[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 10:45

Wij doen het af en toe, echt verrukkelijk! Haha!

StillSilence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 10:47

Goedemorgen.

Bleegh.. voel me vandaag niet helemaal 100 procent.. Nagelbijten / Gniffelen
Gister ongeveer helemaal aan m'n planning gehouden, alleen bij de broodjes gezond nog een beetje van die lekkere notenkaas gesnoept...Schijnheilig
En die warme appel heb ik niet gegeten, zat bomvol..
chocoladefondue... Vingers aflikken
Had je nog een mooi boomje gevonden nienke?
En Idd rustig hier opeens!

Planning:
O: 5 meergranen volkoren knackebrod met 2x beetje jam en boter, en 1 keer sandwich spread. Misschien nog 'n glaasje vergeperste sinasappelsap. en thee met veel honing. (goed voor de keel Clown)
T: banaan?
L: 4 MG boterhammen met Sandwich Spread
T: pakje fruitbiscuit denk ik.
T: Cup a Soup
A: Aardappelen, doperwtjes, pangiusfilet
T: Warme appel met kaneel.

Beweging: anderhalf uur krantenlopen, 1 paard helemaal verzorgen, anderhalf uur fietsen in totaal.

Nou, ik ga maar eens ontbijten, have a nice day! Knipoog

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 10:50

stillsilence, ik voel me ook niet helemaal 100% ga zo maar is wat proberen te doen als me spieren het toelaten en misschien dat ik weer lekker me bedje in duik want het weer is ook niet echt veel belovend.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 10:51

Zo ik kom ook maar weer eens aanwaaien. Tot nu toe gaat het met het afvallen wel goed. Lachen
Ik maak niet echt schema's per dag, zie 's avonds altijd wel wat ik die dag gegeten heb!

Straks ga ik voor het eerst in bijna een jaar weer rijden! Vorig jaar nogal verkeerd van paard gevallen en toen lag mijn schouder echt helemaal aan diggelen. Heb toen een grote schouder operatie gehad.
En ga vandaag dus weer voor het eerst proberen echt te rijden, ben heel benieuwd of het al gaat!

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 11:26

Vind je het ook spannend SannevdM. Ik kan me voorstellen dat je een beetje zenuwachtig bent. Tenminste....als het, het zelfde paard is. Zo ben ik er ook eens afgegaan. Rug zwaar gekneusd en 6 weken pijn gehad. Toen ik er weer voor het eerst op ging, bonkte mijn rikketik als een gek.

StillSilence
Ik heb helaas geen boomjes meer kunnen rooien gisteren. Ik moest door een dam heen naar het bosje en daar lag een halve meter aan blubber. En ja ik zat natuurlik direct vast met mijn laarzen.....maar het ging gelukkig goed. Ik ben er weer uitgekomen anders zat k nu niet achter de pc haha.

Ik moet zeggen dat ik me wel top voel!
Mijn buikje is al wat platter geworden. Ik heb nu 1 week gehad en het valt me niet tegen. Ik ben nu lekker opgang. Straks eten en dan lekker slapen. Het was laat gisteravond. Soprano's was pas om 24.00 uur afgelopen. Toen werden hier nog twee lammetjes geboren. Om 5 uur weer uit bed want op zondag help ik mee met melken. Straks dus ff bijtanken.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 11:42

Allemaal mensen die ook niet zo fit zijn? Ik ook niet echt, nouja, ik heb behoorlijk hoofdpijn, maar dat komt omdat ik vannacht om 4 uur van bed ben geweest en daarna weer ben gaan slapen. Wel vaker last van als ik niet in één keer doorslaap. Zal straks foto's gaan maken van mijn kindje Knipoog

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 11:42

Nope, ik ben helemaal niet zenuwachtig, ik heb er juist mega veel zin in.
Ik zat na een week of 5 alweer op een hele brave Fjord, zie hier, hahaha!

