Humphrey schreef:Tja, ik heb de uitleg gelezen, maar toch geloof ik niet zo in van die 'wonderapparaten' die beweren alles te doen op een tiende van de tijd van gewone apparaten. Als het echt zou werken zouden mensen die echt serieus met hun lichaam bezig zijn (denk aan topsporters, bodybuilders oid) al lang zijn overgeschakeld naar zo'n ding ipv elke dag uren 'gewone' krachttraining te doen. Het doet me zo'n beetje denken aan Tell Sell waar ze ook altijd van die toestellen verkopen...
Niet aanvallend bedoeld overigens, maar dat is hoe ik erover denk. Mss werkt het voor jou, ik hoop het, maar ik geloof er alleszins niet in.
gelukkig ben ik bekend met deze sportschool en weet ik dat ze veel tijd in 'hun' zaak steken. De mensen die er les geven zijn maar met z'n 3-tjes en nemen geen mensen van buitenaf aan. Zij zijn de enige sportschool binnen europa die werken met de ROM en zijn de internationale traines van de bekende Less Mills lessen.
Ik snap wel wat je bedoeld, het klinkt als 'to good to be true' en daarom wil ik niet alleen met dat apparaat gaan werken, maar daarnaast lekker blijven hardlopen (als het tijdtechnisch gaat) of anders wat Less Mills lessen meedoen per week.