De dag begon met een mooi getal op de weegschaal 63.9 maar daarna ging het qua eten niet echt de goede kant op.
o: 2 bb geroosterd met kipkerrie, thee t: liga crunchy l: 3 beschuiten (2 met aarbeien, 1 met hagelslag), stukje suikerbrood,wit bolletje met pindakaas, een ei, glas melk (met de familie eten is altijd zo gezellig dat ik ongemerkt heel wat naar binnen schuif) t: appeltaart met slagroom t: lekkerbekje d: soep t:yoghurt
Vanmorgen gereden maar halverwege begon het zo de stortregenen dat ik maar gestopt ben. Proefje oefenen ging goed dus ik heb wel vertrouwen in volgende week.
@Imre: hoe lang mag je niet rijden als de osteopaat is geweest en wat heeft hij/zij gedaan?
Heb afgelopen woensdag weer eens gemeten en voor het eerst zat ik boven de 80 kilo. Hopen dat het er snel weer af is. ik snap er niks van. Eet normaal gesproken redelijk tot gezond en beweeg veel meer dan een half jaar geleden en toch komt er alleen maar gewicht bij ipv af. Moeilijk om gemotiveerd te blijven
Klopt mijn dagen zijn over het algemeen vrij mager gister O yoghurt vla en cruesli T pakje evergreen L 2 witte boterhammen met kaas, cupa soup T - D chili concarne yoghurt en vla T indische cake en bakje chips
Vandaag O vla yoghurt en cruesli T 3 mini sprisen (echt mini) L een baquet met kruidenboter + 2 bekers yoghi T indische cake D shoarma met patat T weet ik nog nie ws chippies
Hofstede oostrijk. Maar niet morgen is de laatste dag die ik samen heb met m'n paardje . Ga sparen voor een nieuw paardje, en die wil ik bij theo duijndam stallen. En waar sta jij?
_Patriciaa
Geplaatst: 20-06-09 20:52
katiavl schreef:
Ik eet ook altijd de vette jonge kaas
Maar ja ik vind dat het voor mij minder uitmaakt
Dat eet ik ook altijd .. Ik lust geen andere kaas.. En met de hoeveelheid kaas die ik op een dag eet (Hooguit 2 plakjes, vaak niet eens kaas ) Ga ik me daar niet druk om maken ;p !
Morgen ga ik lekker squashen ! Heb er echt zin in !!
spannend hoor bels! isak... haha! ik vond het wel leuk om te tolten hoor imre
vandaag gelest bij evert wederom en het ging al weer zoveel beter dan 2 weken geleden! kreeg ook aardig wat veren in mijn kont en heb hem nog nooit zo vaak 'dit is een goed stukje' horen roepen! helemaal trots op het peerd en op mezelf.
o: 250 gr kwark, peer t: krentenbol, plak ontbijtkoek l: wit bolletje gezond, croissantje t: 2 grote glazen verse jus, handje kersen a: rauwkostsalade met brie en 3 rb
b: 1 uur intensief lessen met noob
Madeira_
Geplaatst: 20-06-09 22:26
Ellen, veel plezier vanavond! Eva (Mallow) sterkte Belsje, oww spannend meid hopelijk is hij de juiste paard voor je
Mijn dagje is uiteindelijk geworden: O: 1 beschuitje met rookvlees + boter T: 1 plakje ontbijtkoek + boter L: 2 bruine boterhammen met 30+ kaas (3 kwart plak haha) en betje boter (tosti dus) + ketchup + 1 glas halfvolle melk T: half/drie kwart bekertje coctail fruit en een waterijsje (raketje) A: bruine bonen met magere spekjes en sla T: magere yoghurt (met bessensmaak) T: wat aardbeien + 2 glazen cola light
Ik heb een lekker koekje overgeslagen, en nu eten ze chips/pinda's en ik eet niet mee . Alleen op vrijdag eet ik wat lekkers, verder gewoon streng.
Ow en volgens mij heb ik door hoe en wat ik moet eten om wel af te vallen maar niet honger te krijgen (omdat ik mijn maagband heb, is het bij mij zo dat ik niet zo snel in mijn buik honger voel, ik word misselijk/trillerig enzo ga voelen).
hooi dames... ik ben gaar heb vandaag 400km gereden, bah, bah..
moest de hele dag werken in enkhuizen, heb slecht (lees: te weinig) gegeten vandaag.. kom ik om 20u thuis, is vriendlief ook nog eens vergeten fruit te halen
O: 3 volkoren crackers kipfilet L: 2 volkoren boterhammen kipfilet A: gebakken aardappeltjes, doperwtjes en een kotelet... T: plakje cake..
ja, ik werk voor een promo-bedrijf.. moest vandaag een demo geven voor een stoomstrijksysteem.. en er was niemand in de buurt van enkhuizen die beschikbaar was, dus hebben ze mij daar naar toe gestuurd..