Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

denice

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:44

mijn dag:

O: magere yoghurt F&F 2 plakjes ontbijtkoek
L: 2 bb rookvlees
T: nectarine en 1 plakje ontbijkoek *( nu op Tong uitsteken )
D: 250 gram snijbonen, 200 gram gebakken aardappels en een vegacordonbleu

wel goed toch?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 20:08

Ik vind het een beetje weinig eigenlijk. Maar veeeel beter als snoepen enzo natuurlijk Haha!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 20:10

sokje87 schreef:
Ontbijt: Magere bio yoghurt met flakes, snee bruin brood met pindakaas. Actimel en innocent smoothie.
Lunch: Gebakken eiwit van 2 eieren met achterham, 30+kaas, tomaat, sla... Sneetje roggebrood halvarine, sneetje brood met filet americain
T: Yoghurtje
Diner: 2 meergranenpannekoeken. 1 met appel, 1 met kaas.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 20:18

ja eindelijk een dag zonder snoep!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 20:37

dit wordt als het goed is mijn planning morgen ben de hele dag weg.

Mijn dag
O: activia muesli naturel
T: sultana met stuk fruit
L: van organisatie mits er boter op zit dan worden het 2 bb,s met slankie kaas
T: geen idee
A: sperziebonen, biologiesche groenteburger,aardappels

Schijn ook nog een mars te krijgen maar die stop ik of heel diep weg of geef hem aan vriendin

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 21:24

Heeft iemand nog leuke suggesties voor caloriearme tussendoortjes, op fruit na??

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 21:43

Yoghurt is lekker. Ja

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 22:00

Rijstwafels

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 02:29

En toen was ie net weg Nagelbijten / Gniffelen
Was érg gezellig Ja
Niks gebeurd verder ofzo, af en toe wel even ongemakkelijk, maar ook een heleboel gelachen en gepraat enzo.. Poeh, maakt het er allemaal niet makkelijker op Bloos
Net 2 blokjes chocola op, maar had de rest van de dag toch alleen nog maar een tosti en een pudding dingetje gegeten Bloos Kreeg van de zenuwen niet echt veel weg Nagelbijten / Gniffelen

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 09:19

Goedemorge allemaal !! Doei!

Zo mijn ochtend valt niet zo goed haha !!
Ik ben uiteten en wordt ik gebeld door een collega of ik morge e.v.t ook kon werken.
Naja ik ben de moeilijkste niet dus als het niet anders kan ga ik gewoon KLAAR!
alleen het uit eten bij mijn vader werd allemaal een beetje laat dus als met al lag ik pas om 3 uur in mijn bed.
En nu dan om 9 uur in weer in volendam moeten zijn Ziek dus om kwart voor 8 uit je bed.
Tja dat breekt je toch wel hahaha.
Maar ach ik zit nu helemaal alleen (werk op een sportschool/gezondheidscentrum) en vandaag is alleen de sportschool open, alleen niemand is er nog dus kan ik even mijn verhaal kwijt hihi.

Ik heb heerlijk gegeten bij mijn vader het waren allemaal KLEINE gerechten dus op het eind gewoon goed voldaan niet propvol met buikpijn of wat dan ook maar gewoon lekker gegeten.

we begonnen met een stapelaar van ships (mijn vader schilt een grote aardappel heel dun legt hij in de frituur klein beetje zout erop en je heb dan een chip.
de stapelaar was gevuld met pastrami van kalfsvlees(soort rosbief idee) een rucolasla.
dit werd dus aldoor zo opgestapeld chip, sla,vlees, chip, sla, vlees etc.Overheerlijk dus ! Haha!

Daarna kregen we de ganzenlever op een bedje van appel en rozijnecompot vond het erg lekker maar heb het niet helemaal opgegeten ben niet zo van de ganzenlever en ik vond het net te veel.

