Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) Anoniem schreef:Lijstje so far:
O: 250ml biogarde met peer en havermout
T: 3 roggecrackers met pindakaas
L: dubbele oberlanderboterham met pindakaas
B: 26km fietsen, uur buitenrijden
T: appel, 3 roggecrackers met 2 gekookte eieren
A: 2 wraps met gewokte kip, guacamole, tomatensalsa, paprika, ijsbergsla, creme fraiche en pijnboompitten

. bij mij zijn alle tussendoortjes het probleem maar als je magere dingen, havrmout en veel groente/fruit eet is dat niet zo moeilijk

Anoniem schreef:Anoniem schreef:Lijstje so far:
O: 250ml biogarde met peer en havermout
T: 3 roggecrackers met pindakaas
L: dubbele oberlanderboterham met pindakaas
B: 26km fietsen, uur buitenrijden
T: appel, 3 roggecrackers met 2 gekookte eieren
A: 2 wraps met gewokte kip, guacamole, tomatensalsa, paprika, ijsbergsla, creme fraiche en pijnboompitten
Het heerst momenteel.. Gelukkig heeft het bij mij niet verder doorgezet. Meestal helpt gewoon eten wat je lekker vind maar ik zorg er altijd wel voor dat het niet al te vet is. Ik heb ooit een keer kibbeling gegeten terwijl ik niet lekker was en dat ging niet goed laten we maar zeggen
Voordeel is wel dat ik nu echt walg van kibbeling
Ik moest stiekem wel lachen dat je je gelijk verslapen hebt haha.
Thanks. phormicola schreef:O: 80gr haver, 15gr lijnzaad, 15gr proteinepoeder, 125ml halfvolle melk, 1 banaan, vanille essence, kaneel en wat zoetstof (dit was trouwens ontzettend lekker)
L:50gr groene thee noedels, 1 paksoi, 150gr tempeh, 130gr kipsaté, kruiden3 witte boterhammen, 40gr pindakaas, 1 banaan, 100gr kipfilet, 2 augurken, ketchup
B: 12km fietsen, 3u lesgeven
T:4 proteine-haverkoekjes, 1 banaan1 zelfgemaakte cupcake (met mijn naam erop) van een meisje uit m'n les
B: 12km fietsen
A:half gepoft pompoentje, 250gr kruimige aardappels in schil, 15ml olijfolie, 150gr gekookte kipfilet60gr groene thee noedels, 1 paksoi, 135gr kipfilet, 130gr kipsaté, kruiden
2300kcal
En zometeen even 2 bussen whey halen bij de Tuinen

In Terneuzen werden Zeeuwse bolussen aangeboden, en aangezien ik normaal niet in Terneuzen kom proefde ik er graag eentje. Erg lekker, maar ik voelde me nadien helemaal suf en had hoofdpijn van alle suiker
Echt een aanrader voor wie Gent een keertje bezoekt: De Appelier!
, 1 schep Indonesische groenten, 1 portie verse gepaneerde bonenburger
; en daarbij een groot bord met: salade, wortel, rode kool en rozijntjes, witte kool, luzernekiemen, peterselie, tomaat, komkommer