O: magere yoghurt F&F 2 plakjes ontbijtkoek
L: 2 bb rookvlees
T: nectarine en 1 plakje ontbijkoek *( nu op

D: 250 gram snijbonen, 200 gram gebakken aardappels en een vegacordonbleu
wel goed toch?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sokje87 schreef:Ontbijt: Magere bio yoghurt met flakes, snee bruin brood met pindakaas. Actimel en innocent smoothie.
Lunch: Gebakken eiwit van 2 eieren met achterham, 30+kaas, tomaat, sla... Sneetje roggebrood halvarine, sneetje brood met filet americain
T: Yoghurtje
Diner: 2 meergranenpannekoeken. 1 met appel, 1 met kaas.
denice schreef:klinkt echt goed!
i ga het vandaag maar weer proberen..!
Pascaline schreef:Njah, m'n gewicht is een beetje een obsessie, en bijkomen is mijn grootste angst!
Met momenten besef ik heel goed dat ik zelfs te mager ben, maar toch voel ik me soms niet lekker in m'n vel, ik loop hier trouwens therapie voor hoorIk probeer normaal te eten, al lukt dat niet zo goed meer de laatste tijd, ik eet echt veel en veel te weinig maar durf niet meer eten... En dan voelt het natuurlijk goed als je van de hapjes af kan blijven hé...
Pascaline schreef:Hehe, ik was vroeger ook zoals jou! Eten was mijn leven en ik kon er zo van genieten! en nu is dat gewoonweg een angst geworden...
Anorexia gaat vaak samen met depressie, maar het verschil is dat ik erover durf en kan praten en ik mezelf dus niet opsluit en ook heldere momenten heb...
Ik hoorde 5jaar geleden dat een buurmeisje anorexia had, ik was helemaal in shock en vroeg me af hoe iemand nou in godsnaam kon stoppen met eten, ik snapte er niets van, en nu zie ik hoe makkelijk je er zelf in geraakt! :S Een paar verkeerde opmerkingen over je gewicht ofzo en op dat moment juist kwetsbaar zijn ....