Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lame

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 20:21

He Sizzy.. vervelend van Mex zeg.. kan me voorstellen dat je je rot schrok!

Vandaag gezondigd.. taartje.. mmmm lekker!!

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 22:39

hihi..zeker veel kleren..Mijn moeder(daar woon ik nu) draait zich een rot bereorte met de was, want echt lekker fris ruikt het niet, de eerste ronde dat ik mijn spullen terug kreeg heeft ze 22 wassen van me gedraaid Haha! en da zeggen sommige dat stevige vrouwen geen of weinig kleding hebben...Nou ik niet hoor hahaha

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:04

Bloos! hicky

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:15

Haha! ( moet ik me schamen?) Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:17

Ja ga maar eens snel in een hoekje zitten Tong uitsteken

Zit er niks leuks voor ons bij Schijnheilig

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:23

haha, Nou dat probleem heb ik ook nog..ik kan niks weg gooien...Haha! morgen weer afvallen, ach had er al 12 af en 2 maand tijd, dus ga gewoon weer verder..heb toch leuke kleren Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:23

Vandaar dat je zoveel kleren hebt Tong uitsteken

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:25

haha je snapt um! maar het erge is dat ze nog niet eens versleten zijn ook, dus het kan nog wel allemaal,de één wat groot de andere eigenlijk wat te klein

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:26

Oh jij bent zo'n vreselijk irritant mens wat nog kleren met kaartjes in haar kast heeft hangen? Haha!

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:26

hahahahahahahahah ja!!!!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:27

Hamer

Haha!

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:27

Maar jij bent ook vreselijk irritant want heb net even in je profiel lopen neusen en je bent wel erg slank hoor..wat doe je hier? hahaha Tong uitsteken

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:29

Ja, maar ik hang hier al een tijdje rond Tong uitsteken vorig jaar 8 kg zwaarder

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:29

8 kg maar...mens niet zeuren...bij moeten er wel 35 kg af!!!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:30

Niet iedereen is hetzelfde, net als met kleren Knipoog

Jij stopt toch ook niet als je er al 27 bent afgevallen en je er nog 8 moet voor je streef?

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:32

nee natuurlijk. Maar denk dat dat een beetje frussie is, want ookal had jij die 8 kg er nog aan, zou ik zeggen dat je een goed lichaam had...

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:34

Ja dat kan ik me voorstellen dat het frustrerend is Lachen maar ik ben altijd 8 kg lichter geweest en met die 8kg eraan voelde ik me totaal niet happy Lachen

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:36

Kan ik me voorstellen, ik ben ook al 35 kg lichter geweest nadat ik 36 kg was afgevallen in een half jaar tijd, extreem snel, en het is er weer aan, heel raar maar heb het gewoon nooit door gehad, ik zag het niet, en niemand zei het tegen me, van goh meid je komt weer aan, komt misschien ook door de kleren, had altijd wel iets wat me paste Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:40

Hahaha die kleren, weg ermee Haha!

Straks als je weer bent afgevallen, de grotere maten de deur uit!
Wel goed dat je al eens zoveel bent afgevallen zeg! Maar vreemd dat je er dan niks van gemerkt hebt of dat je omgeving helemaal niks zei.

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:44

Ja maar vind het ook best raar dat ik zelf gewoon niet had gemerkt dat ik zoveel bij kwam, want als ik nu foto's zie van dat ik er 36 kg af had..tjonge jonge zeg...Maar goed het was ook niet goed geweest als ik niet was aangekomen want de afgelopen anderhalf jaar heb ik vreselijk slecht geleefd, Ik woonde bij mijn vriend(ex) en waren heel veel met de paarden onder weg en aten soms in de nacht pas, of maakte even snel een vette b*k, en als ik zo denk heb ik eigelijk in die tijd volgens mij nog nooit aardappels gehad, dus dit vet is puur van slecht leven, jammer want dat vorige vet (hahaha) kwam omdat ik ernstig ziek ben geweest en aan de precnison heb gezeten.)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:45

Ja raar dat je het zelf niet merkte, voor 36 kg, dat is echt wel veel zeg maar. *niet banketstaaf bedoeld hoor

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 23:48

ow maar ik vat het ook niet l*ll*g op hoor, maar ik snap het zelf ook niet, Maar ja. was de afgelopen 3 weken niet helemaal lekker met mijn dieet bezig vanwege al het gedoe, morgen pak ik de draad weer op en begin ik weer tot ik de 35 kg er weer af heb...

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 08:48

hicky schreef:
hihi..zeker veel kleren..Mijn moeder(daar woon ik nu) draait zich een rot bereorte met de was, want echt lekker fris ruikt het niet, de eerste ronde dat ik mijn spullen terug kreeg heeft ze 22 wassen van me gedraaid Haha! en da zeggen sommige dat stevige vrouwen geen of weinig kleding hebben...Nou ik niet hoor hahaha

WAUW... 22 wassen??? Mennnn da's veel!! Ik zou de helft verkopen als ik jou was... Kan je mooi weer nieuw shoppen! Haha!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 08:49

Ik kan er denk ik qua dieeëten weer even tegenaan.
Heb me gisterenavond zó schuldig liggen voelen in bed, omdat ik tijdens de (klote)voetbalwedstrijd mijn frustratie heb zitten wegeten met stukjes worst, bitterballen etc. Bloos Heb er echt een uur van wakker gelegen, voelde me beroerd, zowel van het eten als van het idee dat ik de 9 kilo die ik ben afgevallen er weer aan het aaneten ben. Kon er echt niet van slapen, ookal probeerde ik aan iets anders te denken, kwam er telkens (on)bewust weer op terug. Maar het is wel goed voor me geweest, besef nu dat ik echt even moet doorzetten wil ik over een maand niet weer terug bij af zijn.

Ga vandaag een dagje met mijn moeder naar het Elysium, best dapper van mezelf dat ik daar in m'n nakie ga rondhuppelen, maar een dagje mezelf vertroetelen zal me best goed doen. Nu maar hopen dat ze daar in het restaurant wel gezonde dingen hebben, anders is mijn eerste 'nieuwe' dieetdag alweer verpest. Scheve mond

Planning;
O: volkoren beschuit met halvajam, plakje ontbijtkoek
T: -
L: ?
T: -
A: nasi (zónder pindasaus/ei/kroepoek Bloos )
T: pruim, nectarine

Nouja niet heel erg actief dagje dus (van sauna naar bubbelbad naar zwembad, etc. Haha! ), vanavond wel werken. Lachen.

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 08:50

hicky schreef:
ow maar ik vat het ook niet l*ll*g op hoor, maar ik snap het zelf ook niet, Maar ja. was de afgelopen 3 weken niet helemaal lekker met mijn dieet bezig vanwege al het gedoe, morgen pak ik de draad weer op en begin ik weer tot ik de 35 kg er weer af heb...

En wij steunen je hoor!! Je hebt het eerder volgehouden.. en voor de zwakke momenten zijn wij er... Helpt echt!!