Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KozieZ schreef:Het aantal watts zegt echt niet alles. Kitchenaid heeft maar een vermogen van 300watt en dat is toch echt een hele sterke mixer. Het gaat er bijvoorbeeld ook om waar de motor zit in het apparaat en hoeveel er verloren gaat om die energie bij de garde te krijgen. Zo zit bij een kitchenaid de motor in de kop zelf. Bij veel mixers zit de motor onderin het apparaat.
Wat natuurlijk totaal niet wil zeggen dat die apparaten niet fijn in gebruik zullen zijn, wil alleen maar zeggen dat vermogen echt niet alles zegt
ClaudiaHS schreef:Die uit jouw link is ook mooi Patries, maar vind zelf het uiterlijk van de Patissier mooier.
Ja het voordeel dat je ondertussen iets anders kan doen in heel handig.
En dat je geen lamme handjes meer krijgt van 20 min biscuit mixen
ClaudiaHS schreef:ja die Crista, die staat nu in de folder van deze week 59,99 maar of het wat is weet ik natuurlijk niet.
oliebol, vanmorgen is GLS met mijn pakketje geweest van DLT, had het vanmiddag nodig.
Nou komen ze pas morgen weer
Patriciavt schreef:Zitten er nog meer extra's bij die Patiessier? Want bij die ik postte zitten nog veel meer handige keukendingen zoals een blender, hak-ding en sap-pers (al heb ik een hele fijne sap-pers als verse jus-liefhebber)
meggiemeg schreef:Da's balen, ik kwam net terug van een ronde bos met de honden en de chauffeur reed voor mij uit naar ons huis....
Had ik een keer wel geluk, was ook een pakket van DLT