Daarna kregen we gebakken zeeduivel ingewikkeld in serranoham en een heerlijk saus echt overrukkelijk! Vork
(p.s krijgen jullie al honger haha )

Toen kregen we een spoon met aardbeien.
Dit zit in een champagne glas en wordt koud gereserveerd.
Ik weet niet precies wat het is denk een soort van yoghurt idee ofzo met champagne en aarbeien er door gemixt (je vind dus ook geen aarbeien meer terug is gewoon een geheel)

En toen mijn lievelingsgerecht de OSSENHAAS (duurste biefstuk wat je kan kopen in de winkels)
Dit werd geserveerd onder een groentebedje en een paar roseval aardappels.

als dessert kregen we een grand dessert.
Dit is alles wat op de dessertkaart staat maar in ontzettend kleine porties zodat je van alles wat kan proeven!!

Vandaag zijn we dus weer heel druk aan de sonja haha Vork

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 09:44

zo dan dat klinkt lekker! en veel zeg!!
ik ga zo mijn fiets maken kan ik ook weer lekker fietsen.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 10:00

Ja idd het waren veel gerechten maar wel echt alles kleine dingetjes hoor ..
dus zeg maar 3 happen nemen en het is op !! Knipoog

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 10:11

klinkt echt goed! Nagelbijten / Gniffelen

i ga het vandaag maar weer proberen..!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 10:14

denice schreef:
klinkt echt goed! Nagelbijten / Gniffelen

i ga het vandaag maar weer proberen..!

OP wat voor manier bedoel je dit ..??? Clown

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 10:21

klinkt lekker allemaal! goed van lekker Knipoog

en dat ik vandaag ga proberen gezond te doen!

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 10:34

Wow! Doom! dat klinkt véél Haha! maar super dat het goede porties waren! Klinkt lekker, al ben ik vegetariër Haha!

Amai, ik ben gisteren naar een verjaardagsfeestje geweest van een meisje van m'n school,
Ik was eerst naar een goede vriendin want haar vriend zou ons brengen, dus wij gedoucht enzo en cadeautje inpakken maar éérst een flesje wijn leeggedronke en een beetje papago en sangria, lekker hoor als je dat allemaal door elkaar drinkt Sigaar Clown
Achja Tanja begint in te pakken, had die lompe doos het kaartje met plastiek en al ingepakt Tong uitsteken Komt die vriend eraan, begint over het pakje en toen vroeg ik waar dat kaartje was omdat we het nog zouden moeten schrijven, zegt tanja datie mee in het pakje zat hahaha, echt in een deuk gelegen!
Daarn akwamen we er aan, super gezellige boel! Ben van de hapjes afgebleven *trots*, dan is m'n vriendje nog even langsgeweest Vork en daarna loopte er een kerel binnen waarmee ik in de klas heb gezeten 3jaar terug, echt supergoei babbelke gedaan enz, hoo twas zoo fijn Haha!

Achja, straks naar de sportschool, dat wordt wel afzien

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 10:41

Jij hoeft toch ook helemaal niet van de hapjes af te blijven man ! je heb een mooi figuur !!! Knipoog
vind je je zelf ook niet mooi ofzo ..? aangezien je dit keer geen hapje eet .. Vork

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 10:49

ze eet nooit hapjes Knipoog

pascaline eet veel en veel te weinig!
hoe gaat het met hulp ed. pascaline?

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 10:52

Njah, m'n gewicht is een beetje een obsessie, en bijkomen is mijn grootste angst!
Met momenten besef ik heel goed dat ik zelfs te mager ben, maar toch voel ik me soms niet lekker in m'n vel, ik loop hier trouwens therapie voor hoor Lachen Ik probeer normaal te eten, al lukt dat niet zo goed meer de laatste tijd, ik eet echt veel en veel te weinig maar durf niet meer eten... En dan voelt het natuurlijk goed als je van de hapjes af kan blijven hé...

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 10:54

Pascaline schreef:
Njah, m'n gewicht is een beetje een obsessie, en bijkomen is mijn grootste angst!
Met momenten besef ik heel goed dat ik zelfs te mager ben, maar toch voel ik me soms niet lekker in m'n vel, ik loop hier trouwens therapie voor hoor Lachen Ik probeer normaal te eten, al lukt dat niet zo goed meer de laatste tijd, ik eet echt veel en veel te weinig maar durf niet meer eten... En dan voelt het natuurlijk goed als je van de hapjes af kan blijven hé...

