijhouden.. op hoeveel kcal kom je per dag ongeveer uit?

Hedwigb schreef:
Dagje gister:
O: 2 VB + ei + glas karnemelk
T: 2 waldkornb + rollade
L: zuurdesembroodje met tonijnsalade + glas optimel
T: appel + glas karnemlk
A: zuurkoolstampot met hamblokjes en appel
T: schaaltje optimel yoghurt
T: 2 bitterballen + 3 kipnuggets

beweging: volleybalwedstrijd + 1,5 uur fitness

Vandaag:
O: 2 VB + seldery/rollade + glas karnemelk
L: honingcappucino + baguette beenham
T: 2 cracottes + 30+ kaas + appel + glas karnemelk
A: wokken! :9
T: ? Paar wijntjes/hapjes

beweging: rustdag

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 17:58

:wave:

Ben vandaag wezen shoppen en ik ben gruwelijk verwend :oo
Heb hele leuke kleding voor feest van 4 april (25 jarig huwelijk van m ouders)...groene rok, met bijpassend jasje en dan een zalmroze blouse eronder..
en dan nog een wit jasje, paarse blouse en 2 nette broeken en een shirtje :j
En een zonnebril :j

Allemaal getrakteerd door oma :o
En lekker gelunched ergens!

Geslaagd dus, nu vanavond naar de film en dan stappen! :j

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 18:43

Haha, leuk zo'n oma Ingrid! :D
Hedwig, ik kom gemiddeld rond de 1700-1900 Kcal uit.. Soms een uitschietertje, zoals vandaag bijvoorbeeld :=

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 10:57

Ingrid, wat leuk zeg! Klinkt mooi, die kleding voor het feest.

Hedwig, ik hoorde in t afrij topic, dat dat niet meer mag, dat inkopen van examens Heb wel andere grote rijscholen even gemaild of t misschien daar sneller kan..

Dit is echt een slecht weekend..
Gisteren feestje van het werk, met de clienten naar pannenkoekenhuis en de fanfare geweest. Heerlijke pannenkoek op met kaas, champignons, paprika, tomaat, ham en ui.
Vandaag naar verjaardag van pgb kind, dus taart eten...

Vrijdag ook al taart afgeslagen, bij de buren van mn oppaskids. Ging die kids op halen daar, bleek die man jarig te zijn. Huis vol visite, kreeg gelijk taart en drinken aangeboden ;)

Zoo had t gisteren wel gehad. Eerst een dienst gewerkt van 7.30u tot 15.15u op de (nieuwe groep) en toen van 16 tot 23.15 met die andere groep weggeweest. Hoefde gelukkig niet te helpen met de clienten op bed te leggen, dat deed de nachtdienst dus kon 23.15 gelijk naar huis.

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 13:06

ik ben in één keer zowat op m'n ideale gewicht gekomen.. Broer van een goede vriend van me is maandag op 20 jarige leeftijd overleden ;( Hij heeft in augustus een auto-ongeluk gehad en lag al wel 8 maanden in coma, maartoch.. ben er echt kapot van!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 17:52

brr sterkte Nikki, dat zijn geen leuke dingen :n

Hier heerlijke zondag zo :Y) Vanmorgen kwamen opa en oma op bezoek, altijd gezellig! daarna fijne kroelsessie gehad bij Ruby end ie eens ontdaan van het nodige winterhaar...daarna nog poosje in de tuin gezeten met een glaasje wijn en straks lekker eten :Y)
Ga vanaf morgen weer streng op mn eten letten maar dit weekend was echt even genieten!

magrietJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 18:22

Kom even lang om bij te lezen heb verder niet zoveel te melden.
Pivanti balen dat je gezakt bent

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 21:48

:wave:

Lekker weekendje gehad hier :) moeder-dochterdag gehad met m'n jaarclub, lekker gegeten, gewandeld en een bierproeverij gehad :D Vandaag langs oma geweest, wat opgeruimd, wassen gedraaid en langs de ikea geweest om te kijken voor een kast. Maar nog niet echt iets naar onze zin kunnen vinden. En net een heerlijk toetje op :D vlaflip met framboosjes & kiwi :Y) mjam!

Dat is lief van je oma ingrid, lekker geshopt. En lekker dag je gehad vandaag :)

Druk en lekker weekend gehad pivanti ;)

Sterkte nikki :(:)

:wave: margriet, hoe gaat het met bewegen?