gisteren kipfiletje, sla, lof en aardappeltjes uit de oven. Vanavond weet ik het nog niet, misschien een kleine bbq
Mijn vriend eet vanavond niet thuis, dus ik heb lekker makkelijk een grote bak kibbeling voor mezelf gehaald.
Ik deeeenk dat ik vanavond creatief ga roerbakken met alle groentes die ik in de koelkast kan vinden.
Siggislief schreef:Ik eet eerder, dus ik heb een bakje Lasagne gehaald. Zo eerst een Bapao broodje en na de manege (afscheid) een het bakje Lasagne..
Babi pangang met wok groenten en spaggetti (rijst was niet goed haha.. dus toen maar spaggetti gepakt)
Gisteren Toscaanse lasagne gemaakt, hij was echt goed gelukt en lekker Vandaag krieltjes, italiaanse salade en een zigeunerschnitzel!
Gisteren had vriend geen zin roerbak, dus hebben we de broccoli maar gestoomd en er een lekkere dressing bij gemaakt. En rijst natuurlijk.Vanavond krijgen de prei, bosuitjes etc een herkansing in de nasi.
Gisteravond BBQ en daarna nog een beenhammetje op de BBQ gedaan, die is voor vanavond op brood met honing-mosterd dressing