Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

)

Komt vast goed!
Had 'n warme kruik in zijn bench gelegd en de radio in het hok maar aangelaten, zodat het niet helemaal stil was. Vannacht is het vast weer ietsje beter 
We deden even een stop bij Zwolle ergens bij 'n tankstation. Wilden we hem er ook ff uit hebben. Maar zijn riempje was te groot, en hij had er nog nooit een om gehad dus wurmde zich eruit en vloog er vandoor, richting de snelweg
Eerst 'n paar rondjes om de auto en toen richting de snelweg. Nou, geloof maar dat ie nu al behoorlijk tempo heeft. Uiteindelijk was ik dichter bij de snleweg dus keerde hij maar om richting 't tankstation. Daar wilde hij naar binnen, maar helaas voor hem en gelukkig voor ons gingen de deuren niet voor 'm open.
Twee gillende meiden die achter 'n pup aanrennen. Moet er vast komisch uitgezien hebben, maar mijn hart zat wel even in mijn keel!
Wat voor ras is het?
Helemaal uit Belgenland, dus 't was voor hem ook heel spannend allemaal. Eerst bij mama weg, toen naar de dierenarts een onderzoekje en enting + chip, toen een eind in de auto (drie en een half uur) en ook nog zo'n naar ding om je nek. Hij raakt nu steeds meer gewend maar is nog wel 'n beetje bang. Hij is nog nooit echt in contact geweest met mensen en ook niet echt met andere honden. Maar dat komt goed!
Maar vind deze kleur eigenlijk veel leuker!

Ik bel echt niet graag, tenzij het echt niet anders kan.
houd echt niet van bellen Stel dat altijd zo lang mogelijk uit