Tjee wat jij heb dat komt gewoon niet in MIJN woordenboek voor ..!
ik kan namelijk niet zonder eten ! Knipoog
Kan me ook niet in denken dat ik niet durf te eten hihi dus weet niet hoe je je voelt ..
loopt zulke dingen niet tegen een soort van depressie aan ..?

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 10:59

Hehe, ik was vroeger ook zoals jou! Eten was mijn leven en ik kon er zo van genieten! en nu is dat gewoonweg een angst geworden...
Anorexia gaat vaak samen met depressie, maar het verschil is dat ik erover durf en kan praten en ik mezelf dus niet opsluit en ook heldere momenten heb...
Ik hoorde 5jaar geleden dat een buurmeisje anorexia had, ik was helemaal in shock en vroeg me af hoe iemand nou in godsnaam kon stoppen met eten, ik snapte er niets van, en nu zie ik hoe makkelijk je er zelf in geraakt! :S Een paar verkeerde opmerkingen over je gewicht ofzo en op dat moment juist kwetsbaar zijn ....

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 11:00

Pascaline schreef:
Hehe, ik was vroeger ook zoals jou! Eten was mijn leven en ik kon er zo van genieten! en nu is dat gewoonweg een angst geworden...
Anorexia gaat vaak samen met depressie, maar het verschil is dat ik erover durf en kan praten en ik mezelf dus niet opsluit en ook heldere momenten heb...
Ik hoorde 5jaar geleden dat een buurmeisje anorexia had, ik was helemaal in shock en vroeg me af hoe iemand nou in godsnaam kon stoppen met eten, ik snapte er niets van, en nu zie ik hoe makkelijk je er zelf in geraakt! :S Een paar verkeerde opmerkingen over je gewicht ofzo en op dat moment juist kwetsbaar zijn ....

Dus jij bent zelf ook echt gaan spugen ofzo .. of gewoon zeer weinig gaan eten ..
wat woog je eerst dan als ik vragen mag ! Bloos dus dan ik je nog *goede* periode..?

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 11:06

Het meeste dat ik heb gewogen was 60kg, dat was in Juni/augustus vorig jaar, na vele 'dieetpogingen' (lees geen heel pak koeken leegvreten als ik van school kwam enzo) viel ik geen gram af en het begon me te ergeren, Minder eten lukte me gewoon niet, de enige oplossing die ik op die moment kon bedenken was braken... Toen viel ik in 2maanden 5kg af ofzo, daarna bleef ik weer op hetzelfde gewicht en besloot ik om toch minder te eten, dus ik at minder en braakte, weer 5kg eraf... Toen ben ik op vakantie geweest en werchter enzo, 3kg erbij... Nu zijn die er weer bijna af maar zonder te braken, al een vooruitgang dus maar ik eet amper :S

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 11:09

ja, dat wist ik allemaal al, van je thearpie enzo.

met mij gaat het in vlagen ook weer superslecht. maar de goede momenten zijn aanwezig en daar houd ik aan vast.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 11:11

Tjeetje 60 kg is toch een prima gewicht !! Haha!
Ik ben zelf jaren gepest op de basisschool werd alles genoemd !!!
Maar ik val af voor me zelf hoor en niet voor anderen.
Ik heb wel het extra zetje nodig van de mensen van he joh je wordt te zwaar etc etc.

Maar sommige mensen (bijv jou die wat kwetsbaarder zijn) ik zou JOU en die GENE die dat heb gezegt een klap op hun kop geven. Hamer
Eerst die gene die dat ooit in zijn hoofd heb gehaald omdat tegen jou te zeggen.
en daarna JOU omdat je luisterd naar andere en niet naar jezelf en je lichaam.
Ik vind zulke dingen zo verschrikkelijk, helemaal omdat het zo moeilijk van afkomen is hoe graag je het ook wilt.

Ik heb een vriendin gehad die snee zich zelf ook vanwege dat ze een erg kwetsbaar persoon is ze is er nu gelukkig van af ! Vork