Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

denice

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 11:15

maar vanaf de zijlijn is het altijd makkelijk praten. Lachen

het is echt niet makkelijk eraf te komen, en helemaal niet als je er niet helemaal achter staat. ikheb ook eetproblemen,maar ik wil helemaal niet geholpen worden. in die fase ben ik denk ik nog niet beland..
ik heb het grotendeels mezelf aangepraat met zeker hulp van buiten natuurlijk.
maar het is echt niet fijn hoor om er 24/7 mee bezigte zijn!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 11:19

Jeetje Pascaline wat moeilijk! Maar wel ontzettend goed dat je het onder ogen ziet, er wat aan doet en er over praat! Dat is natuurlijk al een heeele grote stap in de goede richting!

Ik werd vroeger ook ontzettend gepest. Uitgescholden en in elkaar getrapt enzo.
Woog in groep 8/1e vmbo 96 kilo
Ben toen ik mijn paard kreeg, halverwege de 1e gaan afvallen
Heb nu zo'n 4 jaar denk ik rond hetzelfde gewicht gezeten 73/76 (vanmorgen 75) en wil er nu toch nog een beetje af. Vind bij mijn lengte (1.76) zo'n 68 kilo wel een mooi gewicht

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 11:26

denice schreef:
maar vanaf de zijlijn is het altijd makkelijk praten. Lachen

het is echt niet makkelijk eraf te komen, en helemaal niet als je er niet helemaal achter staat. ikheb ook eetproblemen,maar ik wil helemaal niet geholpen worden. in die fase ben ik denk ik nog niet beland..
ik heb het grotendeels mezelf aangepraat met zeker hulp van buiten natuurlijk.
maar het is echt niet fijn hoor om er 24/7 mee bezigte zijn!

nee naja en wat denken je van meiden als mij en zoals meerdere.
Je hele leven maar op moeten letten wat je eet omdat je zo'n aanleg er voor heb !! Ach gut Huilen

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 11:28

ik heb ook verschrikkelijke aanleg.

en dat is ook verschrikkelijk. helemaal nu. ik heb alles van binnen naar de kl*te geholpen en daardoor hoef ik maar iets te eten en het zit eraan.

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 11:36

Het is inderdaad niet makkelijk, en zéker niet omdat ik besef dat ik nooit dik ben geweest, een meid die 3x zodik was als mij heeft het er gewoon in geramt dat ik dik was, op mijn 9jaar ging ik al naar een dietiste! ik woog toen 37kg, dit is een klein beetje aan de hoge kan, ik was mollig maar niet dik! Nu ben ik dun maar zie mezelf nog altijd mollig... Mijn zelfbeeld is gewoon gebleven, mijn weegschaal zegt iets anders maar ik zie mezelf nog zoals ik was omdat ik dat beeld zo gewoon ben! En omdat ik verschil wil zien blijf ik doordoen en zo geraak je in die vicieuze cirkel!
Ik kan het allemaal zo goed zeggen, en beseffen, maar in praktijk brengen is en blijft moeilijk...
Daarvoor ben ik ook super blij met de steun van anderen! Dit topic helpt me om helder te denken!

Deze morgend heb ik al wat meer binnen, 2 stukken stokbrood met eiersla Lachen
De rest van de dag weet ik nog niet omdat ik nu naar de sportschool ga, daarna naar't stad, daarna naar een verjaardagsdrink waar we pizza's eten en daarna naar een feestje als ik dat nog haal!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 12:07

Zo ik had me vanmorgen toch even verslapen!
Werd om 7.50 wakker en moest om 8.00 op mn werk zijn (3 minuutjes met de scooter)
Was er om 8.05, echt een record Bloos!

Eten vandaag (veeeel maar ik werk ook heel hard Schijnheilig)

o: 2 mueslibollen
t: croissant
t: appel
l: tosti kaas/ketchup, 2 geroosterde boterhammen tomaat
t: ?
a: ?
t: ?

