ik geef aan dat ze niet naar m'n gevoel waren. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik geef aan dat ze niet naar m'n gevoel waren. 
..katiavl schreef:Belsje schreef:*burpz* Net lamsfiletje op lekkerrrrrrr
Paard geeft vandaag beetje een dubbel gevoel ... Emotioneel wil ik gillen "ik neem hem", maar kan ik niet beter een goedkoop boscrosspaard kopen aaaaaarghl. Daarnaast heeft hij 1 hoefje dat een paar graden gedraaid is (maar dat hadden meer paarden bleek toen instructeur me wilde bewijzen dat dat geen probleem is). Is zoiets erg? Ik weet het allemaal niet *huil*
Je laat hem toch keuren hoop ik, dan weet je dat inneens
. Maar dan nog ... 

daar smelt iedereen toch van, wat een droppie
Ell_en schreef:Hier mijn planning voor morgen.
Ontbijt: 2 vk boterhammen met halvarine, hagelslag puur, en een kop thee.
Tussendoor: Kopje koffie, stuk fruit.
Nog een stuk fruit.
Lunch: 3 vk boterhammen met halvarine en mager beleg. 1 vk cracker met 20+ slankie smeerkaas.
Glas melk
Tussendoor: Kopje thee. 2 crackers met kaas.
Snack a jack.
Avondeten: Wat de pot schaft!
Tussendoor: Nog geen idee. Ga het in ieder geval proberen gezond te houden..
Wil iemand ff schieten??
tandenborstel, dag/nachtcreme, make up, schoon ondergoed, slaapkleding. 
Dan maar een weekje ruzie 

!
! Alleen daarna slecht gegeten
We gingen daar wat eten en het enige wat ze ong hadden was patat
..

gisteren top gelest bij evert met noob en vandaag mijn presentatie voor mijn laatste module afgemaakt. verder lekker gepoetst in huis en gerommeld. 
Maar ik kwam alleen maar chagerijniger terug. Ging verkeerd over een takje heen, dus ging languit op m'n plaat. (Zonder bescherming.) Een opaatje was aan het wandelen met z'n hond, dus die kwam even kijken. Ik ondertussen m'n tranen wegvegen (niet van de pijn.
) Schaamde me dood. Wilde ik op staan, maar dat kan ik dus niet goed met die dingen onder (had niks om me aan vast te houden) dus ik plof zo weer vol op m'n kont. Opaatje; 'gaat het wel kindje?' Gggrrmmppff 'ja prima, bedankt, doei.'
Toen had ik het helemaal gehad. Heb me nu heerlijk opgesloten op m'n kamer. En wil even niemand zien. Morgen zien ze me wel weer tevoorschijn komen.

En m'n handen liggen open.
Ik overweeg misschien toch van die pols/ hand dingen te kopen.