Om die mooie vormpjes in je marsepein te krijgen, wat gebruik je hiervoor? Stencils ofzoiets? Want op de webshop zie ik er maar een paar, en daar kan je toch nooit al die patronen maken op dat marsepein?
Hij is geschoren.. geen vieze haren dat vind ik niks.
Welke kleur heeft het marsepein? Ik vind hem nog wel erg witjes, misschien wat 'opvrolijken' met wat roze kleurpoeder hier en daar?
MamaMiesje
Geplaatst: 03-05-10 20:29
Chernique schreef:
Hier spreekt weer een beginner
Om die mooie vormpjes in je marsepein te krijgen, wat gebruik je hiervoor? Stencils ofzoiets? Want op de webshop zie ik er maar een paar, en daar kan je toch nooit al die patronen maken op dat marsepein?
Dat doe je met een textuurmat.
LetsgoKelly
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-10 20:30
Hij is al opgegeten Ze kon er niet vanaf blijven.. Zo glad ziet ze ze normaal niet hoor.
Het was ivory van americolor en in het echt was hij wel wat donkerder vond ik. Ik heb dat rood ook wel gezien hier en daar maar dat vond ik zo slordig worden.
ik hoop dat morgen mijn bestelling binnen komt! dan kan ik alvast biscuits bakken voor moederdag, want ja, dat moeten er natuurlijk 2 worden , ik ga 2 bloemenmandjes maken
Onee, ik moet 4 biscuits bakken, want oma is volgende week ook nog jarig, mijn hemel, waar ga ik dat allemaal laten!