Dat is toch gewoon chocomelk alleen lekkerder dan de Nesquick?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar de chococcino is heerlijk
GamblersCup schreef:Mootje, bedankt voor je codes! Helaas deed de DG website raar, bleef hangen en gaf een foutmelding, en daarna kon ik de codes niet meer gebruiken, alsof ze al gebruikt waren... maar ze zijn niet bij mij opgeteld. Stelletje oplichters, 5 codes weg!![]()
en dat meesturen met de mail. GamblersCup schreef:Ik kan het proberen, maar ik heb natuurlijk geen screenshot gemaakt van de foutmelding. Ik dacht (en ik ben niet eens blond) dat ik ze later wel opnieuw in zou kunnen voeren.
Het is alleen wel jammer dat DG drinken de hele dag wel een stuk duurder is dan koffie van het werk. 

In ieder geval kwam de postbode net en gooit de post in de bus. Envelop uit Finland (die enveloppen herken ik altijd meteen, vriendin plakt er altijd kattenstickers op
). Zit er een kaart in met ezeltjes erop, met succes wensen voor mijn eigen bedrijf en dat ze me heel, héél veel geld toewensen
Maar het leukste: ik doe de kaart open en er komen allemaal codes voor DG uitvallen, die ze uit haar doosjes heeft geknipt
Regent het zomaar ineesn codes!
Goedkoper en een heel stuk smakelijker dan Senseo!