Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lame

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:12

LotteAnna schreef:
fiets die jongen komt online, maar ik heb m'n msn op offline staan, staat ook zo karig als ik nu ineenkeer online kom Haha!

Lastig he.. flieft zijn...hahahaha!! Als ik daar aan terug denk.. (8 jaar geleden..slik).. Dat zenuwachtig zijn als je hem gaat zien enzo.. Ooo leuke herinneringen...

Spetterlover

Aaargh die wedstrijd was frustrerend, die scheidsrechter was niet helemaal normaal Scheve mond
Vandaag weer een beetje aangekomen, viel te verwachten na dit weekend. Zit er over na te denken om dat vetvrij dieet 3 weken te gaan volgen, alleen dan mag je niet zoveel eten, straks krijg ik vreetbuien Scheve mond

Lame

Heb je niet dat je nu juist niks door je keel krijgt LA? Dat had ik altijd als ik hevig flieft was... dan kreeg ik er niks in...

(jammer dat het overgaat in "houden van" dan komt je eetlust namelijk ook weer terug..hahahahaha)
Laatst bijgewerkt door Lame op 26-06-06 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:13

toch maar aangemeld nu...

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:14

Hee hooo dit gaat te snel, ben niet verliefd Knipoog maar uhm....AARGHHHHHHHHHH ik weet het niet

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:15

LotteAnna schreef:
Hee hooo dit gaat te snel, ben niet verliefd Knipoog maar uhm....AARGHHHHHHHHHH ik weet het niet

Jaja... flieft dus...hahahahahaha.. dan weet je het nooooooooooooooit.... Haha!

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:17

nou ja, ik heb ook nog wel een ietsje pietsje liefdesverdriet....maar dit is wel een goede remedie...

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:18

Ik ben bij mijn zus in d'r huis, met vriend. En heb de weegschaal hier gevonden. Die weegschaal hier vindt gewoon dat ik 66 kg weeg Bloos! Bloos! Thuis weeg ik toch echt 68,5 Maar 66 zou ook leuk zijn hoor.
Er is nog een weegschaal hier, een digitale, daarbij kun je de persoon en het gewicht en leeftijd enzo instellen. Dan berekend hij ook hoeveel procent vet je bezit. Maar ik krijg die weegschaal maar niet van persoon 1 af (is mijn zus) dus tja, daar heb ik ook niets aan.

Ik ben net wakker maar even een soort van planning:
o: 2 krackers met iets
t: plak ontbijtkoek
l: / (het is al bijna lunchtijd nu he)
t: mueslikoek
d: iets met rijst en saus en vegetarische dingen. Daar stond namelijk veel van in de kast hier en als mijn vriend zo blijft pitten als ie nu doet, komt er niets terecht van dat even boodschappen doen.

En idd die wedstrijd van gisteren. Niet leuk, leverde een verry frusty vriendje op. Scheve mond

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:25

Annetje schreef:
En idd die wedstrijd van gisteren. Niet leuk, leverde een verry frusty vriendje op. Scheve mond

Haha ik was met mijn pa op zijn werk gaan kijken, vet gezellig, was het afgelopen, nou we moesten binnen 1 seconde weg, de auto in en naar huis, kwaad dat ie was Schijnheilig

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:27

@ annetje; positief, nou ga je je altijd bij je zus wegen Knipoog

Ja, uhm, uhh hij komt op dat feestje van woensdag.......

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:29

Haa leuk lotteanna Haha!

Annetje, dat is nog eens een lieve weegschaal hihi

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:29

Ik heb net hier in nijmegen even mijn kast uitgemest, alles gepast...resultaat: twee vuilniszakken vol....

Iemand iets nodig? Haha!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:32

Jaaaa welke maat? Haha!

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:35

Broeken 31/32 Haha!
Shirtjes enzo zijn niet zo mooi meer...dus die gooi ik wel weg.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:36

Dat is dus HET grote probleem van afvallen ... Ik heb momenteel 1 jeansbroek, 1 rok en 2 tshirtjes en 4 topjes die nog passen. Lijkt net of ik dus altijd hetzelfde aanheb en mijn moeder maar wassen Haha!.
Maar echt veel bijkopen vind ik nu zo zinloos ...

