Ik heb eerst nog 'n uur met hem op de bank gelegen. Toen heb ik 'm in de bench gelegd in het hok, heeft ie even geblaft maar was vrij snel stil. Om 4 uur ben ik er af gegaan om even naar buiten te gaan. Toen ik 'm er daarna weer in deed heeft ie wel een hele tijd gejankt maar ik ben gewoon in slaap gevallen uiteindelijk
Had 'n warme kruik in zijn bench gelegd en de radio in het hok maar aangelaten, zodat het niet helemaal stil was. Vannacht is het vast weer ietsje beter 
Gister was 'ie dus al bijna niet meer
We deden even een stop bij Zwolle ergens bij 'n tankstation. Wilden we hem er ook ff uit hebben. Maar zijn riempje was te groot, en hij had er nog nooit een om gehad dus wurmde zich eruit en vloog er vandoor, richting de snelweg
Eerst 'n paar rondjes om de auto en toen richting de snelweg. Nou, geloof maar dat ie nu al behoorlijk tempo heeft. Uiteindelijk was ik dichter bij de snleweg dus keerde hij maar om richting 't tankstation. Daar wilde hij naar binnen, maar helaas voor hem en gelukkig voor ons gingen de deuren niet voor 'm open.
Al die mensen daar lachen, was daar best druk
Twee gillende meiden die achter 'n pup aanrennen. Moet er vast komisch uitgezien hebben, maar mijn hart zat wel even in mijn keel!