ik zou dan gewoon iets van een bak fruit of kwark neerzetten...kan je ook nog evt tussendoor af en toe een paar happen nemenals het rustiger is
xingridx
Geplaatst: 22-06-09 10:32
Sizzy schreef:
Ahh ok, vandaar!
T ziet er idd wel vreemd uit maar heb in mn planning weinig tijd over om thuis wat te eten voor ik wegga, dus haalg ewoon op school een broodje, eet dat in de trein op en dan moet ik mn spinningles wel overleven
O (6.00): yoghurt + muesli T (9.00): 2 vb ossenworst T (10.30): druiven L (12.30): 4 vb met ?? T (14.00): sinaasappel T (17.00): pistolet filet americain 18.45 - 19.45 spinnen D (20.30): salade
Even een planning: O: yoghurt met allbran, kiwi T: nectarine, volkoren ontbijtkoek L: 2bb met smeerkaas, glas melk, appel T: wasa D: ? (moet nog boodschappen doen) T: ?
Beweging: 14km fietsen, vanavond naar stal of wandelen
Ik heb me toch maar even verdiept in valtaf.nl Ik woog vanmorgen precies 85 kg. Volgens valtaf, zal ik dan volgende week 84.4 kunnen wegen.. is dit redelijk?
is in principe wel redelijk, Ellen maar goed, als het wat minder is maakt het ook niet uit natuurlijk...met kleine stappen kom je er ook
Armaris
Geplaatst: 22-06-09 12:10
Goedemiddag dames Sorry dat ik even niet ben geweest! Maar het gaat beter met me. Ik heb nu 3maanden vakantie Alleen nog naar school voor de laatste dingetjes en morgen de uitslag! Spannend
Ik was gisteren echt een wrak Had zaterdag pas om 1u30 gaan slapen en in combinatie met medicatie was het écht geen goed idee
Sanne, doe je wel voorzichtig joh? Paulien, fijn dat je lekker gereden hebt! Katia, niet teveel afvallen he meissie Gaat het al beter met je krampen?
Goh, ik twijfel of ik zou gaan zwemmen. Zou ik het doen?
Goedemiddag, Nog 3 weekjes werken en dan heb ik ook vakantie. Ook vakantie van de fysio dus dat is wel even lekker. ik ben zo trots op mijn neef. Die heeft in friesland de actie trap als de wereld uit georganiseerd. Vorig jaar had die al een mega opbrengst van 45000 euro. Dit jaar is er 70.000 euro opgehaald dus een superresultaaat. Hij organiseert dit mede omdat hij die vreselijke ziekte helaas ook heeft.
Mijn planning: O yoghurt vla en cruesli en een beker melk T oranjekoek (iemand jarig op het werk) L 2 witte boterhammen met smeerkaas + cup a soup en yghi drink T pakje evergreen A aardappelen met sperciebonen en 5 vissticks + yoghurt en vla T ws indische cake
Na mijn werk even bij de winkel aan om fruit te halen
ItsMe2
Geplaatst: 22-06-09 12:39
xingridx schreef:
is in principe wel redelijk, Ellen maar goed, als het wat minder is maakt het ook niet uit natuurlijk...met kleine stappen kom je er ook
Ja dat weet ik, ik ga dan ook echt niet kijken op 100 gram. Maar ik wil het wel ongeveer als richtlijn gaan aan houden
Dat is idd heel redelijk Ellen Net terug van sporten en heb even ge-pre-lunched haha, recycleman is wat later, maar had flink honger na het sporten, vandaar
O: activia yoghurtje aangevuld met magere yoghurt t: appel L1: 4 cracottes met slankie/kipfilet/augurk/tomaat L2: ? (ws een soepje of zo) t: mandarijntjes t: ? D: ? ga vanavond hapje eten met een vriend van me, weet dus nog niet.
Ik hou niet van richtlijnen, brengt teveel stress met zich mee.
WendyBZ
Geplaatst: 22-06-09 14:32
Ik lees hier al een tijdje mee, maar kom op aanraden van Imre ook maar meekletsen Ik ben Wendy, 28 en ben bezig met afvallen, ga sinds kort naar een voedingsconsulente. Streefgewicht heb ik niet echt, eerst maar weer eens onder de 100 komen, daarna plannen we wel verder Sporten doe ik sinds kort weer, ik ga zo'n 3-4 keer in de week sporten, ongeveer een uur, soms nog een uur groepsles pilates of body balance, dat is 1 keer in de week.
Mijn dag vandaag: o: vier crackers met vruchtenhagel en 30+ kaas (het brood was op ) t: bruin pistoletje met rosbief en rucola l: bruin pistoletje met rosbier en rucola, appel t: twee boterhammen met 30+ kaas/rucola en kipfilet d: pannenkoeken t: bakje yoghurt
Beetje rare dag, hadden geen brood in huis dus eerst wat crackers gehad en toen broodjes gaan halen. Heb er voor ik weg ging nog een gehad en na het tentamen (in leeuwarden) nog een. Net weer gewoon brood gehaald dus zo nog maar even wat eten, want op een pistoletje lunchen red ik het niet