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:39

Broeken maat 31.... Vertel eens wat meer Lachen Ik heb wel maat 30, maar 31 past ook weleens als het klein uitvalt...

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:39

Belsje schreef:
Dat is dus HET grote probleem van afvallen ... Ik heb momenteel 1 jeansbroek, 1 rok en 2 tshirtjes en 4 topjes die nog passen. Lijkt net of ik dus altijd hetzelfde aanheb en mijn moeder maar wassen Haha!.
Maar echt veel bijkopen vind ik nu zo zinloos ...

Dat heb ik ook een beetje, hoewel ik mijn garderobe de laatste week een beetje aangevuld heb. Ik zit nu aan mijn streef dus kan nu wel weer gaan kopen, maar idd als je nog wat kilo's moet is het zonde...
Ik heb nu 2 jeansbroeken, 4 rokjes, 2 korte broeken. T-shirtjes en hempjes kan ik niet aan beginnen met tellen...

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:40

*Grmbl* weer inloggen Ziek

Denk dat je broeken mij te groot zullen zijn LA, of vallen ze klein? (zal wel niet, anders hield je ze vast zelf Haha! )

Ik voel me echt beroerd, heb natuurlijk zo enorm lang geslapen maar kom nog niet vooruit Verward .
Gisteren ook al zo traag, denk dat de medicijnen in gaan werken ofzo Gestoord .

Ik wil ook flieft zijn! (nouja dat bén ik wel, maar hij laat niks meer van zich horen Hamer Haha! )

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:44

LittleAnn schreef:
Broeken maat 31.... Vertel eens wat meer Lachen Ik heb wel maat 30, maar 31 past ook weleens als het klein uitvalt...

Het punt is; ik heb ze korter gemaakt, omdat ik korte beentjes heb. Zwarte linnen broek, maar ja das zonde om die maat 31 aan te doen, want die lopen gigantisch uit... Oh ja een spijkerbroek van vera moda, een lichtere maat 30 en lengtemaat 32 (niet korter gemaakt). Thuis heb ik er nog meer liggen, zou eens kijken als ik weer naar ouders ga.

@ ilse: jij hebt best dunne benen, dus ik denk niet dat jij er in kan omdat ik nogal breed gebouwde bovenbenen heb....(Uhhh lees spieren Haha! )

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:46

Vanaf nu iedereen foto's maken vn zn te grote kleertjes dus Tong uitsteken. Jammer dat ik zoveel boven jullie begonnen ben, ikga hier niet veen kwijtraken Tong uitsteken

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:47

Ik heb eigenlijk net alemaal spullen gekocht enzo, maar expres een beetje boel strak (zo van het kan net, maar iets losser was leuk geweet) zodat ik ook 'echt die kilo's eraf moet halen anders past het nooit perfect.

En uhm... altijd hier wegen kan niet, mijn zus woont in den helder en ik in brabant Tong uitsteken dus dt gaat niet.

LotteAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:47

Je brengt me op een idee Belsje: tis wel lachen om foto's te maken met te grote kleren aan, hahaha! Haha!

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:49

Hehe gister zo lekker gegeten Gaaaap
Het "voorafje" was een enooorme salade, heel erg lekker met heel veel feta. Nouja dat viel wel mee, wat daarna kwam ook, groentequiche met nog wat, en het dessert OMG. Het was een soort warm chocolade ding, met aardbeien en slagroom en nog een soort aardbeienijscake en het was allemaal zo heerlijk en lekker, echt het beste dessert wat ik heb gegeten :LIEFDE:
't was een soort lunch die begon om twee uur, zaten te eten tot een uur of vijf...dus 's avonds later kreeg ik weer gigantische honger waar ik dan maar aan toegaf Clown

Nja, geen geweldig weekend wederom dus we beginnen maar weer Knipoog

O: Grooote bak magere kwark, cappuccino.
T: - beetje te laat voor opgestaan -

Heb al een minuut of veertig gesport maar had even niet zo'n zin, ik werd de hele tijd aangestaard door een of andere enge man Nagelbijten / Gniffelen

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:50

Ik heb nog een gave rijbroek te koop staan waar ik in zwem, iemand interesse? Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:50

Oh ja Ilse over rijbroeken gesproken, jij had toch een wat goedkopere variant gevonden die ook prima was? Welke? Schijnheilig