Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNathaliee schreef:Mijn planning:
O: 3 eetlepels halfvolle kwark + schep whey + handje havermout + 2 handjes muesli en raw cacao smoothie van 1 glas amandelmelk + 1 banaan + 1 eetlepel raw caco + 1 theelepel macapoeder
T: appel
L: klein beetje halfvolle kwark + schep whey + 2 handjes muesli, klein schaaltje salade met rucola, ei (alleen eiwit) komkommer, bosui, groene appel en een dressing (geen idee welke was wel lekker) en 1 snee spelt desem met kipfilet
T: halve komkommer en restje van mijn kwark van vanmiddag
A: witte rijst, sambal goreng boontjes en vissticks in kokosolie gebakken
B: dagje stage
D: water en thee
Commentaar is welkom!
Debbels schreef:Lieve dames,
Voor een onderzoek voor mijn opleiding Voeding en Diëtetiek ben ik op zoek naar vrouwelijke -opkamerswonende- studenten tussen de 16 en 25, die drie dagen van hun eetdagboek met mij willen delen.
Mocht je meer informatie willen, graag een PB!
Eliine schreef:Debbels schreef:Lieve dames,
Voor een onderzoek voor mijn opleiding Voeding en Diëtetiek ben ik op zoek naar vrouwelijke -opkamerswonende- studenten tussen de 16 en 25, die drie dagen van hun eetdagboek met mij willen delen.
Hee ook toevallig op de Haagse Hogeschool
BelleTessa schreef:O: 50gr havermout met 200ml halfvolle melk en halve banaan.
T: whey shake van body&fit.
L: 2 speltboterhammen met kipfilet en gekookt ei, Smoothie van bevroren framboos en banaan met 250ml yoghurt.
T: halve groene appel, halve banaan, paar aardbeien.
A: gekookte aardappels, stukje witvis, sperziebonen.
T: 200gr kwark met bramen
B: 1uur krachttraining
Vannacht nog werken dus daar zullen wat rijstwafels bijkomen.
ja, 1 blikje erwtensoep en 2 rijstwafels met jam
xNathaliee schreef:xNathaliee schreef:Mijn planning:
O: 3 eetlepels halfvolle kwark + schep whey + handje havermout + 2 handjes muesli en raw cacao smoothie van 1 glas amandelmelk + 1 banaan + 1 eetlepel raw caco + 1 theelepel macapoeder
T: appel
L: klein beetje halfvolle kwark + schep whey + 2 handjes muesli, klein schaaltje salade met rucola, ei (alleen eiwit) komkommer, bosui, groene appel en een dressing (geen idee welke was wel lekker) en 1 snee spelt desem met kipfilet
T: halve komkommer en restje van mijn kwark van vanmiddag
A: witte rijst, sambal goreng boontjes en vissticks in kokosolie gebakken
B: dagje stage en na het avondeten een uurtje bodyshape (cardioles)
T: whey shake
D: water en thee
Commentaar is welkom!
Veranderd
Anoniem schreef:Waar koop jij vk wraps Many? Of maak je ze zelf?
Debbels schreef:Lieve dames,