Ik eet op mijn werk, dus het is nog een verrassing Denk dat ik in ieder geval een soepje neem, even zout aanvullen
Gister een pizza besteld want ik had even een dag Geen zin in koken en aardappelsvandaag gepofte aardappel met gekookte broccoli en voor vriend een hamlap en voor mij gebakken tofu.
Breghje schreef:x_Irisje_x schreef:Steeltjes en gehaktballen die ken ik niet, vertel? Raapstelen Lkkr door de aardappelen En gehaktballetje erbij
x_Irisje_x schreef:Breghje schreef:die ken ik niet, vertel? Raapstelen Lkkr door de aardappelen En gehaktballetje erbijOké bedankt En hoe maak je die klaar?
Raapstelen volgens mij werd dat bij ons thuis dooie vingers genoemd en ik vond het niet te eten.Vandaag word het soep met stokbrood
blackstar schreef:Raapstelen volgens mij werd dat bij ons thuis dooie vingers genoemd en ik vond het niet te eten.Vandaag word het soep met stokbroodMijn interesse is nu idd wel iets gezakt dooie vingers klinkt niet echt eetlustopwekkend ... maar ik heb ze nog nooit op,dus mag nog niet oordelen
Lekker hoor, stampot raapsteeltjes! Wij eten met dit warme weer koude wraps vanavond. Met sla, gerookte zalm, roomkaas en lenteui en enkele met sla, tomatensalsa, gebakken kipreepjes en lenteui.
Raapsteeltjes zijn juist lekker!Gewoon aardappelen koken, en dan de raapsteeltjes erdoor heen prakken Net als je eigenlijk bij andijvie doet! Zitten gewoon in een zakje