Ben wat gitaar aan het spelen Mijn vriendje speeldt toch wel heel goed gitaar, dus ik heb een priveleeraar! (nuja hij is hier niet hoor, maar ik oefen)
Tjah piano is niet makelijk. Het heeft volgens mij meer met geluidsgevoel te maken dan met weten waar alles staat. Ik kan wel iets spelen van piano maar daar blijft het bij... Mijn droom is altijd Harp gebleven... Alleen moet ik die droom nog achterna..
Nee ik wil haar ook niet kwijt hoor, nog niet althans. Ze is heel erg mooi maar ooit ga ik toch voor het mooie zwarte paard dat nog geboren moet worden!
Ik heb haar gekocht omdat het zo gelopen is. Mijn KWPN merrie moest weg omdat ik haar niet kon houden wegens blessures en achterlijke kosten. Ik heb haar toen aan een DA verkocht voor weinig. Een vriendin zat in moeilijkheden en we hebben toen een contract opgesteld en we werden samen eigenaar van Maheeba, eerst was zij enige eigenaar, en ze wilde na een paar maanden zwanger worden en stoppen met rijden.. Ik had al een band met Maheeba en zo heb ik haar gekocht..
AniekR
Geplaatst: 11-03-09 22:38
lana_te schreef:
Kheb geen ezeltje dat geld schijt
Jij ook al niet
lana_te
Geplaatst: 11-03-09 22:38
AniekR schreef:
denice schreef:
Ik wil graag piano leren spelen, maar dat is er tot nu toe nooit van gekomen!
Ik heb morgen een proefles piano, ben erg benieuwd!!
Wil graag leren om mezelf te kunnen begeleiden bij het zingen