Taarten decoreren XXI

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marisje76

Re: Taarten decoreren XXI

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 22:23

daarom vond ik die Bestron interessant 600W nu bij vanvoordeel.nl voor 92 euro

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 22:27

Nee joh, een KitchenAid is geen 600 euro!!! Dan had ik die echt niet op het aanrecht staan :)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 22:32

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 22:34

Marisje76 schreef:
heeft er iemand een bestron mixer? ze zijn nu in de aanbieding bij VanVoordeel.nl ben erg benieuwd of ie bevalt

Heb een Bomann mixer was rond de € 80 en heb m gehaald bij de Trekpleister, heb erg veel schik mee, is een krachtige motor van 1000 watt

Neela

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 22:50

meggiemeg schreef:
Chantaltje23 schreef:
Wat een mooie taart zegt... Vraagje wel letterstype is dat?

Funky Alphabet & Number cutter set en de Funky Alphabet Lower Case cutter set.

Dankje wel :D

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 22:58

Ik vind die 400 watt genoeg hoor, ik gebruik m eigenlijk alleen om biscuit te mixen.
Die tristar heb ik ook overwogen, maar de reviews op google waren niet al te best :D

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 22:59

Het aantal watts zegt echt niet alles. Kitchenaid heeft maar een vermogen van 300watt en dat is toch echt een hele sterke mixer. Het gaat er bijvoorbeeld ook om waar de motor zit in het apparaat en hoeveel er verloren gaat om die energie bij de garde te krijgen. Zo zit bij een kitchenaid de motor in de kop zelf. Bij veel mixers zit de motor onderin het apparaat.

Wat natuurlijk totaal niet wil zeggen dat die apparaten niet fijn in gebruik zullen zijn, wil alleen maar zeggen dat vermogen echt niet alles zegt :D

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 23:00

Die ik net in link postte vind ik echt heel gaaf :D
Vriendin van mij had ook een Kenwood, die is maar 2 jaar mee gegaan dus die is er niet zo positief over.... (kop draaide door) *gaat weer twijfelen* :')

KozieZ tnx voor die uitleg. Als ik dat niet had geweten had ik me dus wel blindgestaad op het aantal watt :=

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 07:36

Bij de Bomann zit de motor ook in de kop. Het is een fijn apparaat, ik gebruik m ook alleen voor het mixen voor biscuit, slagroom enzovoorts. Wat ik fijn vind aan dit soort mixers is dat je ze lekker aan het werk kunt zetten en ondertussen nog wat anders kunt doen, je hoeft niet al die tijd er bij te blijven staan.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 07:52

Die uit jouw link is ook mooi Patries, maar vind zelf het uiterlijk van de Patissier mooier.
Ja het voordeel dat je ondertussen iets anders kan doen in heel handig.
En dat je geen lamme handjes meer krijgt van 20 min biscuit mixen :=

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 10:15

KozieZ schreef:
Het aantal watts zegt echt niet alles. Kitchenaid heeft maar een vermogen van 300watt en dat is toch echt een hele sterke mixer. Het gaat er bijvoorbeeld ook om waar de motor zit in het apparaat en hoeveel er verloren gaat om die energie bij de garde te krijgen. Zo zit bij een kitchenaid de motor in de kop zelf. Bij veel mixers zit de motor onderin het apparaat.

Wat natuurlijk totaal niet wil zeggen dat die apparaten niet fijn in gebruik zullen zijn, wil alleen maar zeggen dat vermogen echt niet alles zegt :D

Klopt idd. Ik heb zelf ook een kitchenaid. Geweldig apparaat en heel krachtig (ondanks "maar" 300 watt). Ik zie hier ook vaak dat mensen hun biscuitmix 15-20 min mixen. Dat is dus echt niet nodig bij de kitchenaid. Ik heb het uitgeprobeerd:
2x dezelfde hoeveelheid ingredienten genomen. Ene batch 8 min gemix en de andere 15 min.
Beide in de oven en even lang gebakken. Die van 8 min. was net zo hoog en luchtig als die van 15 min.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 10:20

ClaudiaHS schreef:
Die uit jouw link is ook mooi Patries, maar vind zelf het uiterlijk van de Patissier mooier.
Ja het voordeel dat je ondertussen iets anders kan doen in heel handig.
En dat je geen lamme handjes meer krijgt van 20 min biscuit mixen :=

Zitten er nog meer extra's bij die Patiessier? Want bij die ik postte zitten nog veel meer handige keukendingen zoals een blender, hak-ding en sap-pers (al heb ik een hele fijne sap-pers als verse jus-liefhebber :9 )

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 10:23

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 12:51

Blokker heeft op de folder van deze week ook een staande mixer staan, helemaal niet duur, staat alleen niet bij hoeveel watt hij is.

