Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChantalSmook schreef:Trouwens is de prijs van speltpasta erg duur? Want die zal je waarschijnlijk alleen kunnen vinden in de biowinkel? Vond het speltbrood wel meevallen bij de bakker/ Ik probeer ook met het opletten met eten een balans te vinden met mijn portemonee
Plien91 schreef:O: 40g havermout, sojamelk, appel, kaneel, stroop
T: 2 vk digestives met pure chocola
Planning:
L: 3vk crackers, 2x hüttenkäse, 1x gekookt ei.Peer200g magere kwark met light aardbeienjam
T:1 meergranenboterham kaasbanaan
A: Volkorenwraps metkipfiletbio rundergehakt, chilibonen, avocado en sla
T: Koffie met eenplakje cakehandje pepernoten bij de vergadering
B:10km fietsen
KarinvdM schreef:O: Boekweitgrutten met amandelmelk, cacao, honing en geraspte kokos
L: Broccolisoep en roerbak met aubergine, paprika, champignons, cherrytomaatjes, knoflook en tomatensalsa, paar plakjes rookvlees
T: Zelfgemaakte warme choco, galia, beetje Griekse yoghurt
A: Stampotzuurkool met knolselderij ipv aardappels met tartaar en wat kaas uit de oven. Custardvla
T: 2 dadels en 2 salmiakballen, plakje rookvlees
D: Groene thee en water
B: Paardrijden
Many schreef:Balen fleur_yen, hopelijk voel je je snel weer beter!Ik vind dat altijd zooo jammer als ik door verkoudheid niks meer proef. Al dat lekkere eten smaakt allemaal hetzelfde
Lijstje/planning:
O: havermout met rijstmelk, appel, kaneel en pindakaas
T: peer
L: driekwart courgette, 1 tomaat, komkommer, zongedroogde tomaat en amandelen (veeeel te weinig eiwitten dus ik had na een halfuur alweer trek)
T: nakd bar, 4 wortels
A: 2 volkoren mini wraps met kidneybonen, tofu, paprika, tomaat en ui, beetje crème fraîche
T:2 mandarijnenwarme chocolademelk (cacao, rijstmelk, honing)
B:8 km fietsen, zo'n 6 km hardlopen (moet mijn route nog bedenken)15 km fietsen
DeEenhoorn schreef:ik ga maandag beginnen met hardlopen om conditie op te bouwen en tegelijk af te vallen. want ik ben 14. 163 lang en weeg 63.9 (met kleding,geen schoenen) en wil (met kleding aan) op d weegschaal 60 of minder zien staan
EskeGirl schreef:DeEenhoorn schreef:ik ga maandag beginnen met hardlopen om conditie op te bouwen en tegelijk af te vallen. want ik ben 14. 163 lang en weeg 63.9 (met kleding,geen schoenen) en wil (met kleding aan) op d weegschaal 60 of minder zien staan
Ik raad je aan om met Start to Run te gaan lopen, je personal coach in je oortjes.