Ik ga denk ik maar even een salade maken vast voor vanavond, dan weet ik zeker dat ik gezond eet en dat ik geen patat voorgeschoteld krijg van mijn ouders..
(nichtje slaapt hier, dus extra lekker eten) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(nichtje slaapt hier, dus extra lekker eten) jodeljodel schreef:Mazzel-meid schreef:En drink ik ook sneller die 2 liter water weg
Je hebt doordat je meer zweet ook meer water nodig, doe er maar een litertje ofzo bij.

mijn ontbijt (2 boterhammen met appelstroop) ging er ook met tegenzin in.. ik heb me gister op die verjaardag gewoon te vol zitten eten, krijg nu niets meer weg

maar goed)
dus dat is wel handig. Vanochtend een bruine boterham met ei gegeten.
Ben vanochten om 10 uur opgestaan toen ontbeten en daarna gelijk naar mn paardje gegaan. Het is nu bijan 4 uur beetje te laat om nog te lunchen vind ik. Wij eten meestal om een uur of half 7 s'avonds dus dat is nog wel vol te houden. Het voordeel is dat ik wel veel water drink dus geen hongergevoel

Passival schreef:Mazzel-meid, Hoe kan je nu in 1 dag 4 kilo aankomen? Dan moet je stofwisseling wel heel erg traag zijn of niet? Mij lijkt het dat je in een dag hoogstens 1 of 2 kilo kan aankomen, hoeveel je ook eet?

Nu zorgen dat ik niet ga snoepen vanavond en dan komt het helemaal goed