Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annetje schreef:Ontbijtkoek is inderdaad ook niet zo gezondzeker niet als je kandijkoek neemt en dan ook nog eens besmeert met boter of chocoladepasta. Zoals ik dus altijd doe
ladyjoy schreef:Annetje schreef:Ontbijtkoek is inderdaad ook niet zo gezondzeker niet als je kandijkoek neemt en dan ook nog eens besmeert met boter of chocoladepasta. Zoals ik dus altijd doe
Haha, maar dát doe ik dus niet!
En de ontbijtkoek is wél beter voor je darmen (en dan speciaal die voor mij - spastische darm)!
kenso0wlover schreef:A: spinazie, spagetti en vegetarisch iets erbij
trisca schreef:mmm wat moet ik me hier bij voorstellen? Gaat de spinazie door de spagetti?
Mocca schreef:Leuk Siz, waar loop je stage (heb ik dat over het hoofd gezien?)?
Mocca schreef:Zoo rijles weer achter de rug. En het ging slecht. Laten we het daar maar op houden.
...
Baaldag vandaag.
Ilse schreef:Hihi ja ik moet ook altijd zo lachen, iedereen eet hier ontbijtkoek, Sultana of Evergreens omdat ze denken dat het gezond is, maar als je weet hoeveel suiker er in zit laat je ze ook wel links liggen
Myra schreef:Vliegveld, waar woont hij dan?
Nienke_ schreef:Ik doe vaak spinazi door de pasta. Boursin, spekjes en een scheut witte wijn erdoorWel veel kcal.......
Marjo_x schreef:Halloo,,
Ik kom ook meedoen als dat mag
Mystica schreef:Mijn dag is uiteindelijk geworden:
o- zzzzzzz
t- zzzzzzz
l- beschuit met boter en slankykaas en 1 met boter en weightwatchers cervelaat
t- glas yogho
d- doperwtjes/worteltjes, aardappelpuree en runderlap
t- mandarijn en witte thee met 2 zoetjes. ( had iets te lang getrokken, had postbode bij de deur.)