Hygiëne is idd erg belangrijk bij de Mac. Bij ons is het nog wel strenger. Geen sieraden alleen 1 trouwring ofzo. Verder zijn oorbellen en andere piercings verboden. En in de keuken haarnetje+pet is verplicht.
Vaste gasten zijn altijd zo leuk! Wij hebben heeel veel vaste gasten!
Bij ons mogen ook geen tongpiercings, Vaste gasten hebben wij niet echt, bij ons komen echt mensen die aan het shoppen zijn. De enige vaste gasten zijn de medewerkers van de andere winkels in het outlet center, die krijgen korting
Vandaag was er brand geweest bij La Place, die gingen niet open, piet friet niet open, bufkes niet open en een viszaak ging niet open. Bij ons was het dus een klein beetje druk gelukkig veel personeel van andere zaken gekregen.
Ik heb dit weekend vrij Maandag is duitse dag (drukste dagen van het jaar) En als La Place niet open kan, zou het wel eens heeeeeel druk kunnen worden we hebben maar 30 open diensten
mag ik me nou zeg eens afvragen met hoeveel jullie setuppen op een drukke dag?
Uhhm, veel
2 man doen BOP1 en de Grill 1 man doet BOP2 en salades 1 MLS 2 man Counter 1 man Balie 2 managers
Maar het kan zijn door een tekort aan mensen dat we met minder zijn, Vandaag kwam de eerste voor levering binnen, zodat we maandag eigenlijk alleen vers, brood en friet binnen krijgen. Van alle bekers kwamen 3 dozen binnen, waren ze de deksels vergeten
Op gewone dagen is dat bij ons ook Soms staan we tot 11 uur 1 / 1 Staat zo zielig 10 kassa's met 1 kassière
Opzich wel leuk voor de afwisseling zo'n dag, vaak staan er dan meer collega's van andere restaurants dan eigen personeel. Leer je die ook weer eens kennen
Vippie
Geplaatst: 02-10-11 08:40
Woaaaahhh gister de Mc Shake Cocos op, die is Die mag van mij wel in het assortiment blijven.
Ik bestel altijd een Happy Meal En dan kijken ze me af en toe raar aan, want ik ben 19.. Maar ik wil gewoon dat danoontje!!
Vippie
Geplaatst: 02-10-11 17:25
Troost je, toen ik kamers zat spaarde ik de happy meal speeltjes, leuk voor in mn raamkozijn En ik was toen 20+ en een arme student, dus de HM waren nog te betalen hihihi.
Ik neem ook vaak happy meal haha zo leuk! Speeltje geef ik soms weg als ik er niks aan vind. Smurf hangt wel aan mijn sporttas!
Susanne
Geplaatst: 09-10-11 15:06
Die kleffe spons broodjes, plastic vlees en rubber kaas, heeeeeeeeeeeerlijk Het is gewoon zo goor dat het lekker is haha. Ik kom er maar heel weinig, maar ALS ik er ben, vind ik het wel lekker hoor!