Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mandy358 schreef:Gister vergeten, een mini mini slokje coolbest. Moest een smaakje proeven van me broer![]()
Heerlijk zo een dagje sauna ChantalSmook
Erg netjes lijstje Nada!!
Wat gaaf zeg Plien91, gefeliciteerd![]()
Hopelijk zakt het een beetje ChantalSmook
KarinvdM heeft volgensmij een goede omschrijving gemaakt, Matheno
Haha die is leuk Gast7391!
O: bananenkwark (250 gram magere kwark, banaan) 1 waldcornbeschuit (1/2 kaas tomaat 1/2 pindakaas)
T: appeltje
L: bananenkwark (250 gram magere kwark, banaan) 1 waldcornbeschuit (1/2 kaas tomaat 1/2 pindakaas) half kopje ' soep' (groenteboullion en soepgroentes)
T: wat aardbeitjes, peer
A: (restjes dag) prei (met iets van kruidensausje erdoor), gebakken aardappelen, vleesvervanger, wat hapjes salade (sla, mais, augurk, boursin blokjes, honing mosterd dressing. ananas, aardbeien
T: ong 150 gram magere kwark met een appel en kaneel poeder erdoor
D: water en thee
B: 20 km fietsen, 4,5 km hardlopen, ong 25 min paardrijden, ruim een uur op stal bezig geweest (eindelijk weer een beetje lekker weer vandaag)
Nada schreef:Na een paar dagen wat minder bewust, vandaag maar weer eens proberen de hele dag vol te houden.
Planning:
O: Havermout met een beetje pindakaas, amandelmelk en een appeltje, munttheeT: Worteltjes
L:32 volkoren boterhammen met hummus,1 eien verse jus
T:Rijstwafel en amandelmelk met rode vruchtenglas water
A: Pompoen lasagne,waterlimonade, klein beetje bio yogurt met een halve banaan, twee theelepels cacao en slagroom
T:Handje noten
Many schreef:Mijne vandaag:
O: havermout met rijstmelk, appel, kaneel, lijnzaad en pindakaas
T: amandel-wortelmuffin
L: kwart pompoen met een half blik kikkererwten en een kwart rode ui + beetje sojasaus
T: 1 mandarijn, 4 wortels
A: spitskool, gebakken aardappeltjes en een rodebietenburgerT: kiwi of mandarijn
B: 8 km fietsen,(hopelijk) 5 km hardlopen
LisErm94 schreef:Matheno, als je mager vlees pakt, veel groenten en minder rijst/pasta/aardappelen zit je niet makkelijk boven de 500 kcal. Lijkt me ook gezonder als voorverpakte nasi. Verder vind ik veel van de dingen die op je lijstje staan niet echt passen bij een gezond eetpatroon om af te vallen. Maar als het voor jou werkt dan heb ik niets gezegd