Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Want de pot moest op
danoesje schreef:o: boterham met nutellaWant de pot moest op
![]()
t: kopje koffie, twee grote glazen thee.
komkommer, paprika, feta en yoghurtdressing
t: eiwitshake
a: bloemkool en kaasschnitzel
Moet ff laag in de calorien, aangezien ik me vadsig voel sinds ik weer sport, ga daar altijd enorm vocht van vasthouden.

Fruit skip ik toevallig vandaag (niet bewust) maar groente krijg ik toch echt wel aardig binnen hoor.
.
repen neem ik nooit en verder eet ik gewoon waar ik trek heb, als dat iets met wat meer eiwitten is doe ik dat niet bewust maar feedback op een lijstje waarin dat opvalt is zeer welkom! Oliver schreef:Een collega van me beweert dat hij al jaren lang suikervrij eet. Daarom eet hij geen taart e.d. Op zich goed. Maar hij eet wel minimaal 4 eierkoeken op een dag en bij zn lunch standaard een hele bak almhoff fruityoghurt.
Weet eigenlijk niet of ik er iets van moet zeggen...
Zou je het niet een beetje sarcastisch kunnen brengen als hint: 'goh wat zit er dan in die eierkoeken?' 

Persoonlijk vind ik 1800 kcal weinig als je 40 km gaat wielrennen, maar dat varieert ook van persoon tot persoon.
)NeverGiveUp schreef:O - 1 rijstwafel pindakaas, 1 rijstwafel hummus+tomaat, 1 rijstwafel kaas+komkommer, glas melkwei
L - smoothie hand spinazie, 1 rode biet, 1 tomaat, 1 banaan, blauwe bessen
T - 1 volkoren beschuit, pesto, gebakken ei, ui, tomaat
A - caesar salade, ijsbergsla, romana sla, aardappelschijfjes, croutons, stukjes kip, oude kaas schaafsel, beetje dressing
T - 1 bb hummus+tomaat, 2 rijstwafels pindakaad, handje witte druiven en blauwe bessen, 1 dadel
B - 3,5 uur schoonmaakwerk, ong. 50 minuten fietsen, paard longeren
D - water, thee
Bhriseis schreef:Persoonlijk vind ik 1800 kcal weinig als je 40 km gaat wielrennen, maar dat varieert ook van persoon tot persoon.
(ik dacht altijd dat ik geen pindakaas lustte, het stink zo, maar ik lust het dus wel, vooral de variant met stukjes noot vind ik errug lekker. Ik heb vandaag een de rest van de week af en toe een lepeltje er van gesnoept.
) en nu geniet ik nog van een lekker borreltje