Afbeelding

Voor als je, je verveelt, hihi. [MW] Help!! Hoe fatsoenlijk slapen met ....

Enne, het is op een ander paard, het 'bewuste' paard is ingeslapen.
Ennnnn net echt weer even een confrontatie, nu weet ik weer waavoor ik afval.
Ik pas mijn mooie leren, dure petrie laarzen niet meer!!!! Huilen

Goed dat het je je lekker voelt en dat het goed gaat!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 11:53

Meet... Mukkus! Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 11:54

Sanne, ik heb inderdaad dat topic wel eens gelezen, wist niet meer dat jij dat was haha! Succes vandaag! Ja Komt vast goed!

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 11:59

AAAHHHHHHHH!!!!! March.
Wat een scheetje!!! Geweldig diertje zeg!
Heeft hij (en jullie)lekker geslapen vanacht?

Jeetje sanne je zat lekker ingepakt!! Ik heb vorigjaar andere laarzen gekocht omdat ik ze ook niet meer paste. Nu ben ik afgevallen en zijn de laarzen weer te wijd.... Boos!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 12:02

Ik heb eerst nog 'n uur met hem op de bank gelegen. Toen heb ik 'm in de bench gelegd in het hok, heeft ie even geblaft maar was vrij snel stil. Om 4 uur ben ik er af gegaan om even naar buiten te gaan. Toen ik 'm er daarna weer in deed heeft ie wel een hele tijd gejankt maar ik ben gewoon in slaap gevallen uiteindelijk Haha! Had 'n warme kruik in zijn bench gelegd en de radio in het hok maar aangelaten, zodat het niet helemaal stil was. Vannacht is het vast weer ietsje beter Lachen

Gister was 'ie dus al bijna niet meer Clown We deden even een stop bij Zwolle ergens bij 'n tankstation. Wilden we hem er ook ff uit hebben. Maar zijn riempje was te groot, en hij had er nog nooit een om gehad dus wurmde zich eruit en vloog er vandoor, richting de snelweg Nagelbijten / Gniffelen Eerst 'n paar rondjes om de auto en toen richting de snelweg. Nou, geloof maar dat ie nu al behoorlijk tempo heeft. Uiteindelijk was ik dichter bij de snleweg dus keerde hij maar om richting 't tankstation. Daar wilde hij naar binnen, maar helaas voor hem en gelukkig voor ons gingen de deuren niet voor 'm open.

Al die mensen daar lachen, was daar best druk Clown Twee gillende meiden die achter 'n pup aanrennen. Moet er vast komisch uitgezien hebben, maar mijn hart zat wel even in mijn keel!

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 12:06

OOhh. Dat isidd schrikken zeg! Gelukkig is het goed afgelopen. Onze meike heeft 2 jaar geleden toen we haar net hadden 10 nachten gejankt als een luchtalarm. De buren (wonen een boerderij verderop) werden er snachts wakker van. Gelukkig is het nu wel in orde met haar!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 12:08

Haha, ik had dat ook met de hond van de buren, die heeft ook echt gejankt! Ik werd er 's nachts wakker van. Toen het over was, was ie een paar dagen later ook overleden Nagelbijten / Gniffelen

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 12:24

Leuk dat je nu eindelijk weer echt gaat kunnen rijden, Sanne!
Wel zonde van je laarzen, maar is inderdaad wel een mooie motivatie om het gezond eten vol te houden.

Wat een geweldig lief ding, March! Lovers Wat voor ras is het?
En meteen de eerste dag al zo'n avontuur bij de snelweg, denk dat ik ook meteen een hartaanval zou krijgen maar eind goed al goed hè. Knipoog

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 12:39

't Is 'n Border Collie Anja Lachen Helemaal uit Belgenland, dus 't was voor hem ook heel spannend allemaal. Eerst bij mama weg, toen naar de dierenarts een onderzoekje en enting + chip, toen een eind in de auto (drie en een half uur) en ook nog zo'n naar ding om je nek. Hij raakt nu steeds meer gewend maar is nog wel 'n beetje bang. Hij is nog nooit echt in contact geweest met mensen en ook niet echt met andere honden. Maar dat komt goed!

