Zo net terug uit de sportschool: eerst wat cardio gedaan en daarna een uurtje pilates. Doe dus naast cardio ook wat krachtraining en wissel zelf fitnessen af met lessen pilates en zumba. Probeer om 3 keer in de week te gaan en meestal lukt dat ook wel. Daarnaast nog een paar keer per week rijden en dan lijkt me dat ik iig mijn beweging op orde heb.
Gisteren niet naar school geweest. Was zo raar, gisteren moest ik flink hoesten, en toen schoot er onderin mn buik iets verkeerd ofzo. Echt heel laag in t midden, enorme aanhoudende steken, wist niet waar ik het zoeken moest. Kreunend op de badkamervloer gelegen, misselijk van de pijn, zweet brak aan alle kanten uit. Piepend naar mn bed gekropen, pas na een uur werd t minder. Heb nu nog wel last van mn buik, maar niet zo heftig als gister avond. Ben geen mietje, maar dit was niet grappig...
nou voorlopig maar op zoek naar íets...kan niet al te kieskeurig zijn natuurlijk Maar iets soortgelijks vind ik wel erg leuk misschien dat de commerciële sector ook wel leuk is, en wat makkelijker dan de communicatie sector maar zien het wel hoor, heb net mn cv aan zitten passen, zo weer even een leuke standaardbrief in elkaar draaien
Ja pas hem ook wel aan hoor per sollicitatie, maar dan is de basis iig goed
Verveel me dood vandaag...ben aardig bij met mn werk, maar krijg geen mails meer vanuit de algemene mailbox dus als ze dat helemaal niet doen geef ikw el aan dat ik graag nog nuttig bezig wil zijn
Hebben ze je al uit de algemene mailbox geweerd ofzo? Als je idd je standaard brief per bedrijf aanpast valt t wel mee met eruit pikken (negatief gezien)
Ingrid: klinkt echt als een vervelende situatie daar, hopen dat je snel iets nieuws kunt vinden! Muppetmayo: dat klinkt helemaal niet goed! Hoe gaat het nu met de pijn?
Ik ben druk aan de studie, heb deze week 4 tentamens... Nog even doorzetten en dan ben ik voor de zomer afgestudeerd!
Oh oh, comfort food... Ik heb dat ook nu met studeren: dan vind ik mezelf zielig en wil ik lekkers erbij. Om dat tegen te gaan gister veel fruit en andere lekkere maar gezonde dingen gehaald en net bij de bakker verse volkoren broodjes, komt helemaal goed!
Ik studeer overigens Vastgoed&Makelaardij aan de Hanzehogeschool in Groningen, en als ik deze zomer afstudeer heb ik hem netjes in de gestelde 4 jaar afgerond. Ik volg alleen niet het reguliere schema omdat ik vorig jaar 8 maanden in Kaapstad heb gewoond voor mijn stage (* denkt met heimwee terug aan de warmte, de stad en het leventje daar* ) Nu nog even doorbikkelen....
Máár eet alleen maar meer brood...de paaseitjes hoeven het nog niet te ontgelden :p
Hedwigb
Geplaatst: 16-03-10 14:35
Sizzy: gaaf zeg India, ik wil ook graag nog een keer een verre reis maken, maar heb daar momenteel het geld niet voor! Marleeniej: succes met je tentamens! Lijkt me heerlijk om bijna klaar te zijn. Muppetmayo: gaat het nu weer oké met je buik? Lijkt me erg pijnlijk. Ingrid: wel een beetje apart van die mails, ik snap dat je blij bent als je daar straks weg kunt.. al wat leuke vacatures gevonden? Imre: foeii, niet aan de koekjes! Kun je niet lekker een wandeling gaan maken ofzo?
Ik ben gister een beetje raar op mijn plek gezet door een groepsgenoot. Vervolgens heb ik terug gemaild en nu hoor ik dus niets meer?! Beetje jammer.. ik ga maar even lekker sporten!
Dagje: O: 2 VB + ei T: appel + glas karnemelk L: bruin pistoletje + 30 + kaas, mini-krentenbol, kom groentesoep T: 2 waldkornboterhammen + kipfilet met sweet peper (erg lekker) + glas karnemelk A: pangafilet met tomaatjes uit de oven + aardappels + wortels T: 250 ml kwark + 2 kiwi's