Edit; deze http://www.blokker.nl/blokkerfolder/wk19/huishoud/magazine.html#/spreadview/10/

Patries, mijn Kenny heeft een mixkop, deeghaak en nog zo'n 3-hoekig geval (weet ff de naam niet).

Vanmorgen bij Bouwhuis wezen snuffelen met mijn moeder, de rekening bedroeg maar liefst €300,- en mijn lieve mams heeft alles betaald :wow:

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 12:56

@ ClaudiaHS, bedoel je die Tomado? Die is namelijk 450 watt

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 12:57

ja die Crista, die staat nu in de folder van deze week 59,99 maar of het wat is weet ik natuurlijk niet.

oliebol, vanmorgen is GLS met mijn pakketje geweest van DLT, had het vanmiddag nodig.
Nou komen ze pas morgen weer :(

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 13:12

Lisette03 schreef:
edit: dat allerschattigste vogelkooitje van van de week, is daar een online how-to van?

Voor zover ik weet is het een momenteel nog een workshop van Het Bonte Taartje ;)

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 13:30

ClaudiaHS schreef:
ja die Crista, die staat nu in de folder van deze week 59,99 maar of het wat is weet ik natuurlijk niet.

oliebol, vanmorgen is GLS met mijn pakketje geweest van DLT, had het vanmiddag nodig.
Nou komen ze pas morgen weer
:(

Da's balen, ik kwam net terug van een ronde bos met de honden en de chauffeur reed voor mij uit naar ons huis....
Had ik een keer wel geluk, was ook een pakket van DLT

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 13:35

Ik heb mezelf een prachtige Bosch keukenmachine van 600 watt cadeau gedaan. Ze hadden een paar 100 van die dingen ingekocht via een bod en doen ze nu voor 139 euro weer verkopen.
Gewone winkelprijs is 229 euro.
Het is een heel gerenommeerd bedrijf hier, ben er erg blij mee.

SabM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 13:52

ik heb die patieser van Kenwood.. .ben er errug blij mee.
zelfs beetje verliefd op mijn kennie <3

SabM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 13:53

Ik was gevraagd door mijn neefjes of ik een lego ninjago taart wilde maken.
Momenteel dit ff de beste foto. pffff wat een gedoe met legopoppetjes maken.
iemand tips om die dingen zonder steun te plaatsen op taart... nu hebben ze alle een prikker in d'r kont om in de taart te kunnen prikken.
:+
Afbeelding

SabM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 13:55

Mijn nichtje wilde voor haar verjaardag een Umizoomi taart... of nee... doe maar bloemetjes...en natuurlijk roze...
en parels??!!
dus hier maar een mix van gemaakt

Afbeelding

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 14:45

Patriciavt schreef:
Zitten er nog meer extra's bij die Patiessier? Want bij die ik postte zitten nog veel meer handige keukendingen zoals een blender, hak-ding en sap-pers (al heb ik een hele fijne sap-pers als verse jus-liefhebber :9 )

Nee, de Patissier is een standmixer en heeft alleen de ballongarde, deeghaak en 'K-klopper'. De KitchenAid is wel een keukenmachine waar je 1001 toevoegingen voor kan kopen om te mixen, blenden of zelfs pasta/spagetti te maken.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 16:52

meggiemeg schreef:
Da's balen, ik kwam net terug van een ronde bos met de honden en de chauffeur reed voor mij uit naar ons huis....
Had ik een keer wel geluk, was ook een pakket van DLT

Ja ik baal behoorlijk, zat zo'n lintroller bij die ik nodig had voor mijn lussenstrik.
Hopelijk komt ie morgenvroeg op tijd weer bezorgen.

Leuke taartjes SabM, jij kunt dus wel boetseren, ik heb me er nog niet aan gewaagd.
Die Umizumies zijn ook erg leuk, vind zoontje kijkt dat ook altijd.

Kinke, hoe gaat het met jouw boetseersel? :D

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 17:42

OOOOOH, die roze kennie! <3