Heerlijk inderdaad! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heerlijk inderdaad!
Annetje schreef:Ook de H&M kan duur zijn hoor.
Of heb ik gewoon zo weinig geld?

Gewone kosten van paardrijlessen, paardrijkleding etc gaan ook gewoon door.
het naarste is als ik op stal kom en die lege box zie. En ik val nu terug van elke dag stal naar 2/3 keer per week naar stal...blehh was erg moeilijk zaterdag....
Begin morgen met m'n afstudeerstage en had nodig wat nette kleren nodig voor op kantoor. Dus vandaar
mijn vader heeft me ook beetje gesponsord
Huis heeft teveel geld gekost, helaas.Citaat:Ja Mex is idd dit weekend weggegaan het naarste is als ik op stal kom en die lege box zie. En ik val nu terug van elke dag stal naar 2/3 keer per week naar stal...blehh was erg moeilijk zaterdag....
ladyjoy schreef:Citaat:Ja Mex is idd dit weekend weggegaan het naarste is als ik op stal kom en die lege box zie. En ik val nu terug van elke dag stal naar 2/3 keer per week naar stal...blehh was erg moeilijk zaterdag....
![]()
Wat doe je nu nog op die stal dan?
Shancet, ruin, bruin, 7 jaar, rijdt M2 met eigenaresse. Hem rijdt ik al een tijdje 2 keer in de week, omdat Mex eigenlijk al maanden eerder weg zou gaan. Dus met hem ga ik nu verder, heb 2 weken geleden met hem eerste wedstrijd gestart

haha
hihi Penny paard
!
!
ladyjoy schreef:Vandaag:
O: 1 bruin bolletje met vruchtenhagel
T: - (was vanochtend te laat om iets mee te nemen naar school!)
L: 2 bruine bolletjes met 1 ei, 2 koekjes
T: appel
A: aardappels, bloemkool en rundvlees + 2 plakjes ontbijtkoek (erg weinig aardappels gegeten, smaakt me niet)
T: peer

ladyjoy schreef:ladyjoy schreef:Vandaag:
O: 1 bruin bolletje met vruchtenhagel
T: - (was vanochtend te laat om iets mee te nemen naar school!)
L: 2 bruine bolletjes met 1 ei, 2 koekjes
T: appel
A: aardappels, bloemkool en rundvlees + 2 plakjes ontbijtkoek (erg weinig aardappels gegeten, smaakt me niet)
T: peer
Myra schreef:Vind het wel weinig! Probeer meer te eten en juist de vruchtenhagel en koekjes te vervangen.
en daarna moest ik me in 15 min douchen e.d.
Mocca schreef:Nou jullie zijn rijker dan ik.
Ik werk wel (2 bijbaantjes) en krijg 50 euro kleedgeld en 23 euro zakgeld per maand, maar red het maar net. Bezig met rijbewijs en dat kost veel te veel geld, en hard aan het sparen voor de vakantie van de zomer, dus veel geld voor kleren blijft er niet over.Gewone kosten van paardrijlessen, paardrijkleding etc gaan ook gewoon door.
Momenteel ben ik even weer in de kost bij m'n ouders. Geef nu 1x in de week les (€7,50), verder krijg ik even niks binnen. Maar ben werkzoekend, verder betaald m'n moeder zo af en toe een tank benzine voor me