Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annetje schreef:Ook de H&M kan duur zijn hoor.
Of heb ik gewoon zo weinig geld?
Citaat:Ja Mex is idd dit weekend weggegaan het naarste is als ik op stal kom en die lege box zie. En ik val nu terug van elke dag stal naar 2/3 keer per week naar stal...blehh was erg moeilijk zaterdag....
ladyjoy schreef:Citaat:Ja Mex is idd dit weekend weggegaan het naarste is als ik op stal kom en die lege box zie. En ik val nu terug van elke dag stal naar 2/3 keer per week naar stal...blehh was erg moeilijk zaterdag....
![]()
Wat doe je nu nog op die stal dan?
ladyjoy schreef:Vandaag:
O: 1 bruin bolletje met vruchtenhagel
T: - (was vanochtend te laat om iets mee te nemen naar school!)
L: 2 bruine bolletjes met 1 ei, 2 koekjes
T: appel
A: aardappels, bloemkool en rundvlees + 2 plakjes ontbijtkoek (erg weinig aardappels gegeten, smaakt me niet)
T: peer
ladyjoy schreef:ladyjoy schreef:Vandaag:
O: 1 bruin bolletje met vruchtenhagel
T: - (was vanochtend te laat om iets mee te nemen naar school!)
L: 2 bruine bolletjes met 1 ei, 2 koekjes
T: appel
A: aardappels, bloemkool en rundvlees + 2 plakjes ontbijtkoek (erg weinig aardappels gegeten, smaakt me niet)
T: peer
Myra schreef:Vind het wel weinig! Probeer meer te eten en juist de vruchtenhagel en koekjes te vervangen.
Mocca schreef:Nou jullie zijn rijker dan ik.
Ik werk wel (2 bijbaantjes) en krijg 50 euro kleedgeld en 23 euro zakgeld per maand, maar red het maar net. Bezig met rijbewijs en dat kost veel te veel geld, en hard aan het sparen voor de vakantie van de zomer, dus veel geld voor kleren blijft er niet over.Gewone kosten van paardrijlessen, paardrijkleding etc gaan ook gewoon door.