Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kirsten_S schreef:Hier allemaal maar groenten haha, behalve een speciale orchidee uit costra rica. Iemand verstand
van orchideen verzorging? Hij zat eerst in een flesje met gel en toen die groot genoeg was moest die
een bakje met spul die opzwelt door water. Maar hij groeit niet echt door ofzo, heb wel orchideenvoeding
gegeven, maar ik weet niet of die dingen veel of weinig water nodig hebben?
Tinky12 schreef:Nu we het toch over coniferen hebben...ik heb er nog een aantal staan,ongeveer een meter hoog.Iemand interesse?
countrygirl schreef:Oh lekker Antheman... je familie die opruimt! Nou, helaas zal dat hier niet gebeuren. Mag het allemaal zelf doen. Maar ik heb er geen hekel aan hoor. Ben eigenlijk wel voldaan over vandaag.
..
Sjolvir schreef:Tinky12 schreef:Nu we het toch over coniferen hebben...ik heb er nog een aantal staan,ongeveer een meter hoog.Iemand interesse?
Zelf uitgraven zeker?![]()
Die van mij zijn gok ik 2 meter hoog, ook zelf uitgraven, gratis af te halen.![]()
![]()
leonie87 schreef:Dit zijn mijn tomaatjes nu:
[ Afbeelding ]
Is het slim om ze nu al over te zetten naar allemaal een eigen bakje? (of in een grotere bak hoeveel afstand dan aanhouden?)
Alle tips zijn welkom!