Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
).Ethelate schreef:Weet iemand waar ze goede volkoren afbakbroodjes hebben?
Vind ik lekkerder dan spelt. Heb tot nu toe alleen nog incl. alle ongezonde toevoegingen gevonden.
Als ik 3x per dag volgens Amber's regelt eet en veel fruit tussen door, dan heb ik helemaal geen behoefte aan suiker.
Maar 's avonds onwijs trek ik zoute chips!
Nu hoef ik niet af te vallen en zoute naturel chips is aardappels, zonnebloemolie en zout (geen E-nummers).
Herkent iemand dit? Zijn er goede vervangers? Of kan het geen kwaad?

Zit ook steeds in de snoeppot.
_rosita_ schreef:Ik haal het topic maar ff naar boven... bij bv soep vind ik stokbrood heerlijk, maar heb dit nog niet van spelt kunnen vinden. wie weet of dit bestaat en waar dit te krijgen is? kant en.klaar of om af te bakken..
_Maart_ schreef:En waarom kiezen jullie dan voor Turkse yoghurt en niet voor Griekse of 'gewone' yoghurt?
_Noor, jeetje wat een luxe! Dan heb je het eigenlijk nog makkelijker (en meer keuze) dan de rest!

_Noor schreef:Annemiek, geen idee of die producten toegestaan zijn!

(weet alleen dus weer niet of kaas mag binnen AA)

.
?
. Maar als ze ik haar boek had vermeld dat er met melk niks mis is had ik het sowieso niet aangeschaft omdat ze dan op een voor mij erg belangrijk punt een andere mening had gehad. Zegmaar
. Kaas vind ik sowieso al niet geweldig. Ik ga morgen even langs de boekhandel denk ik
. Bedankt!