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 17:18

PL, ik had volgens mij al wel eens iets van je verhaal meegkregen, maar nu is het allemaal duidelijk. Ik vind het bijzonder knap dat je er over praat en het beseft. DAt is een heel goed begin. Ja

Ik was eigenlijk altijd iemand van; het kan me niet schelen wat de rest denkt. Tot mijn moeder zei dat het net leek of ik zwanger was. Nou kan ik veel verdragen, maar als mijn moeder dat zegt ga ik toch wel es op de weegschaal staan... Clown Ook m'n vriend maakt wel eens geintjes over vetrolletjes e.d. Allemaal niet gemeend, ook zeker omdat hij denkt dat ik toch echt wel weet dat ik niet te dik ben. (En hij is dan weer eigenlijk mager. Maar datmag je óók niet zeggen. Clown) Maar je moet het ook niet te vaak tegen mij zeggen. Dan denk ik er aan en ga ik mezelf bekritiseren.

En eigenlijk moet ik helemaal niet klagen, ik ben niet te dik en heb zeker veel geluk als ik naar mijn familie kijk. Overgewicht zit nogal in de familie bij ons. Ik moet dus wel gewoon opletten. Als ik het nu toesta aan mezelf om boven de 65 te blijven hangen, zit ik zo aan 70 en dan gaat het almaar erger... DAn ga ik liever weer naar 62-60, dan heb ik wat overschot. Lachen

Mijn dag gisteren:

O: Beetje ontbijtgranen (was op van de zenuwen voor m'n examen)
T: Balisto mueslireep, granenreep, Activia Yoghurt (meer dan normaal, had dan ook weinig gegeten deze ochtend)
L: 3 kl. vb met smeerkaas light, appel
T: Trosje druiven, 3 Vitalinea koekjes (100cKal, het zijn dan ook minikoekjes ROFL )
D: Frites, frikandel speciaal (bleef bij m'n vriend eten en volgende keer komt ie dus maar mooi bij mij eten, geen vettige vrijdag meer. Clown )

Vandaag:

O: Ontbijtgranen
T: Activia Yoghurt, trosje druiven
L: 2 kl. vb met smeerkaas light
T: 2 Vitalinea koekjes, Royco minute soup
D: 4 kl. vb, met kommkommer + light mayo, kipfilet
A: appel?

Had die Vitalinea koekjes niet mogen kopen, maar de granenrepen waren op in de winkel. Heb die van Kellog's met chocolade stukjes. Als ik die normaal eet, hoef ik verder geen zoetigheid. (Die van kellogs met fruit zijn ook heel goed. Ja Maar andere koekjes met fruit stillen de suikerdrang niet, meestal omdat ik die niet eens echt lekker vind. Clown ) Dit waren droge koekjes met beetje chocolade creme tussen. Ze zijn niet eens écht lekker. Clown

Oh ja, voelde me niet lekker om te koken vandaag. Beste vriendin van m'n moeder (eigenlijk de vrouw van een neef van mn vader) is gisteren overleden. Zit heel de tijd aan m'n moeder te denken. Leren gaat dus ook niet helemaal 100%.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 18:31

Hey mensen hoe gaat het met jullie? Pasca veeel sterkte en succes....

Mijn dag vandaag:
o: appel
t: 4 oreo koekjes
l: twee maispannenkoekjes met kaas en een stukje paprika
t: veeel water ik heb salsatraining!
a: rijst, groenten en spare ribs...

Ik dwing mezelf nog steeds om iets te eten, maar het lukt in elk geval wel weer na al die slechte dagen....

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 18:57

Gisteren behoorlijk veel stokbrood gegeten, twee worstjes en een groenteburger, naast een stuk of 4 biertjes. We hadden namelijk BBQ bij en met vrienden. Hierdoor had ik vanmorgen écht geen honger.
Mijn dagje:
o: glas melk
t: /
l: 2x knack met linera, 2x plak koek met boter, 1x rijstwafel met boter
t: appel, snoepjes Schijnheilig
d: aardappels (gekookt) vegetarische cordon blue, wite bonen in tomatensaus, sla met wat calve naturel dressing erop
t: Bloos twee schepjes slagroomijs (aardbei/vanille)

Beweging: 1 uur paardrijden, auto zitten, eten koken en voetballen van vriend kijken. Bijna niets dus Clown

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 19:44

en ik heb morgen een barbecue!
waarschijnlijk de laatste dit jaar!

