Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mijn collega's wisten er overigens van. Berdien schreef:Ik heb vier jaar op de deli&kaas afdeling van de AH gewerkt, daar heb ik heel wat vleeswaren gesneden en verkocht. Toen was ik ook al vegetariër. Het was niet mijn droombaan zeg maar, maar geld verdienen is toch ook wel belangrijkMijn collega's wisten er overigens van.
Of ik het nu nog zou doen..

Annetje schreef:Mijn katten krijgen trouwens ook vlees, maar dat vind ik toch ook jammer. Ik vind het ook immens smerig als ik natvoer klaarmaak (dieetvoer) en dat er dan een druppel op mijn hand kom. Gatver!

Vertel het ze wel altijd even van te voren hoor, nooit iemand gehad die het erg vond.                                                         

Ik vind heus niet dat iedereen vega(n) moet worden, maar ik vind wél dat mensen bewust moeten zijn van wat ze eten en waar dat vandaan komt. En ook wat er voor nodig is geweest om op hun bord te belanden.                                                         

De vegan heksenkaas al wel geprobeerd en die is fantastisch! Smaakt precies zoals ik me herinner van de echte. 
 Er is ook een nieuw merk voor Boursin/Philadelphia, Wildwestland en de garlic&herbs smaakt ook heel Boursin-achtig. 

Wildwestland, is dat niet van de Vegan Cowboys? Naar die producten ben ik ook erg benieuwd. Vriend was ook erg enthousiast over de vegan heksenkaas!                                                         
 Zonde, was mijn enige verkooppunt dichtbij maar vaker dan 1x per maand 10 euro voor een pakje paté wordt mijn portemonnee niet zo blij van. 
 Nu maar hopen dat ik hem binnenkort weer makkelijk ergens kan bestellen of ophalen.                                                         
                                                         Stumper_ schreef:Wildwestland is inderdaad van de Vegan Cowboys! Zo leuk dat er nu zo veel producten bij zijn gekomen, het is echt hard gegaan de afgelopen jaren (en dat gaat het nog steeds). Ik kan niet wachten tot het niveau van Watson of van Max&Bien kaasjes in elke supermarkt liggen.
Ik kom met enige regelmaat in Vmarkt Arnhem (de nieuwe vegan supermarkt) en daar is de verkoop van de paté van Max&Bien gestopt omdat ze hem steeds over datum moesten weggooien.Zonde, was mijn enige verkooppunt dichtbij maar vaker dan 1x per maand 10 euro voor een pakje paté wordt mijn portemonnee niet zo blij van.
Nu maar hopen dat ik hem binnenkort weer makkelijk ergens kan bestellen of ophalen.
 Ik heb niet de ambitie om nu al volledig vegan te eten, maar waar het kan vervang ik wel al heel veel voor vegan. Zo is bijna alle zuivel ik die ik gebruik vegan. Ik kan alleen nog geen afscheid nemen van een boterham met een gekookt eitje op een plak extra belegen kaas 
 Tot nu toe vind ik de meeste vegan kaas ook gewoon echt niet lekker