Iemand had op het dlt-forum gezet:
Citaat:Zonder je topic had jij ook niet gewonnen bij taarten decoreren.
Ik heb maar even geantwoord dat het zo overkomt alsof ik niet de terechte winnaar zou zijn. Er is nu een topic waarin mensen hun ergernis uiten over stemtopics, beetje flauw.
Ik heb al geplaatst dat ik het ook onzin vind dat er van iedere deelnemer zo'n beetje een topic wordt geopend en er dan beter een centraal topic kan komen per wedstrijd. Maar ook dat dit soort topics best moeten kunnen, aangezien je niemand verplicht om te stemmen, maar je mag anderen er best op wijzen dat er een wedstrijd wordt gehouden, waar je aan meedoet.
Je ziet ook wel berichtjes langskomen met de vraag of mensen "please please please" willen stemmen zodat diegene wint. Maar mijn onderschrift is daar nu: "Vind jij mijn boerenkooltaart de mooiste? (Zie avatar) Stem dan nu via *link*". Op zo'n manier vind ik wel dat het moet kunnen.
Maargoed, ehm dames. Ik vind dat er opvallend weinig bakfoto's langskomen de laatste dagen. Zijn alle ovens kapot?
Ik heb gisteren m&m-koekjes gebakken om morgen te trakteren aan de klas, aangezien ze vrijdag zo meeleefden voordat de uitslag bekend werd gemaakt: (foto staat in link ivm. grootte)
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/64288_437492696321602_571648091_n.jpg