Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en da zeggen sommige dat stevige vrouwen geen of weinig kleding hebben...Nou ik niet hoor hahaha
( moet ik me schamen?)

morgen weer afvallen, ach had er al 12 af en 2 maand tijd, dus ga gewoon weer verder..heb toch leuke kleren
vorig jaar 8 kg zwaarder
maar ik ben altijd 8 kg lichter geweest en met die 8kg eraan voelde ik me totaal niet happy

hicky schreef:hihi..zeker veel kleren..Mijn moeder(daar woon ik nu) draait zich een rot bereorte met de was, want echt lekker fris ruikt het niet, de eerste ronde dat ik mijn spullen terug kreeg heeft ze 22 wassen van me gedraaiden da zeggen sommige dat stevige vrouwen geen of weinig kleding hebben...Nou ik niet hoor hahaha
Heb er echt een uur van wakker gelegen, voelde me beroerd, zowel van het eten als van het idee dat ik de 9 kilo die ik ben afgevallen er weer aan het aaneten ben. Kon er echt niet van slapen, ookal probeerde ik aan iets anders te denken, kwam er telkens (on)bewust weer op terug. Maar het is wel goed voor me geweest, besef nu dat ik echt even moet doorzetten wil ik over een maand niet weer terug bij af zijn. 

)
), vanavond wel werken.
. hicky schreef:ow maar ik vat het ook niet l*ll*g op hoor, maar ik snap het zelf ook niet, Maar ja. was de afgelopen 3 weken niet helemaal lekker met mijn dieet bezig vanwege al het gedoe, morgen pak ik de draad weer op en begin ik weer tot ik de 35 kg er weer af heb...