scheelt dat het voor mezelf is, dan zijn dat soort foutjes niet zo erg.
Maar wel leerdingetjes voor de volgende keer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Nee, want ik betaal via Paypal, is ook de enige manier om mee te betalen, daarmee zijn je aankopen verzekerd.
Deze is toch wel voor de ultieme zoetekauwen (met kinderen)![]()
![]()
Ebay link
Miseria schreef:Haha leuk pakje![]()
Prachtige taart zeg! Leuk zo met 24, en dat schoentje is ook echt leuk!
Nou meiden, mijn biscuittaart is misluktSnap er geen snars van, de ene keer rolt hij zo de vorm uit, maar gisteren bleef bijna de hele onderkant in de vorm achter. Iemand tips? Het viel me wel op dat hij iets vochtiger 'sponsachtig' was dan anders.. maar gebruik hetzelfde recept en oven ed.. zou hij dan toch nog 5 min langer erin moeten om droger te worden?
Miseria schreef:Ja met zon houten prikken en die kwam er droog uit! Ik laat hem dan altijd afkoelen in de vorm en normaal 'springt' hij er zo uit.. maar nu niet!
Denk inderdaad dat alles van slag is. Zag wel bij t Kookpunt een prachtige vierkante vorm, waarvan je de bodem naar beneden kunt duwen. Snap je wat ik bedoelDus om je taart eruit te krijgen duw je gewoon de bodem naar beneden en hoppa (tenminste, dat denk ik
).
Miseria schreef:De bodem is zeg maar los. Dus die kan je er zo uithalen en dan is je taart dus uit de vorm!
Ik gebruik trouwens geen springvorm, maar een 'gewone' ronde vorm. Springvorm is te laag om te vullen denk ik?
IngridB schreef:Een beetje hetzelfde als de bodem van een springvorm dan? Die kun je ook eruit halen.
Ik gebruik altijd een springvorm, vind het heerlijk werken en makkelijk met de biscuit éruit te halen en zo laag is deze niet hoor om
te vullen. Kunt er iets meer indoen zodat de biscuit hoger wordt. Meestal is de biscuit bij mij iets van 7/8 cm hoog.
Polivy schreef:O zo heb ik er ook een paar Miseria. Bij mij lekken die altijd. Doe dan altijd eerst bakpapier dan om de bodem en met plakband vast en dan schuif ik 'm er in. Op die manier is het bijna een gewone massieve vorm. Dan alles goed inspuiten (of smeren natuurlijk).
Miseria schreef:IngridB schreef:Een beetje hetzelfde als de bodem van een springvorm dan? Die kun je ook eruit halen.
Ik gebruik altijd een springvorm, vind het heerlijk werken en makkelijk met de biscuit éruit te halen en zo laag is deze niet hoor om
te vullen. Kunt er iets meer indoen zodat de biscuit hoger wordt. Meestal is de biscuit bij mij iets van 7/8 cm hoog.
Ja dat idee, alleen kan de zijkant niet los zeg maar, maar je duwt dus de losse bodem eruit met de taart erbij. Dus dan staat je taart op de losse bodem. Haha lekker duidelijk zo he?
Hmm, misschien anders maar de springvorm gebruiken, die heb ik ook!