Is Arendonk vlakbij Leuven? Nee toch?

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 12:44

Wow gefeliciteerd met je pup zeg March!! Echt een scheetje!!

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 12:45

Nee, Arendonk is ongeveer een uurtje weg van Leuven. Lachen

Dacht al dat het een Border Collie was, maar was niet zeker omdat hij niet de typische zwart/wit kleur heeft. Knipoog Maar vind deze kleur eigenlijk veel leuker!
Het is altijd een hele belevenis voor zo'n klein pupje, maar komt zeker allemaal in orde. Ga je met hem naar hondenschool gaan? Dat is toch altijd de beste manier om hem aan andere mensen en honden te laten wennen imo...

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 12:45

March, wat een snoepje zeg. Haha!
Heel veel plezier met hem.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 12:47

Ik wilde in de eerste instantie ook een zwartwitte, maar ze hadden alleen driekleur, maar die vind ik eigenlijk ook wel erg leuk. En ik was meteen verliefd op deze Lachen

Ga inderdaad naar puppycursus, om 'm te laten wennen aan anderen enzo. Zal morgen eens gaan informeren naar iets in de buurt!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 12:47

Wat een lief beestje zeg en kijkt op de eerste foto ook al zo lekker eigenwijs

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 12:54

Pffff, ik zit helemaal te stressen... Heb woensdag met mn beste vriend gezoend voor de zoveelste keer terwijl hij een vriendin heeft. Ik weet niet of hij nu eigenlijk nog gevoelens voor me heeft (we hebben 4 jaar geleden heel korte "relatie" gehad en zijn sindsdien steeds betere vrienden geworden) of het echt puur fysiek is. Van mijn kant is het allesinds meer... En dus word ik echt gek van het altijd wachten tot hij eventjes geen vriendin heeft, en elke keer als hij me kust toch de hoop dat het meer wordt...
Dus heb ik hem gisterenavond een sms gestuurd dat we moeten praten, en ik krijg maar geen antwoord... Lips are sealed

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 12:55

Kan je 'm niet even bellen dan? Dan hoef je niet te wachten op 'n sms terug Lachen

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 13:01

Ik heb telefoon-angst Bloos Ik bel echt niet graag, tenzij het echt niet anders kan.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 13:24

Wat een lieverd March!! zoo dat is wel heel erg schrikken als die richting de snelweg rent pff gelukkig is het goed afgelopen!

Haha Anjatjeuh, k heb ook telefoonangst Knipoog houd echt niet van bellen Stel dat altijd zo lang mogelijk uit
Maar ja wel een gedoe dat je niet weer waar je aan toe bent.

Mijn planning:

O: schaatlje yoghurt met veel muesli en eetlepel honing
T:
L: 2 geroosterd volk. brood met ? en 2 volk. crackers
T: ?
D: zilvervliesrijst met recept van iemand hier (sorry vergeten wie...) koolvis, tomaat en paprika
T:?

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 13:38

Mja, hij is altijd nogal traag met antwoorden maar hoopte nu gewoon dat hij eens een uitzondering kon maken. Achja, gewoon proberen wat afleiding te zoeken, straks lekker gaan paardrijden en vroeg gaan slapen en dan begint morgen school weer. Hij zal wel ooit antwoorden...

Mijn dag:
O: koffiekoeken: hoorntje + strik
T: / (laat ontbeten)
L: tomaten-groenten soep + half meergranen afbakbrood
T: klein kommetje muesli + magere yoghurt
D: mexicaans (op restaurant)

Ouders zijn terug van vakantie, maar er is niets in huis dus gaan we vanavond maar uit eten. Ga proberen iets gezonds uit te kiezen, maar geen idee of er überhaupt iets gezonds op de kaart staat. Clown