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 00:24

Haha, ik dacht al, hé hier is sinds gisteren niet meer gepost, maar had niet door dat het net na middernacht was (a)
Normaal ging ik nog naar een feestje maar dat haalde ik niet meer! Dus ben na die drink maar meteen naar huis gekomen..
Heb daar meteen ook m'n laatste sigaret gerookt Haha! Nu koop ik nooit geen sigaretten meer! Nog zoiets dat me gewoonweg moet lukken, m'n vriendje stopt ook met roken, dus dat maakt het al wat makkelijker

Mijn eten vandaag:
O: 2stukjes stokbrood met eiersla
L: 3/4 appel :S (had geen tijd, was van fitness meteen naar Laundry Day en daar mocht niets van eten of drinken mee binnen)
A: Lasagne

Bedankt trouwens voor jullie lieve reactie's meiden!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 00:30

Whaaaaaaaaaaaaaa ik ben zoooooo verliefd!! Haha!

Goed voor de lijn ROFL Buik vol met vlinders, dus past verders niks bij *LOL*

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 00:31

Wiiieh! Verandering in de zaak Wendy?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 00:35

Ja Haha!
Hij is hier gister geweest dus.. Ging pas om 2 uur weg Bloos Was zooo gezellig, maar we hebben ons gedragen Ja *LOL*
En naja hij moest nadenken over wat ie wou.. Bij zn vriendin blijven of toch voor mij gaan. Zaten we net op msn enzo en hij zo van dat ie op zich best gek is op dat meisje, maar dat ie heel de tijd aan mij moet denken en dat die klik veeeel beter is dan met haar en dit en dat.. Alleen hij had afgesproken maandag naar haar toe te gaan en blijven slapen enzo. En dat doet ie ook en dan kijkt ie hoe dat loopt en nja, hij weet ook niet zo goed wat ie tegen haar moet zeggen enzo. Ben wel bang dat als ie daar is geweest dat ie toch voor haar kiest ofzo Scheve mond Bloos Maar zoals het gesprek nu ging kwam het er gewoon op neer dat ie echt helemaal gek op mij is en dat ie niet zo goed weet hoe ie dit ff moet gaan oplossen Nagelbijten / Gniffelen Ooooooooh roze wolkjeeeee Haha!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 00:37

Mja.. woensdag heb ik dus meer duidelijkheid als ie ook met haar gepraat heeft enzo.. Dan zou ie bellen..
Oooooh dat worden een paar lange dagen Nagelbijten / Gniffelen

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 00:44

héhé!
Nu hopen dat het allemaal goed loopt!
Goh ik heb ook weer wat gedaan hoor (a) voordat ik naar griekenland ging, hele leuke kerel leren kennen maar ik had gezegd dat ik een vriend had enzo en hij, njaah als het eens niet goed gaat mag je altijd bellen, en ik, lompe doos Haha! had even 'ruzie' met m'n vriendje en die kerel dus een berichtje gestuurd, nu ga ik er morgen mee weg, maar is het met m'n vriendje alweer in orde, hoewel ik soms toch aan onze relatie twijfel omdat ik meer het rustige type ben die graag eens caféétje doet, en m'n vriend kan niet stilzitten, dat botst weleens! Ik hoop dat het morgen wat tegenvalt want ik wil dus niet in de situatie terechtkomen waarin die jongen van jou zit Wendy! :p

Mannen hé... Haha! niks als last! Tong uitsteken

Ik ga slapen!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 00:50

Haha ja hoop ik ook! Maar hij zei dat ie mij veel leuker vind dan haar enzo. Alleen dat hij niet goed weet hoe hij dit nu moet gaan aanpakken zonder mensen te kwetsen, mja.. Even afwachten Ja Wel helemaal flieft Hyper! *LOL*

Oef, das wel moeilijk!! Niet teveel in de verleiding laten brengen dan he *LOL*

Ja punt is dat ik al wat met die jongen gehad heb.. Heel kort. Die aantrekkingskracht was gewoon onwijs groot en we vonden elkaar toen al heel leuk. Maar het was pas net uit met m'n ex toen. En daar heb ik een hele moeilijke periode mee gehad (en hij liet mij ook niet met rust) met als gevolg dat als die jongen waar ik nu verliefd op ben bij mij was, dat m'n ex in ene midden in de nacht voor de deur stond en dat soort acties.. Dat trok ik toen echt niet en hebben we toen goed over gepraat. Een poosje tijd voor mezelf genomen om alles op een rijtje te krijgen en gewoon leuke dingen met vriendinnen te doen enzo. En tja... Toen kwam ik hem opeens weer tegen met uitgaan, verder niks, gewoon gezellig.. Kwam ie van de week op msn en vroeg of ie ff mocht bellen.. Gewoon als vrienden.. Haha, maja, toen bleven we bellen en smsen Nagelbijten / Gniffelen Mja, we zijn nog steeds wel gek op elkaar Schijnheilig

Edit: Slaap lekker Tong uitsteken Doei!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 03:53

Halloooooooooo Haha! Wat een tijd zeg Schijnheilig
Ben net terug van uitgaan, nog ff bokken hoor Tong uitsteken

Eten was vandaag slecht zoals iedere zaterdag, maargoed Haha!
Morgen weer werken 17.00 tot ??? dus loop er wel weer wat af Haha!

Slaaaap lekker allemaal Dromen

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 03:58

Hey allemaal, zijn jullie nog wakker? Hier is het net avond eigenlijk.... er komt een tropische storm over curacao! Inmiddels een orkaan geloof ik maar het oog komt hier gelukkig niet... Wij zitten inmiddels met noodrantsoen en lampen die niet op stroom werken klaar, heel absurd Knipoog Welterusten voor jullie!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 04:04

Heee LA Haha!

Klinkt lekker zeg..
hoe laat is het daar nu?

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 07:52

Hoe vroeg kun je opstaan op een zondagochend? Clown
Nu ja ik moest wel. Met heel de situatie zat ik gisteren vaker aan m'n moeder te denken dan aan m'n cursus en he i niet 100% geleerd, dus moet nog even voor ik naar de fitness ga. Heb me ingeschreven voor een initiatieles, er is nl. wat nieuws; Body Combat. En dat wil ik toch eve gaan uittesten. Haha!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 09:42

Syl, ik sta meestal rond die tijd op op zondag hoor is gewoonte (super iritant) maar niks aan te doen.

Mijn dag vandaag,
O: 2 crackers jam + glas sap
T: sultana
L: 2 bb,s met kaas
T: fruit
A: weet nog niet, me moeder heeft geen boodschappen gedaan dus dat wordt vanalles bij elkaar gooien.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 11:06

Ja ik nog vroeger als ik moet werken. Maar vandaag moest dat niet en dan slaap ik normaal uit. Haha!

Ben naar die body Combat geweest. Ik heb nog NOOIT in mijn hele leven zo 'n zware conditie- en krachttraining gehad. Clown Maar het was wel leuk en ik ga het blijven doen. Al ga ik morgen niet uit mijn bed kunnen van de spierpijn. Nagelbijten / Gniffelen

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 11:28

Beetje bijgelezen, niet heel veel tijd om te reageren helaas want moet zo naar huis voor een brunch. Dat wordt dus alleen pap voor mij met beetje brood ofzo.

Gisteren nog:

O: magere melk + bambix pap
T: 1 koekje
T: 2 tomaatjes
L: magere yoghurt + geschilde appel
T: 1 smoeltjes
T: 1 appel
A: groot bord goedgevulde sla, beetje lasagne
T: 2 bakken fruitsalade, 1 lepel roomijs
(bew.: TNT postbode werk vanaf 6:15 tot 12:30)

Vandaag:
B: magere melk + bambix, brood met??
T: 2 nijntje koekjes (30 kcal per stuk)
T: fruitsalade? rouwkorst?
A: onbekend
T: onbekend
(bew.: fitnessen, veel crosstrainer en buikspieroefeningen)

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 11:29

Hééj syll, bij ons hebben ze ook een nieuwe les ingevoerd; maar die combat nog niet, wel iets met ballen en rekkers Haha!

Pff ik ben zooo moe! ik word altijd super vroeg wakker, en blijven liggen kan nik niet, ben al bij de paardjes geweest, ontwormt en mest gaan rapen! héhé